Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😮 🙂🙂☺️ Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😎
Pazo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😮 🙂🙂☺️ Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😎 😄😄😄 Grattis! 😄 :D
Linus Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 hon sa faktiskt ja! 🙂 Då kommer du att börja hänga i det här forumet också? 😎 Bröllopstorget
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack...eller som brorsan sa..."Oj, ska jag gratta eller beklaga?" Han har varit gift i 7 år nu. 😎🙂
Pico Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😮 🙂🙂☺️ Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😎 Grattis!! 😄
ViktorDenStore Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😄 🙂🙂☺️ Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😎 (gör inte nästa misstag att skaffa barn nu bara 😮)
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Då kommer du att börja hänga i det här forumet också? 😎Bröllopstorget Jaaa! Vi ses väl där Linus! 🙂🙂☺️
Overkill Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😄 ☺️😮😄 Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 🙂 😄😄😄 Grattis! 😄 :D Man säger alltdi grattis men är dte verkligen grattis? Inget mer vänsterprassel på krogen Katla. Jag beklagar... 😎😄🙂
Pico Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😄 ☺️😮😄 Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 🙂 😄😄😄 Grattis! 😄 :D Man säger alltdi grattis men är dte verkligen grattis? Inget mer vänsterprassel på krogen Katla. Jag beklagar... 😎😄🙂 Fast vad vet du, du är ju bara 15? 😄
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 (gör inte nästa misstag att skaffa barn nu bara 😎) Nej, det får vänta ett par år till. Vi har katten att skämma bort så länge 🙂
ViktorDenStore Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 (gör inte nästa misstag att skaffa barn nu bara 🙂) Nej, det får vänta ett par år till. Vi har katten att skämma bort så länge 🙂 Gör så ☺️ Att skaffa barn för tidigt måste vara det dummaste man kan göra. Man åldras ju tre gånger så fort och så mkt då... 😎 (eller va det som nån annan sa: tvärtom?)
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Man säger alltdi grattis men är dte verkligen grattis? Inget mer vänsterprassel på krogen Katla. Jag beklagar... 😎😄🙂 Sant. Men vi har ju döljt det bra hittills du och jag. 😮🙂☺️
Linus Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Då kommer du att börja hänga i det här forumet också? 😎Bröllopstorget Jaaa! Vi ses väl där Linus! 🙂🙂☺️ Vad? Nääää, jag ska inte gifta mig på lång tid framöver!
Overkill Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😄 😄😄😄 Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😮 😄😄😄 Grattis! 😄 :D Man säger alltdi grattis men är dte verkligen grattis? Inget mer vänsterprassel på krogen Katla. Jag beklagar... 😎😄🙂 Fast vad vet du, du är ju bara 15? 😄 😄😄😄😄☺️🙂
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 😮 🙂🙂☺️ Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😎 Grattis!!! 😄
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Spännande curlingfinal nu 😆 Är skeptisk... Är skeptisk mot folk i träningsoveraller... Gymnastiklärare... Curling? Är det en sport? Ja, som schack t ex? ... Jag är skeptisk. Jag är faen född skeptisk... 😏
Pazo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Spännande curlingfinal nu 😆 Är skeptisk... Är skeptisk mot folk i träningsoveraller... Gymnastiklärare... Curling? Är det en sport? Ja, som schack t ex? ... Jag är skeptisk. Jag är faen född skeptisk... 😏 Brudar..... *dräggel*... 😛
Overkill Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Spännande curlingfinal nu 😛 Är skeptisk... Är skeptisk mot folk i träningsoveraller... Gymnastiklärare... Curling? Är det en sport? Ja, som schack t ex? ... Jag är skeptisk. Jag är faen född skeptisk... 😆 Brudar..... *dräggel*... 🥰 En i dte laget är en riktig pudding! Eva eller nått...😏😱
Danabacken Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig! Precis! Men nu sa hon nej...så det blir inget... 🥰 😆😛😱 Nej...hon sa faktiskt ja! 😄 Bröllop i maj månad om ekonomin tillåter! 😏
Pazo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Spännande curlingfinal nu 😛 Är skeptisk... Är skeptisk mot folk i träningsoveraller... Gymnastiklärare... Curling? Är det en sport? Ja, som schack t ex? ... Jag är skeptisk. Jag är faen född skeptisk... 😆 Brudar..... *dräggel*... 🥰 En i dte laget är en riktig pudding! Eva eller nått...😏😱 Anna... Hur söt som hellst!!! 😄
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Öh!? 😏 Här kommer man in för att lugna ner sig några kilowatt efter att ha varit på "uj uj tråden" och finner grejer här också, he, he, heh. 😆
ViktorDenStore Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Öh!? 😲 Här kommer man in för att lugna ner sig några kilowatt efter att ha varit på "uj uj tråden" och finner grejer här också, he, he, heh. ☺️ Med andra ord: Livet är underbart 😄
Pazo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 JJJAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!! 😲☺️😄😄😄 !!!!
ViktorDenStore Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 JJJAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!!!! ☺️😄😄😄😄 !!!! 😲
Recommended Posts