mornel Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 haha...Öronplugg har jag aldrig använt den till 😆 Du får testa. Min "bilsom" öron- och simpropp dämpar bra.
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Hahaha 😆 Helt ärligt jag fattar ingenting. 😄 Edit: Det här var alltså ett svar på Soundborn... 😆 så säger alla som känner sig skyldiga! ... 😆
Gote Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag ska gifta mig! 😆😄😆 Ohoj!!! Stort grattis!! 😆
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag ska gifta mig! 😆 :lol: 😄 weeeeeeeee grattis!!!!!!!! är vi alla bjudna?
mornel Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag ska gifta mig! 😆 :lol: 😄 Vad roligt! Vet hon om det?
Gote Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 haha...Öronplugg har jag aldrig använt den till 😆 Du får testa. Min "bilsom" öron- och simpropp dämpar bra. En sån där julgran? De är kanon!
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag ska gifta mig! 😆😄😆 Vad roligt! Vet hon om det? Är katla en man? Jag tar tillbaka álla mina PM jag skickat till dig!!!! 😆
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst!
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! nu är jag förvirrad.. är du en man? 😆
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag ska gifta mig! 😄 :D 😄 Vad roligt! Vet hon om det? Är katla en man? Jag tar tillbaka álla mina PM jag skickat till dig!!!! 😆 😆😆😄 Jag har då inte sett några PM! Nu är det för sent! 😛😆😆
Gote Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! Ta med henne på IRL:n nästa fredag och fråga där. Vi kan vara moraliskt stöd... 😆
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! nu är jag förvirrad.. är du en man? 😆 Jamen...för tusingen jaaaaaaaaaa jag är en man. Jag står upp och kissar iaf. 😆
Katla (oregistrerad) Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! Ta med henne på IRL:n nästa fredag och fråga där. Vi kan vara moraliskt stöd... 😆 Vad hyggligt! Fast då framstår jag som kanske som feg och blir dissad. 😆😄
Gote Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! Ta med henne på IRL:n nästa fredag och fråga där. Vi kan vara moraliskt stöd... 😆 Vad hyggligt! Fast då framstår jag som kanske som feg och blir dissad. 😄😆 😆 Vem skulle inte vilja ha dig? Om jag inte var gift redan hade jag frågat dig... 😆 Kommer du förresten på IRL:n? 😆
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Tack! Hihi...tjejen vet inget ännu. Men jag tror med 99,5% säkerhet att hon tackar ja. Hon har sagt att hon vill och jag har sagt att jag inte vill. Spännande och jääävligt nervöst! nu är jag förvirrad.. är du en man? 😆 Jamen...för tusingen jaaaaaaaaaa jag är en man. Jag står upp och kissar iaf. 😆 😄
Gote Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag anmälde ditt inlägg... 😆 Detta är faktiskt ett rökfritt forum! 😆
Dark Of Light Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Jag anmälde ditt inlägg... 😆 Detta är faktiskt ett rökfritt forum! 😆 Chokladcigg... Gott... Så där efteråt...
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 folk nu ska vi alla vara vänner när Katla ska gifta sig!
mornel Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Omfglol vilken cirkus det är här inne nu! Nu ska jag vispa ihop en pannkakssmet.
Tilly Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Omfglol vilken cirkus det är här inne nu!Nu ska jag vispa ihop en pannkakssmet. kan du göra en som är extra salt och en med extra socker? för min skull? 😆
Recommended Posts