mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Tråkigt nog är jag nöjd med allt utom lead"melodin". Jag skulle behöva en trancetopliner 🙂
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Lyssnar nu, kommenterar snart....
musik (oregistrerad) Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har mornel konstig smak eller vad? Först Hotel California och nu Toblerone. Bägge är ju GREAT!! 🙂 :musik
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Min bas 🙂
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Min bas 🙂 Vafalls?
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Min bas 🙂 Jajemänsan! Den fick leva kvar från gamla versionen.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Har mornel konstig smak eller vad? Först Hotel California och nu Toblerone. Bägge är ju GREAT!! 🙂 :musik haha! är det vi som har samma smak nu elle? 🙂
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Min bas 🙂 Jajemänsan! Den fick leva kvar från gamla versionen. 🙂
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag Min bas 🙂 Vafalls? Basen som hörs ensam med baskaggen i introt har Pazo mekat med, den var mycket tråkigare innan han kom och pillade. Det här var ett tag sedan, innan jag gjorde färdigt låten jag tidigare har postat i demoinspelningar.
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Mornel... Fan, precis i det där ackordbytet vid den trumlösa biten en snutt in i låten lyckades du nästan sända rysningar genom mig 🙂 Det var nära i alla fall...Schysst!
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Mornel... Fan, precis i det där ackordbytet vid den trumlösa biten en snutt in i låten lyckades du nästan sända rysningar genom mig 🙂 Det var nära i alla fall...Schysst! Oj! 🙂 Tack..
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag öhm.. Efter breaket blir bakcbeat basen vädligt hög ibland?
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Tur för dig att jag inte har någon aning vad du pratar om 🙂
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet 😉😆
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😆😉😆 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet 😉😆 Själv vrider jag lätt upp volymen nu 😆
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😉😆😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Jag känner mig så utanför 😆🙂
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😆😉😆 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Varför är jag sjuk?
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag öhm.. Efter breaket blir bakcbeat basen vädligt hög ibland? EDIT: Offbeat basen är lite för hög allmänt 😆
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet 😆 😉 Själv vrider jag lätt upp volymen nu 😎 Fan att jag inte hann få mina AKG K271or den här veckan 😆 Redigerat 8 januari 2006 av Pluffo
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan.
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 😎 Bwoäng!!! 😉😆😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 🙂 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Här har ni: Your browser does not support the HTML5 audio tag öhm.. Efter breaket blir bakcbeat basen vädligt hög ibland? EDIT: Offbeat basen är lite för hög allmänt 😆 Du har säkert rätt, jag har bara pillat på nätterna med mina hörlurar, de är ganska basfattiga så det blir lätt för mycket av den varan.
mornel Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😉😆😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 🙂 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆 😎 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt.
Pluffo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 (redigerat) På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆 Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan. Hell yeah! Go Tor! På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Jag skulle lätt vara på en sådan grej. Redigerat 8 januari 2006 av Pluffo
Pazo Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂 Bwoäng!!! 😉😆😎 Hörde den precis!! Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎 Varför är jag sjuk? öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆 🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt. De skaru fan vara!! 🙂
Recommended Posts