Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Här har ni:

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat

Tråkigt nog är jag nöjd med allt utom lead"melodin". Jag skulle behöva en trancetopliner 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Har mornel konstig smak eller vad?

Först Hotel California och nu Toblerone.

Bägge är ju GREAT!!

🙂

:musik

Postat
Här har ni:

Min bas 🙂

Jajemänsan! Den fick leva kvar från gamla versionen.

Postat
Här har ni:

Min bas 🙂

Vafalls?

Basen som hörs ensam med baskaggen i introt har Pazo mekat med, den var mycket tråkigare innan han kom och pillade. Det här var ett tag sedan, innan jag gjorde färdigt låten jag tidigare har postat i demoinspelningar.

Postat

Mornel...

Fan, precis i det där ackordbytet vid den trumlösa biten en snutt in i låten lyckades du nästan sända rysningar genom mig 🙂 Det var nära i alla fall...Schysst!

Postat

Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂

Postat
Mornel...

Fan, precis i det där ackordbytet vid den trumlösa biten en snutt in i låten lyckades du nästan sända rysningar genom mig 🙂 Det var nära i alla fall...Schysst!

Oj! 🙂

Tack..

Postat
Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 🙂

Tur för dig att jag inte har någon aning vad du pratar om 🙂

Postat

Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet 😉😆

Postat

Bwoäng!!! 😆😉😆

Hörde den precis!!

Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 😎

Postat

På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆

Postat
Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet 😉😆

Själv vrider jag lätt upp volymen nu 😆

Postat

Bwoäng!!! 😉😆😎

Hörde den precis!!

Jag känner mig så utanför 😆🙂

Postat

Bwoäng!!! 😆😉😆

Hörde den precis!!

Varför är jag sjuk?

Postat (redigerat)
Fan va skönt Mornel. Kunde jag så skulle jag vrida upp volymen här borta men om jag gjorde det skulle jag nog inte ha något hyreskontrakt kvar på måndag, och tyvärr...Så bra är inte låten så jag tänker göra det bytet  😆  😉

Själv vrider jag lätt upp volymen nu 😎

Fan att jag inte hann få mina AKG K271or den här veckan 😆

Redigerat av Pluffo
Postat
På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju 😆

Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan.

Postat
Notera hur snyggt jag har plankat Above & Beyonds trademark-Bwoang (hörs som typ första och allra sista grej i låten). 😎

Bwoäng!!! 😉😆😎

Hörde den precis!!

Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 🙂

Varför är jag sjuk?

öhm. Kanske för att du glr såhär bra tranc direkt från början? 😆

Postat
Här har ni:

öhm.. Efter breaket blir bakcbeat basen vädligt hög ibland?

EDIT: Offbeat basen är lite för hög allmänt 😆

Du har säkert rätt, jag har bara pillat på nätterna med mina hörlurar, de är ganska basfattiga så det blir lätt för mycket av den varan.

Postat

Bwoäng!!! 😉😆😎

Hörde den precis!!

Fan skillat Mornel! Du är sjuk! 🙂

Varför är jag sjuk?

😎 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt.

Postat (redigerat)
På tala om det, Blir det inga fler podcaster Mornel? Jag sitter varje dag ( nåja 😉 ) och väntar på att Planktron ska uppdateras. Första programmet var ju helmysigt ju  😆

Haha, ja, det ska komma en. Förhoppningsvis kan vi svänga ihop den när Tor kommer tillbaka till Stockholm nu i veckan.

Hell yeah! Go Tor!

På tala om det. Vore det inte grymt att göra en liknande podcast för forumet, typ en gång i månaden, där de mest aktiva trådarna diskuterades och där det spelades lite musik från demoforumet? Jag skulle lätt vara på en sådan grej.

Redigerat av Pluffo
Postat

Bwoäng!!! 😉😆😎

Hörde den precis!!

Varför är jag sjuk?

🙂 Tack som fan. 🙂 Jag är ganska stolt faktiskt.

De skaru fan vara!! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.