Linus Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Vi kanske ska be han claes testa dom först 🙂 Ja, vi ber honom testa en hel claes-e av de där bananmikrofonerna. Jag tror att de låter frukt-ansvärt bra. Nja, en del menar att ljudet blir avskalat.. 😄 ...och några andra menar att musiken upplevs helt annorlunda. Sjung Abbas hit Chiquita i mikrofonen och det känns som att texten får en helt ny innebörd. Jag ska fråga mina päron om att låna pengar till en sådan mik.
Per_a_55 Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Nu blir det öl och chips till malmvägen. Har bestämt mig för att bli frisk och gå till jobbet i morgon så jag måste ladda... Ture: Stafvning Redigerat 22 februari 2006 av Per_a_55
Linus Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Let me hear you say,this shit is bananas! B-A-N-A-N-A-S! Nu ska jag gå och käka.... inte bananer, men spaghetti.
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Plugga någon? Ah, jag sitter o funderar på om jag ska ta fram GEMU-pärmen 🙂
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Plugga någon? Ah, jag sitter o funderar på om jag ska ta fram GEMU-pärmen 🙂 svar ja... Bättre sent än aldrig. dock ju förr desto bättre 🙂 Kommer ihåg mina kompisar som alltid fick sitta å pressa gemu innan provet å var stressade å alltsåntdär. oroliga för att inte klara av de
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Plugga någon? Ah, jag sitter o funderar på om jag ska ta fram GEMU-pärmen 🙂 svar ja... Bättre sent än aldrig. dock ju förr desto bättre 🙂 Kommer ihåg mina kompisar som alltid fick sitta å pressa gemu innan provet å var stressade å alltsåntdär. oroliga för att inte klara av de Men det är så jäkla tråkigt 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Undra vars Beatmastern tagit vägen 🙂 Saknar du honom? 🙂
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Plugga någon? Ah, jag sitter o funderar på om jag ska ta fram GEMU-pärmen 🙂 svar ja... Bättre sent än aldrig. dock ju förr desto bättre 🙂 Kommer ihåg mina kompisar som alltid fick sitta å pressa gemu innan provet å var stressade å alltsåntdär. oroliga för att inte klara av de Men det är så jäkla tråkigt 🙂 Jag vet...
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Undra vars Beatmastern tagit vägen 🙂 Saknar du honom? 🙂 Jag saknar mer ditt klagande på honom 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu har jag ätit årets första och sista semla 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Undra vars Beatmastern tagit vägen 🙂 Saknar du honom? 😆 Jag saknar mer ditt klagande på honom 😉 🙂 Ok... Jag kan nog hitta någon annan / något annat att klaga på om du vill? 🙂 Typ mina läxor 😛
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu har jag ätit årets första och sista semla 😆 Fel, jag åt en redan igår 🙂🙂 Btw: När ska du börja skriva blog igen? 🙂
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag har inte ätit semla i år. Ska nog inte göra det heller... 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag har inte ätit semla i år. Ska nog inte göra det heller... 🙂 Nä, jag är inte heller så förtjust i det, om jag inte får göra min egen, med hallonsylt isätllet för mandelmassa 🙂
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag har inte ätit semla i år. Ska nog inte göra det heller... 🙂 Nä, jag är inte heller så förtjust i det, om jag inte får göra min egen, med hallonsylt isätllet för mandelmassa 🙂 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jaha... tempot här är väldigt dåligt känns det som... 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jaha... tempot här är väldigt dåligt känns det som... 🙂 Meningsbyggnadsfel
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu går jag härifrån... det är ju ändå bara jag som skriver 🙁
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jaha... tempot här är väldigt dåligt känns det som... 🙁 Meningsbyggnadsfel jaha, det känns som att tempot här inne är väldigt dåligt
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jaha... tempot här är väldigt dåligt känns det som... 🙁 Meningsbyggnadsfel jaha, det känns som att tempot här inne är väldigt dåligt Precis! Så skulle jag ha skrivit 🙂
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Get together! Åh... är du tebax nu också... 🙁 Då är vi tre 🙂
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu går jag härifrån... det är ju ändå bara jag som skriver 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu har jag ätit årets första och sista semla 😄 Fel, jag åt en redan igår 🙂🙁 Btw: När ska du börja skriva blog igen? 🥰 För min del, dummer! 🥰 Vet inte. Kanske någon gång i framtiden! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Get together! Åh... är du tebax nu också... 🙁 Då är vi tre 🥰 Jag drar snart igen! 🙂 Ska ut ikväll så!
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Get together! Åh... är du tebax nu också... 🙁 Då är vi tre 🙂 Som vi vet så är ju mackes tempo inte det bästa...
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu har jag ätit årets första och sista semla 😄 Fel, jag åt en redan igår 🥰🙂 Btw: När ska du börja skriva blog igen? 🥰 För min del, dummer! 😛 Vet inte. Kanske någon gång i framtiden! 😄 Jahaaaa... ...inte någon gång i baktiden då? 🙁
Recommended Posts