Tilly Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 ja fan va jobbigt att höra pip hela tiden.. till slut blir man säkert psykisksjuk...
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Å fy! Jag fick just plötsligt en konstig smak i munnen. Har aldrig kännt den förr. En blandning av metall och unk(?). Märkligt. edit: typ som gammalt lagrat snor som man får upp på morgonen när man är förkyld fast 1000* starkare smak. så ok jag har känt smaken förr fast inte i denna kalibern Redigerat 22 februari 2006 av Sonnert
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Å fy!Jag fick just plötsligt en konstig smak i munnen. Har aldrig kännt den förr. En blandning av metall och unk(?). Märkligt. edit: typ som gammalt lagrat snor som man får upp på morgonen fast 1000* starkare smak. så ok jag har känt smaken förr fast inte i denna kalibern 😆
Baktakt Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar)
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Klart man kan!
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😆
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😆 Gör den? Ojsan skojsan.
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Men tipset är att använda sinnena. Luktar det bra så kan du tillaga det. Smakar det bra så kan du äta det.
Baktakt Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kött t.ex. kan ju inte ligga så länge....-eller?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) vad fan Redigerat 22 februari 2006 av MarcusRombo
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😆 Gör den? Ojsan skojsan. Frysen är ju ingen permanent lagringsplats. Den saktar bara ner processen.
Baktakt Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kan man elda frusen fisk? Jag har pannan alldeles jämte frysboxen...
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kan man elda frusen fisk? Jag har pannan alldeles jämte frysboxen... 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Göteborgs rapé kanske...? eller fiskstek? Jag röstar för göteborgs rapé! Göteborgs rapé äger.
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😆 Gör den? Ojsan skojsan. Frysen är ju ingen permanent lagringsplats. Den saktar bara ner processen. Så kan det gå när man är vegetarian hela livet. Jag har verkligen ingen koll på vad som händer med animaliska produkter allt eftersom tiden går.
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Blir det inte kallt om näsan då? 😆 Om man snusar frusen fisk?
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Men tipset är att använda sinnena. Luktar det bra så kan du tillaga det. Smakar det bra så kan du äta det. Surströmming....
Baktakt Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😆 Gör den? Ojsan skojsan. Frysen är ju ingen permanent lagringsplats. Den saktar bara ner processen. Så kan det gå när man är vegetarian hela livet. Jag har verkligen ingen koll på vad som händer med animaliska produkter allt eftersom tiden går. Vi frös ned bananer för ett tag sedan (skull visst vara till nån efterrätt) Dom blir stenhårda...hårdare än kryptonit. Säkert.
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Kom på att jag har massa fisk i frysen sen metandet förra semestern...-kan man äta den nu? (små jävla aborrar) Man kan. Men jag tror inte att man bör. Fisk håller bara ett par månader i früsen... 😉 Gör den? Ojsan skojsan. Frysen är ju ingen permanent lagringsplats. Den saktar bara ner processen. Så kan det gå när man är vegetarian hela livet. Jag har verkligen ingen koll på vad som händer med animaliska produkter allt eftersom tiden går. Vi frös ned bananer för ett tag sedan (skull visst vara till nån efterrätt) Dom blir stenhårda...hårdare än kryptonit. Säkert. Om man fryser bananer blir de väl lite som glass?
Recommended Posts