mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag vill ha en vägg trummor 😳 Jag skulle kunna tänka mig att ha en Fender Bassman-vägg i repan. Då jävlar skulle det bli drag under galoscherna.
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 piiiiiiiiiiiiiiiip Tinnitus? Grab a snickers! som någon sa förut: Hör du min tinitus?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att Junior Vasquez officiellt har remixat Eltons Rocket Man och Your Song? Det är fett. Och jag vill ha dom tolvorna, tack. Så det är fritt fram att skicka dom hem till mig.
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Hungrig... Kanske man skulle fjutta på en fågel här med. (Damn you Pazo, gjorde mig hungrig med kyckling-snack)
Tilly Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 fan jag har kännt en dov känsla i mitt vänstra öra den senaste tiden. speciellt när jag har hörlurar på mig så känns det som ett dovt tryck... och så kan det göra lite ont ibland när trycket kommer.. någon annan som upplevt något liknande? 😳
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Maddrasserade... 😳 Tro fan det... eller, jag menar.. se pass? 😄 😆😆😆😆😆😆😆
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Hungrig... Kanske man skulle fjutta på en fågel här med.(Damn you Pazo, gjorde mig hungrig med kyckling-snack) 😳 Snart blire dock CHIPS!!! för det är HOCKEY!!!!
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 fan jag har kännt en dov känsla i mitt vänstra öra den senaste tiden.speciellt när jag har hörlurar på mig så känns det som ett dovt tryck... och så kan det göra lite ont ibland när trycket kommer.. någon annan som upplevt något liknande? 😳 Öroninflammation? 😆
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 fan jag har kännt en dov känsla i mitt vänstra öra den senaste tiden.speciellt när jag har hörlurar på mig så känns det som ett dovt tryck... och så kan det göra lite ont ibland när trycket kommer.. någon annan som upplevt något liknande? 😳 Det där känner jag inte igen. Men det låter som att det skulle kunna vara typ förkylningsrelaterat.
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Hungrig... Kanske man skulle fjutta på en fågel här med.(Damn you Pazo, gjorde mig hungrig med kyckling-snack) 😆 Snart blire dock CHIPS!!! för det är HOCKEY!!!! Skjut! SKJUT!!!! 😳
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 fan jag har kännt en dov känsla i mitt vänstra öra den senaste tiden.speciellt när jag har hörlurar på mig så känns det som ett dovt tryck... och så kan det göra lite ont ibland när trycket kommer.. någon annan som upplevt något liknande? 😳 Jepp, och det finns en lösning på problemet... om du MÅSTE lyssna på ljud och musik, så gör det genom högtalare. Men bäst är nog att ta en paus från allt vad ljud heter. Jag får det du beskriver lite då och då, och jag tror att man provocerar lite i onödan då man inte ger sig. Brukar kunna slå lock liksom som följs av ett litet pip, sen fade:ar det ut... en vacker dag tror jag att det blir permanent om man inte är försiktig.
Tilly Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 ja det är möjligt att det är något sådant... har vart rädd att tappa hörseln.. fan det måste väl vara våran värsta mardröm? Tappa hörseln? usch va hemskt..
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 ja det är möjligt att det är något sådant...har vart rädd att tappa hörseln.. fan det måste väl vara våran värsta mardröm? Tappa hörseln? usch va hemskt.. Förlåt, vad sa du? 😳
Tilly Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 fan jag har kännt en dov känsla i mitt vänstra öra den senaste tiden.speciellt när jag har hörlurar på mig så känns det som ett dovt tryck... och så kan det göra lite ont ibland när trycket kommer.. någon annan som upplevt något liknande? 😳 Jepp, och det finns en lösning på problemet... om du MÅSTE lyssna på ljud och musik, så gör det genom högtalare. Men bäst är nog att ta en paus från allt vad ljud heter. Jag får det du beskriver lite då och då, och jag tror att man provocerar lite i onödan då man inte ger sig. Brukar kunna slå lock liksom som följs av ett litet pip, sen fade:ar det ut... en vacker dag tror jag att det blir permanent om man inte är försiktig. brukar också få tinnitus.. eller ett pip iallafall sen försvinner det... det måste ju ändå vara ett varningstecken? 😆
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 det måste ju ändå vara ett varningstecken? 😳 Mja, man kan säkert bli helknäpp om man försöker analysera varenda liten grej som händer med öronen, men det kan nog vara idé att vara försiktig med ljud, speciellt om det gör ont.
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 äääh! Jag har lite tinnitus men pressar fult nu 😳 Enda gångerna jag känner att ljudet är för högt är på fester och sånt. Och när öronen inte är vana
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 det måste ju ändå vara ett varningstecken? 😳 Mja, man kan säkert bli helknäpp om man försöker analysera varenda liten grej som händer med öronen, men det kan nog vara idé att vara försiktig med ljud, speciellt om det gör ont. Absolut! Jag hade en öroninflammation i höstas, lagom smärtsamt, men som tur var så påverkade den inte hörseln. Däremot känner jag av det så fort jag sitter med lurar på en stund. När det börjar bli varmt i öronen så känns det, hm, fel helt enkelt. Öronen blir väldigt trötta.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 äääh! Jag har lite tinnitus men pressar fult nu 😆 Enda gångerna jag känner att ljudet är för högt är på fester och sånt. Och när öronen inte är vana Enda gången jag känner att ljudet är för högt är när mina ögon börjar blöda 😳
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det bästa är ju att man blir döv. Då har man inte sånna problem. ...eller har man det ändå kanske? 😳 😆😆😆
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Så, mitt tips är att du ska lyssna på öronen... 😆
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 äääh! Jag har lite tinnitus men pressar fult nu 😆 Enda gångerna jag känner att ljudet är för högt är på fester och sånt. Och när öronen inte är vana Att öronen känns "vana" ska man ta som ett varningstecken!
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det bästa är ju att man blir döv. Då har man inte sånna problem. ...eller har man det ändå kanske? 😆 Känner en döv tjej, hon sa ungefär så här: Det tråkiga med att vara döv är att det lever om så förbannat. Allt hon hör är ett evigt jäkla pipande, inget annat.
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Rather be forgotten, than remembered för giving in 😆
Recommended Posts