Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 SVENSKT GULD! 😄 I vaddå? 😉 Sprint.. Skidor 😄 gott... hoppade han sådär roligt i slutet när han spurtade...? så som han gjorde när dom vann förra guldet Du tänker på backhoppning... 😱 §
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Pico är på G idag! 😱 😉 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Redigerat 22 februari 2006 av Pico
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 SVENSKT GULD! 😄 I vaddå? 😕 Sprint.. Skidor 😎 gott... hoppade han sådär roligt i slutet när han spurtade...? så som han gjorde när dom vann förra guldet Du tänker på backhoppning... 😏 § ja exakt. fast det ser inte ut som att dom har börjat (s)hoppa än
Micke H Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😏 😕 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Ingen MÅSTE väl göra något? 😄
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😏 😕 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Samma här... Har massa läxor som jag borde göra 😄
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😕 😄 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Ingen MÅSTE väl göra något? 😎 Skämtar du eller? 😏 Det är jäääkligt mkt som man måste göra här i livet!
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag borde ha pluggat som fan med böjran i januari 😏
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😕 😄 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Ingen MÅSTE väl göra något? 😎 Skämtar du eller? 😏 Det är jäääkligt mkt som man måste göra här i livet! Fika mkt oså du vet 😄
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😕 😄 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag borde ha pluggat som fan med böjran i januari 😏 Samma här fast med början från augusti 2005 😕
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😕 😎 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏 Ska jag skriva alla inlägg med deras motsvarighet i andra dimensioner. Och samtidigt räkna ut arbetet jag gjort när jag trycker ner tangenterna samt rör på armana?... Kan väl räkna ut hur mina händer förhåller sig till det tredimensionella planet i rummet också 😄
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😄 😎 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏 Lo supongo... 😕 Estoy follado. 😄
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😄 😛 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏 Ska jag skriva alla inlägg med deras motsvarighet i andra dimensioner. Och samtidigt räkna ut arbetet jag gjort när jag trycker ner tangenterna samt rör på armana?... Kan väl räkna ut hur mina händer förhåller sig till det tredimensionella planet i rummet också 😆 😆😄🙂🙁😄😮😎 😕 🥰
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😄 😛 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏 Lo supongo... 😕 Estoy follado. 😄 VAFAN!! 😎😄😆😆🥰😮 !!!! HAHAHAHAH!!!
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Pico är på G idag! 😄 🙁 Allt för att släppa fokus på det jag MÅSTE göra... Du kan ju kombinera det genom att göra alla inlägg på spanska... 😏 Lo supongo... 😕 Estoy follado. 🙂 VAFAN!! 😆😆🥰😮😛😄 !!!! HAHAHAHAH!!! Vad betyder det där? Om det betyder nåt? Estoy är väl "Jag"... 😄 Jo, jag vet, jag har läst spanska i tre fyra år men jag kan inte ett joda! 😎
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😕 Du kan ta över här pico ;9 Jag ska diska lite 😏
ViktorDenStore Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Jag ska Cubase:a nu 😕 Hejja John Mayer Trio! 😏
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😕 Du kan ta över här pico ;9 Jag ska diska lite 😏 Alright... Shake that hiney! 😄
Linus Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 SVENSKT GULD! 😆 I vaddå? 😄 Flest meningslösa forumtrådar MEDALJ!!! 😳 😱 Är "posta smileys" en gren för vinter-OS eller sommar-OS?
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 SVENSKT GULD! 😆 I vaddå? 😄 Flest meningslösa forumtrådar MEDALJ!!! 😳 😱 Är "posta smileys" en gren för vinter-OS eller sommar-OS? Ja, absolut!
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Nu har jag plockat fyra sidor i rad... 😳 Vad vann jag? 😄
Recommended Posts