Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. Det kommer förmodligen jag få när jag är äldre 😱 Min pappa och mina två farbröder har det så jag är nästa person i kön 😄 😱
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😱 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😄
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😱 Just det! 😄 Gött 😱 Jag ville bara försäkra mig om att jag förstod diskussionen... 😳
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😱 Just det! 😄 Gött 😱 Jag ville bara försäkra mig om att jag förstod diskussionen... 😳 O_0
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😱 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😄 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk!
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😱 Just det! 😄 Gött 😱 Jag ville bara försäkra mig om att jag förstod diskussionen... 😳 Det är absolut inget krav på den här tråden... Om jag nu har förstått saken rätt. 😆
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😄 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😱 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk! Men... Hur gör man keso då??? 😱
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😱 Just det! 😄 Gött 😱 Jag ville bara försäkra mig om att jag förstod diskussionen... 😳 Det är absolut inget krav på den här tråden... Om jag nu har förstått saken rätt. 😆 Jag förstår... 😆
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 😱 Just det! 😄 Gött 😱 Jag ville bara försäkra mig om att jag förstod diskussionen... 😳 Det är absolut inget krav på den här tråden... Om jag nu har förstått saken rätt. 😆 Nu hajar jag inte.
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😄 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😱 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk! Men... Hur gör man keso då??? 😱 man bara blandar ner keson i en såndär kesoburk så är det klart 😆 Redigerat 22 februari 2006 av Sonnert
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😄 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😱 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk! Men... Hur gör man keso då??? 😱 man bara blandar ner keson i en såndär kesoburk så är det klart 😆 Jah, ja.. Men själva råvarorna då. Det är jag eksemt intresserad av.
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😄 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 😱 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk! Men... Hur gör man keso då??? 😱 man bara blandar ner keson i en såndär kesoburk så är det klart 😆 Jah, ja.. Men själva råvarorna då. Det är jag eksemt intresserad av. jag har för mig att det är det man skrapar bort från psoriasisen.
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😄 Sluta, du skrämmer mig! men jag gillar keso 🙁 Jag med. Men bara tanken på eksem som antar formen av keso är hemsk! Men... Hur gör man keso då??? 😱 man bara blandar ner keson i en såndär kesoburk så är det klart 😎 Jah, ja.. Men själva råvarorna då. Det är jag eksemt intresserad av. jag har för mig att det är det man skrapar bort från psoriasisen. 😱😆😆 Ja, djävlar...
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det var tusan vad det skulle vara livat här dårå...
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det var tusan vad det skulle vara livat här dårå... ... 😳
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det var tusan vad det skulle vara livat här dårå... Vad är det för fel på keso nu då..? 😳
Pico Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det var tusan vad det skulle vara livat här dårå... ... 😳 😱
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Metal keso 😳 Redigerat 22 februari 2006 av Dark Of Light
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 🙁 Hur är det idag? 🙁 Som igår ungefär. Trevligt... 😆
Recommended Posts