Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Någon här som har eksem någonstans? Jag brukar få lite grann i knävecken när jag solat.. Och då upptäckte jag i duschen att när man tar HETT vatten på eksemet så känns det typ som man kommer, fast i knävecket. Hur skönt som helst! 😄 Någon annan som varit med om det? 😄 Hänt i vecket 🙂 Så ootroligt sjukt! 🙂😆😆
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 om 15 minuter börjar jag jobba Om femton minuter önskar jag att jag hade ett jobb
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 om 15 minuter börjar jag jobba Om femton minuter önskar jag att jag hade ett jobb Det gjorde jag redan för en kvart sedan.
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 om 15 minuter börjar jag jobba Om femton minuter önskar jag att jag hade ett jobb Det gjorde jag redan för en kvart sedan. Vid den tiden sov jag.
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 *väntar på posten* *hålla tummen* hoppas postis har nått litet paket till mig:P
Linus Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Grahn, jag skulle ju ta reda på var du bor. Den här gången kan du inte säga att jag har fel 😄 Mmm, Lingon är gott. EDIT: Wooohoo! 3 sidor kvar! Du har haft rätt för längesen. 🙂 Ja, jag hade ju rätt förra gången. Men nu visste jag till 100% Sååå många Per Erik Stefan finns det inte 🙂 Redigerat 22 februari 2006 av Linus
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) nu! Gomorron! 🙂 Redigerat 22 februari 2006 av Sonnert
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 😄🙂
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 🙂🙂 inte komma i ett TV-program då? 😄😆
Linus Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 🙂 🙂 inte komma i ett TV-program då? 😄😆 Med eksem och hett vatten?
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 🙂 🙂 inte komma i ett TV-program då? 😄😆 Med eksem och hett vatten?
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 🙂 🙂 inte komma i ett TV-program då? 😄😆 Kanske 😆
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) het tråd här just nu 😆 edit: undrar varför 🙂😄🙂 Redigerat 22 februari 2006 av Sonnert
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 het tråd här just nu 😄 edit: undrar varför 😆🙂🙂 För att någon hällde hett vatten på eksemet så han kom i ett TV-program. Eller? 😄😆
Dark Of Light Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? Redigerat 22 februari 2006 av Dark Of Light
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Visste ni att jag var nära att komma med i ett TV-program 🙂 🙂 inte komma i ett TV-program då? 😄😆 Med eksem och hett vatten? Snygg smiley
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 het tråd här just nu 😄 edit: undrar varför 😆 🙂 🙂 För att någon hällde hett vatten på eksemet så han kom i ett TV-program. Eller? 😄😆 jag hajjade aldrig varför. VARFÖR kändes det så skönt med det varma vattnet?
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 het tråd här just nu 😉 edit: undrar varför 😄 😆 🙂 För att någon hällde hett vatten på eksemet så han kom i ett TV-program. Eller? 😄😆 jag hajjade aldrig varför. VARFÖR kändes det så skönt med det varma vattnet? För att han kom då 😄🙂
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava)
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt.
Sonnert Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😱
mornel Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. fan nu blev jag hungrig 😱 Sluta, du skrämmer mig!
Overkill Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Det där med eksemonani verkar intressant .. Har ett par trånga skor, man kanske kan få liknande resultat med skoskav?? 😳 eller soriasis (stava) Psoriasis, där ett av symptomen beskrivs som "kesoliknande eksem". Så jävla, jävla äckligt. Det kommer förmodligen jag få när jag är äldre 😱 Min pappa och mina två farbröder har det så jag är nästa person i kön 😄
Recommended Posts