Dark Of Light Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪 INGA TJEJER??? 😄 Örh? Nåväl... Även solen har sina fläckar... 🙂 Fan va fläckar jag har då! 🙂 Men tänk om du hade nuppat... 😛 🙂 Äh, fick bara en motbjudande tanke på hur fläckig du kunde vara då... 🙂 Två girls en massa pilsner, OS, en gungig soffa och en polare som somnar hade ju varit en öppning och möjlighet. 🙂
nurfen Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Måste ha blivit nåt fel, men det var jävligt roligt... Det var ju meningen.. Jag tyckte det märktes på Peter iallafall. Sverige lirade ju en usel match. USA - Ryssland är desto roligare 🤪
Pico Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Vilken skitmatch... såg ju iofs inte slutet på tredje, men det säger väl allt.
Pico Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Ska väl lägga mig nu!Herrå! Ahaja, g'natt dårå...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 linaalm* säger: min kärlek till dig är obeskrivlig Leroy säger: Jag vet Jenny Omg! 😆 Jag är så rolig ibland.. 😉
nurfen Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 linaalm* säger:min kärlek till dig är obeskrivlig Leroy säger: Jag vet Jenny Den har jag lyckats göra utan att försöka vara rolig, och det var VÄLDIGT närgånget.. Innan jag sa det, då 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 linaalm* säger:min kärlek till dig är obeskrivlig Leroy säger: Jag vet Jenny Den har jag lyckats göra utan att försöka vara rolig Jag med. & jag har varit med om vice versa också.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😆 Som tur är skämtade båda 2 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😄 Som tur är skämtade båda 2 😛 Vilka två?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Haha, nu var jag rolig igen. Jens flickvän: Emma. | säger: vill du knulla? Leroy säger: sure Leroy säger: fast inte med dig Leroy säger: har hört att det kostar Emma. | säger: 😛 Emma. | säger: men inte så mycket Leroy säger: det har jag också hört
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😄 Som tur är skämtade båda 2 😛 Vilka två? Jag och Lina.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😄 Som tur är skämtade båda 2 😛 Vilka två? Jag och Lina. Bra. Det är fan så mycket finare när man älskar nån så mycket så man kan beskriva det.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Sluta jag håller på att skratta ihjäl mig... 😛 laughing at at love 'cause you thought it was funny? vänta tills nån kommer runt & rör dig, honey.
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Sömngångare? Jag brukar lägga mig ned först! Nå, vad ska jag köpa som inspiration och nödvändighet för att lägga på till ett click i bakgrunden som första instrument på nya fantastiska plattan äntligen nu då? Westerngitarr eller Klaviatur? 😛 -8 i natt//:musik
nurfen Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Någon här som har eksem någonstans? Jag brukar få lite grann i knävecken när jag solat.. Och då upptäckte jag i duschen att när man tar HETT vatten på eksemet så känns det typ som man kommer, fast i knävecket. Hur skönt som helst! 😆 Någon annan som varit med om det? 🙂
mornel Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Någon här som har eksem någonstans? Jag brukar få lite grann i knävecken när jag solat.. Och då upptäckte jag i duschen att när man tar HETT vatten på eksemet så känns det typ som man kommer, fast i knävecket. Hur skönt som helst! 😆 Någon annan som varit med om det? 🙂 Hahaha, det låter helt absurt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Någon här som har eksem någonstans? Jag brukar få lite grann i knävecken när jag solat.. Och då upptäckte jag i duschen att när man tar HETT vatten på eksemet så känns det typ som man kommer, fast i knävecket. Hur skönt som helst! 😆 Någon annan som varit med om det? 😳 Hahaha, omg?! läste jag rätt? 😆
allansson Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) Antar att detta är en lämplig tid att säga god morgon på... även om man tekniskt sätt inte har gått och lagt sig än. Redigerat 22 februari 2006 av allansson
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Någon här som har eksem någonstans? Jag brukar få lite grann i knävecken när jag solat.. Och då upptäckte jag i duschen att när man tar HETT vatten på eksemet så känns det typ som man kommer, fast i knävecket. Hur skönt som helst! 😄 Någon annan som varit med om det? 😲
Light Head Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 God natt då alla... Efter att återigen har läst innehållet i denna tråd... suck har folk inget annat för sig än att sitta uppe hela nätterna.. ;-) natti
Pazo Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 God natt då alla... Efter att återigen har läst innehållet i denna tråd... suck har folk inget annat för sig än att sitta uppe hela nätterna.. ;-) natti Natti
Recommended Posts