ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 sitter o väntar på mitt kalviatur ifrån thoman, borde dykupp rätt snart:) imorgon håller jag tårna för:)
Overkill Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 SJälv lyssnar jag på Brn to Run - Lynyrd SKynyrd. Härlig dialekt han har alltdå!!!!
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 En såndär RIKTIG musik. 😄 äsh . riktig musik fans på 60talet,
musik (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Ska köpa Redbones nya CD. Nu är det OS. Gôtt mos! 😄
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 jo du grahn. hur lång tid efter du hadde fått sms iifrån thoman tog det för paketet att dykaupp?*kan inte hålla mig länge till*
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 jo du grahn. hur lång tid efter du hadde fått sms iifrån thoman tog det för paketet att dykaupp?*kan inte hålla mig länge till* Jag kommer inte ihåg. 3-4 dar kanske men det tar väl nån dag extra att frakta upp grejerna till Lappland (jävla helvete). 😛🙂 Kommer inte ihåg. 😄 okey.. tror jdet skickade innan helgen så det borde vara på g:D
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 jo du grahn. hur lång tid efter du hadde fått sms iifrån thoman tog det för paketet att dykaupp?*kan inte hålla mig länge till* Jag kommer inte ihåg. 3-4 dar kanske men det tar väl nån dag extra att frakta upp grejerna till Lappland (jävla helvete). 🙂😄 Kommer inte ihåg. 😄 okey.. tror jdet skickade innan helgen så det borde vara på g:D Ja typ Onsdag, Torsdag eller Fredag....typ. Innan helgen iallafall. Tror jag. 😄 MEN det kaaan komma efter helgen oxå. Man vet aldrig... 😛 oh.. då får man sitte utan ett tag till då...försten har du nå hett tips på hur man lär sig spela på det ordentlig, vet du nå typ pianso skola program eller så.. Har just börja lära mig lite hur det funkar men vill lära mig mer:)
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Jag hamnade hos porrshopen när jag googlade pianolektion.... 😄 haha. internet är för härligt ibland
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 www.pianotips.com verkar va nått... kan vara nått 😄 fast iofs lite roligare att lära sif den hårdavägen (alltså lära sig själv)
ThomasJ Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 ah! tack för tipsen:) Sedan miitt gammla klaviur har jag lekt lite med tangentbordet, och lyckas få det till acord linade saker... men inget som hållerihop om du förstår va jag menar
mornel Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 nej nu e det sussa... morsning Går du och lägger dig tjugo över nio? När på morgonen kliver du upp då, klockan halv fem?
Linus Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 (redigerat) Grahn, jag skulle ju ta reda på var du bor. Den här gången kan du inte säga att jag har fel 😉 Mmm, Lingon är gott. EDIT: Wooohoo! 3 sidor kvar! Redigerat 21 februari 2006 av Linus
mornel Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Och melankolin sänker sig över det mornelska hemmet när cv börjar författas.
nurfen Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Just say you'll wait, you'll wait for me.. Vilken låt?
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Och melankolin sänker sig över det mornelska hemmet när cv börjar författas. Lite som i OS-studion alldeles nyss? Peter Jidhe sa att "nu ska vi titta på höjdpunkterna från matchen" Bilden visar två sekunder från när laget går av planen Peter Jidhe; "ja då var vi klara med det, nu intervjuar vi Mats Sundin" Måste ha blivit nåt fel, men det var jävligt roligt...
Dark Of Light Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪 INGA TJEJER??? 😄 Örh? Nåväl... Även solen har sina fläckar... 🙂
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 haha... Rickard somnade i tredje perioden. Jag låg å blev skittrött...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 🤪 Det ena behöver väl inte utesluta tvåan?
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 🤪 Det ena behöver väl inte utesluta tvåan? öhm... 😉
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪 INGA TJEJER??? 😄 Örh? Nåväl... Även solen har sina fläckar... 🙂 Fan va fläckar jag har då! 🙂
Dark Of Light Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪 INGA TJEJER??? 😄 Örh? Nåväl... Även solen har sina fläckar... 🙂 Fan va fläckar jag har då! 🙂 Men tänk om du hade nuppat... 🙂
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Med tanke på att jag inte ens var med tjejer så... NEJ! 😉 Bra match... 🤪 INGA TJEJER??? 😄 Örh? Nåväl... Även solen har sina fläckar... 🙂 Fan va fläckar jag har då! 🙂 Men tänk om du hade nuppat... 🙂 🙂
Recommended Posts