Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😉😕 Den var så läcker att jag satte den som skribordsbakgrund 🤪
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 😕🤪 Den var så läcker att jag satte den som skribordsbakgrund 😆 Äggsalternade... 😉
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Jag känner mig lite krasslig i stavningen idag... 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Bakom Wallmans? Yes! Vad gör du i en källare bakom Wallmans då? 😉 Spelar in en ung rappare idag.
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Bakom Wallmans? Yes! Vad gör du i en källare bakom Wallmans då? 😉 Spelar in en ung rappare idag. Russian Roulette? 😕
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Bakom Wallmans? Yes! Vad gör du i en källare bakom Wallmans då? 😉 Spelar in en ung rappare idag. Russian Roulette? 😕 🤪 en ung RAPPARE, sa jag ju.
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Bakom Wallmans? Yes! Vad gör du i en källare bakom Wallmans då? 😳 Spelar in en ung rappare idag. Russian Roulette? 😆 😆 en ung RAPPARE, sa jag ju. 😆😆😆 !!!!
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Bakom Wallmans? Yes! Vad gör du i en källare bakom Wallmans då? 😳 Spelar in en ung rappare idag. Russian Roulette? 😆 😆 en ung RAPPARE, sa jag ju. Jag som trodde er romans var bestående... 😆
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Kan inte vi grilla korv..? 😆😆 Jag kan. Men jag vill inte... 😳
Dark Of Light Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Grilla ägg..? Faen.. Vi kan grilla ägg. 😳
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Grilla ägg..? Faen.. Vi kan grilla ägg. 😳 Om inte annat är friterade ägg extremt gott 😆 Min favorit tillagning av ägg 😆
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😆 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😳
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 öhm.. Fick precis ett brev av våran "hyresvärd" där det står att vi i korridoren inte sköter den gemensamma städningen. Och att ifall vi inte sköter åoss så får de städa åt oss med då kostar det 😳 De måste ha kommit hit en dålig dag. För det brukar se bra ut 😆
mornel Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 öhm.. Fick precis ett brev av våran "hyresvärd" där det står att vi i korridoren inte sköter den gemensamma städningen. Och att ifall vi inte sköter åoss så får de städa åt oss med då kostar det 😳 De måste ha kommit hit en dålig dag. För det brukar se bra ut 😆 Seså, fram med skurhinken!
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 öhm.. Fick precis ett brev av våran "hyresvärd" där det står att vi i korridoren inte sköter den gemensamma städningen. Och att ifall vi inte sköter åoss så får de städa åt oss med då kostar det 😳 De måste ha kommit hit en dålig dag. För det brukar se bra ut 😆 Seså, fram med skurhinken! Troligt! 😆
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😆 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😆 Kyckling!! 😆 Pun intended... 😳
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😆 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😆 Kyckling!! 😆 Pun intended... 😳 😆 Hur visste du att jag har en kyckling på tining/marinering?
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😆 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😆 Kyckling!! 😆 Pun intended... 😳 😆 Hur visste du att jag har en kyckling på tining/marinering? Jag har kontakter... 😆
Micke H Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😆 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😕 Kyckling!! 😆 Pun intended... 😏 😕 Hur visste du att jag har en kyckling på tining/marinering? Jag har kontakter... 😱 Storebror ser dig... 😏 Kolla efter kameror under diskbänken!
Pazo Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😕 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😏 Kyckling!! 😱 Pun intended... 😏 Hur visste du att jag har en kyckling på tining/marinering? Jag har kontakter... 😕 Så de var du som fick dem att klaga på städningen? 😆
Gote Postat 21 februari 2006 Postat 21 februari 2006 Blev det nåt rått ägg då Pazo? 😕 hahaha... Nee! Jag vågade inte 😏 Kyckling!! 😱 Pun intended... 😏 Hur visste du att jag har en kyckling på tining/marinering? Jag har kontakter... 😕 Så de var du som fick dem att klaga på städningen? 😆 Jupp. Glöm inte putsa kameralinserna... 😆
Recommended Posts