Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat

Seriöst, gubbar. Nu är det allvar! Man kommer hem från sjukhuset, blir av med migränen, och vad belönas man med? Jo någon jävla tomte skruvar igång kranen och snoret rinner, och rinner, och rinner.. Mirakelkur, någon? Och det fort!

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Halleluja!!

Nurven, f'låt Nurfen (hade en kompis som hette det förstnämnda)...

...du har helt enkelt haft en bihåleinflammation. Sådan kan göra förbannat ont i huvudet. Äntligen lossnar det! Prisa Gud, här kommer snoret!

☺️

EDIT: Ändrade en grej, därför att den var fel såklart! Vad annars?

Redigerat av musik
Postat

Nej, musik. Anledningen till att jag hade ont i huvet var att "dom" (de onda demonerna som "jobbar" på "sjukhuset") snodde lite ryggmärgsvätska som de skulle kolla om de hittade blodrester i (för att se om jag haft en hjärnblödning), och när man snor vätska från ryggmärgen så blir hjärnan jättearg och ger en konstant migrän i en vecka. Skönt värre!

Men nu är det över och nu är jag förkyld så ge mej allt ni har förutom tjafs om vitlökspiller för det har jag inga. Helst vill jag att mirakelkuren ska vara något gott, typ morotskaka eller kladdkaka, men självklart får det vara typ honungsmelon eller annat också!

Geléhjärtan på g!

Katla (oregistrerad)
Postat

toilett.jpg

Dags att lägga sig...

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Har du ingefära? Riv det i en kopp med skålhett vatten. Låt det svalna lite. Drick.

Unna dig choklad eller annat du gillar normalt, även om du nu kanske inte kan uppfatta smaker...

Prova annars Youghurtglass, t.ex. Dream Passion (0.5 liters bägare). Ät den inte iskall, men lite kall... Bättre än kalla sorbet och slembildande tjocka gräddglassar. Lindrande faktiskt.

Om du snorar så gör allt för att underlätta det! Inga uppdragningar i näsan. Senast jag var förkyld snöt jag mig rejält fler än 250 gånger (noterade faktiskt för skoj skull), så du kanske har en bit kvar eller?? Fantastiskt att jag fick behålla en del av hjärnan i alla fall...

Oleum Basileum!!! Köp det nurfen! Massera in hals och rygg och bröst. Klart bra!

☺️

kall natt//:musik

Redigerat av musik
Postat
Seriöst, gubbar. Nu är det allvar! Man kommer hem från sjukhuset, blir av med migränen, och vad belönas man med? Jo någon jävla tomte skruvar igång kranen och snoret rinner, och rinner, och rinner.. Mirakelkur, någon? Och det fort!

Stoppa upp öronpropparna i snoken, vetja...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Upp på Weldion!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Har börjat med en remix på Basement Jaxx - Rombo. Detta är bara ett utkast. Lyssna!

Postat
Skaru jobba elle? 😛

Nix, klev upp tidigt för att tvätta. Den enda tvättiden jag kunde få så snabbt (bokade igår). Har inga rena kläder annars 😏

Postat
Skaru jobba elle? 😛

Nix, klev upp tidigt för att tvätta. Den enda tvättiden jag kunde få så snabbt (bokade igår). Har inga rena kläder annars 😏

haha 😆

🙂

Postat
Nu har jag läst igenom denna tråd och kommer till slutsatsen att den inte innehåller så mycket substans!

Du måste ha missat någon. Läs igenom den igen.

Postat
Alltså jag hålelr faktiskt med er. Men det är grymmt intessant att lyssna på honom spela. I längden funkar det dock inte. För stunden: Han äger allt!...

Mina trummis "förebilder" är nog just nu mest han i Mars volta.. har inga direkta förebilder faktiskt. Spelar det jag tycker är snyggt helt enkelt :9

Mars Volta? 😛

Foobar2000 kan spela upp mpc-filer 🙂

denna killen alltså...

Han är för bra alltså, Aldrig hört någon spela så som han.

jontheodore1.jpg

Vem är det? 😆

KOm att tänka på när jag förstörde min TV för några år sedan..Jag ställde den på sidan så jag kunde ligga ner i sängen utan att vrida huvudet av mig 🙂😄😏

Postat
Absolut!

Det är därför jag har Pelle Lindvall och Bengt Lagerberg som förebilder när det gäller trummor.  🙂

Jag skulle säga Pelle Lindvall och Bosse Skoglund.

Om pelle är metronomen så är Bosse gunget... 😆

Postat
Vilket drag det är här idag... 😆

Haha 🙂

Jag sitter och spelar Wolfenstein 🙂

Hej!

Vad är Wolfenstein?

MVH-Gote... 🙂

Postat (redigerat)
Vilket drag det är här idag... 🙂

Haha 😄

Jag sitter och spelar Wolfenstein 🙂

Hej!

Vad är Wolfenstein?

MVH-Gote... 🙂

En av världens första FPS.

Edit: 😆

Redigerat av mornel
Postat
Vilket drag det är här idag... 🙂

Haha 😄

Jag sitter och spelar Wolfenstein 😄

Hej!

Vad är Wolfenstein?

MVH-Gote... 🙂

En av världens första FPS.

Edit: 😆

Hej!

Vad är FPS?

MVH-Gote... 🙂

Postat

Nja dte är ju det gamla (väl?) men det jag spelar är ett krigsspel (YEAH!) från andra världskriget (alltså det utspelar sig då men spelet är inte så gammalt. Tror jag) 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.