musik (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Fy fan för kvoteringar! Fy fan för Quoteringar! *rap*
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Nån som såg när Finnarna spelade bort Canada?
ViktorDenStore Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Nä, jag ska upp tidigt imorrn... bäst att sova nu... *Pussa*
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Checka den här låten! http://www.zshare.net/audio/the_wannabes_-...d_roll-mp3.html Den är rätt cool.
Pazo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Nån som såg när Finnarna spelade bort Canada? Såg ju precis på sissta perioden. Tycker faktiskt inte finnarna direkt spelade bort canada. Såg du inte vilket tryck canada hade på dem? 🙂
Pico Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 NU jett ja gå lägg mä! Gunatt! 🙂 Gunnarn... ergh... Gunatt!
nurfen Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Varför ska jag gå och lägga mig? Vill haaa dej i mööörkret hos me-hej! Tiiiden den staaannar när vi rööör vid vara-hann! Åå, jag lättar, jag flyyyger, jag svevar fram. Låt det aaaldrig ta sluu-uuu-uuu-uuu-uuut! (Svevar är inget stavfel, hon sjunger ju det ordet på grov Stockholmska!) Musik: Vassego! 😲
ViktorDenStore Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Nån som såg när Finnarna spelade bort Canada? Såg ju precis på sissta perioden. Tycker faktiskt inte finnarna direkt spelade bort canada. Såg du inte vilket tryck canada hade på dem? 😳 Nja, i tredje ökade väl pressen lite, men finnarna hade ju kontroll på läget under hela matchen. Fast visst hade Canadesarna en del heta målchanser... Nu ska jag käka frukost 😠
lunkan Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Morron Morron! SJ:s liggvagnar är ju inte i toppen skick! Jag har legat och vridit mig i minst 2 timmar i natt! Anlände till Göteborg klockan 5 i morse! Ush å Fy, Rotmos Med Potatis Gratäng!! nu ska jag gå och lägga mig och sova gött i min egna säng! natti natti! Ha en bra dag!
Gote Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😠 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😳
mornel Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😎 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😆 Skoj!
Gote Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😎 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😆 Skoj! Jo, det rekommenderas. Fanns det kort och pengar i Sagan om ringen-varianten?
mornel Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😎 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😆 Skoj! Jo, det rekommenderas. Fanns det kort och pengar i Sagan om ringen-varianten? Kort: ja, pengar: nej. Vad gör man med pengarna?
Gote Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😎 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😆 Skoj! Jo, det rekommenderas. Fanns det kort och pengar i Sagan om ringen-varianten? Kort: ja, pengar: nej. Vad gör man med pengarna? Med pengarna köper man kort och befälhavare. De tillförde helt klart en ny dimension. Korten gjorde spelet mindre förutsägbart. Exempel: Jag blev anfallen men spelade ett kort som gjorde att anfallaren var tvungen att dra sig tillbaka och inte fick anfalla mig mer under den rundan. Dessutom är inte turordningen bestämd, utan den auktioneras ut före varje varv. Så om man vill så kan man spela två vändor i rad...
ThomasJ Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 nämen grahn!!!!!! har du bytt avatar? läskigt!
mornel Postat 20 februari 2006 Postat 20 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😎 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Betyg: Ett spel i min smak! 😆 Skoj! Jo, det rekommenderas. Fanns det kort och pengar i Sagan om ringen-varianten? Kort: ja, pengar: nej. Vad gör man med pengarna? Med pengarna köper man kort och befälhavare. De tillförde helt klart en ny dimension. Korten gjorde spelet mindre förutsägbart. Exempel: Jag blev anfallen men spelade ett kort som gjorde att anfallaren var tvungen att dra sig tillbaka och inte fick anfalla mig mer under den rundan. Dessutom är inte turordningen bestämd, utan den auktioneras ut före varje varv. Så om man vill så kan man spela två vändor i rad... Coolt! Det låter faktiskt intressant.
Recommended Posts