Dark Of Light Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Kände en tjej en gång som alltid hälsade genom att säga "pittinatt".. 😳😱
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Kände en tjej en gång som alltid hälsade genom att säga "pittinatt".. 😳😱 Vilken anstalt?
musik (oregistrerad) Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Är vaccinerad. Fick den förra året i alla fall, trots sprutan, med feber i 10 da'r!!!! Fy fan. Tre spelare missade öppna chanser. Rättare sagt, deras målvakt var fenomenal! :musik
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Måste köpa nytt gymkort... 🙁 Gymkort? Usch va !!!
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 pizza... 🙁 Åh, det vore rent löjligt gott. och !!!
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Undra om inte jag ska ta mig en lite senare ikväll.
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Jag tror inte det går att skriva , och med de här bokstäverna.
mornel Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Jag tror inte det går att skriva , och med de här bokstäverna. User Posted Image? 🙁
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Jag tror inte det går att skriva , och med de här bokstäverna. User Posted Image? 🙁 å, ä och ö.
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 NEJ! Gift är man med en partner... 😆🙁😳😱 pa´rtner subst. ~n, plur. ~ el. ~s ORDLED: part-nern • person (eller grupp) med vilken man samarbetar eller bildar ett par spec. i ekon. sammanhang {emoatjé}: handelspartner; han försökte köpa ut sin ~ ur företaget BET.NYANSER: a) spec. äv. i tävlingssammanhang (ibl. som tilltalsord): sparringpartner; spelpartner; han sökte en ~ till bridgetävlingen; ledsen, ~, jag spelade fel 😎 spec. äv. i erotiska e.d. sammanhang: danspartner; kärlekspartner; sexpartner; efter skilsmässan sökte hon en ny ~ per annons c) i plur. vanl. med innebörd av ömsesidighet: de är ~s KONSTR.: (ngns) ~, ~ (till el. med ngn) HIST.: sedan 1845; av eng. partner med samma bet., variant av parcener 'medarvinge'; via fra. av lat. partitio 'andel'
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Jag tror inte det går att skriva , och med de här bokstäverna. User Posted Image? 🙁 å, ä och ö. Tänkte just skriva att det är å, ä, ö men då skrev du att det var å, ä, ö så då ids jag inte skriva att det var å, ä, ö, då du redan har skrivit att det är å, ä, ö. Fattar ni? 😳 Ja, faktiskt.
Pluffo Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 NEJ! Gift är man med en partner... 😆 🙁 😳 😱 pa´rtner subst. ~n, plur. ~ el. ~s ORDLED: part-nern • person (eller grupp) med vilken man samarbetar eller bildar ett par spec. i ekon. sammanhang {emoatjé}: handelspartner; han försökte köpa ut sin ~ ur företaget BET.NYANSER: a) spec. äv. i tävlingssammanhang (ibl. som tilltalsord): sparringpartner; spelpartner; han sökte en ~ till bridgetävlingen; ledsen, ~, jag spelade fel 😎 spec. äv. i erotiska e.d. sammanhang: danspartner; kärlekspartner; sexpartner; efter skilsmässan sökte hon en ny ~ per annons c) i plur. vanl. med innebörd av ömsesidighet: de är ~s KONSTR.: (ngns) ~, ~ (till el. med ngn) HIST.: sedan 1845; av eng. partner med samma bet., variant av parcener 'medarvinge'; via fra. av lat. partitio 'andel' Jepp! Nu vet du.
mornel Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 NEJ! Gift är man med en partner... 😆 🙁 😳 😱 pa´rtner subst. ~n, plur. ~ el. ~s ORDLED: part-nern • person (eller grupp) med vilken man samarbetar eller bildar ett par spec. i ekon. sammanhang {emoatjé}: handelspartner; han försökte köpa ut sin ~ ur företaget BET.NYANSER: a) spec. äv. i tävlingssammanhang (ibl. som tilltalsord): sparringpartner; spelpartner; han sökte en ~ till bridgetävlingen; ledsen, ~, jag spelade fel 😎 spec. äv. i erotiska e.d. sammanhang: danspartner; kärlekspartner; sexpartner; efter skilsmässan sökte hon en ny ~ per annons c) i plur. vanl. med innebörd av ömsesidighet: de är ~s KONSTR.: (ngns) ~, ~ (till el. med ngn) HIST.: sedan 1845; av eng. partner med samma bet., variant av parcener 'medarvinge'; via fra. av lat. partitio 'andel' Jepp! Nu vet du. Jupp! Jag med!
mornel Postat 19 februari 2006 Postat 19 februari 2006 Det är inte snyggt med fula bokstäver! 🙁 Nej, men det är snyggt med snygga bokstäver.
Recommended Posts