Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 OC nu... tjarå! Hejdå gonatt! 😎 öhm.. Har redans sett det avsnittet ju 🙁 Hänger väl kvar här ett litet tag
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 OC nu... tjarå! Hejdå gonatt! 😎 öhm.. Har redans sett det avsnittet ju 🙁 Hänger väl kvar här ett litet tag
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 😄 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 🙁 Vad går du för linje?
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 vart tog alla vägen? 🙁 här är jag! råkade bara kolla på de två killarna som gör röster i simpsons!
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😄 också ettan. fast i en "högre" skola 😎 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 🙁 Vad går du? 🙂 Redigerat 7 januari 2006 av Danabacken
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 vart tog alla vägen? 🙁 här är jag! råkade bara kolla på de två killarna som gör röster i simpsons! Ah, en klassiker! Riktigt roligt.
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😄 också ettan. fast i en "högre" skola 😎 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 🙁 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😄 också ettan. fast i en "högre" skola 😎 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 🙁 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst!
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 😄 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂🙂 (kanske det blir) 😎 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 🙁
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 😄 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂🙂 (kanske det blir) 😎 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 🙁 vad skaru bli? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Finns det Teoretisk Fysik också? Som program. 🙁
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 😄 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂🙂 (kanske det blir) 😎 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 🙁 Jo kanske, jag har väl bara inte snappat upp det. Visste bara att du läste en massa mattekurser.
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Finns det Teoretisk Fysik också? Som program. 🙁 öhm.. Det finns Naturvetar Fysik...
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😄 också ettan. fast i en "högre" skola 😛 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 😱 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 😕 vad skaru bli? 😎 ingen aning. Av den anledningen r de iaf bra att gå Teknisk fysik. Har dock tänkt att plugga massa musik efter dehär så jag hoppas bli inom nåt inom musik 🙂
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 😛 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 😱 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 😕 Jo kanske, jag har väl bara inte snappat upp det. Visste bara att du läste en massa mattekurser. Folk brukar bli lite impade när lilla jag säger att jag går detdär. En kompis syrra sa tom: Jag visste inte ricardo var smart 😄
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Går du i ettan nu lr? 🙂 japp! sj då? 😎 också ettan. fast i en "högre" skola 😛 Vad går du för linje? Gick Teknik förra året på höstterminen, men ska nu byta till sammhäll. 🙂😎 (kanske det blir) 😱 Vad går du? 🙂 Civilingenjör Teknisk Fysik 🙂 Oj, är det det du läser? Seriöst! ja? Sa jag inte det nån gång förut? 😕 Jo kanske, jag har väl bara inte snappat upp det. Visste bara att du läste en massa mattekurser. Folk brukar bli lite impade när lilla jag säger att jag går detdär. En kompis syrra sa tom: Jag visste inte ricardo var smart 😄 Hahaha. Ja, där står man i lä i alla fall 🙂
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) 😱 Hellre Verka osmart och vara smart än motsatsen 😕 Redigerat 7 januari 2006 av Pazo
Recommended Posts