ThomasJ Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 vart sjakk detta sluta.. jag e redab trött nästab redo för sova
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Ärb bdu förbylb ebber? Bnorig och ferbhribg? 🙁
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Näh nhu skha jah hut... ... Ut. Ajöh! 🙁
D Vibe Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Om några timmar har jag levt 27 år på denna jord... eller egentligen inte förän kl 23 imorgon kväll.. men ändå 🙁
D Vibe Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 En flickvän inslagen i papper... eller ja, strunta i pappret. Fast det kan nog ingen ge mig. Kanske en Minimoog? .. Nä, för dyrt. Kanske några års förbrukning av kalsonger och strumpor? .. Nä, för tråkigt. En trevlig födelsedag vill jag nog ha iallafall 😱 /Daniel
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 D Vibe Han leve: HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😱 :musik
Danabacken Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 D Vibe Han leve: HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄 :musik Wey!! 😱 *applåderar!*
ThomasJ Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 fredag idag.. man kanske borde vara full eller nått. Men ojoj va trött man e idag då😎
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Joomen Jennifer ser ut så där nu för tiden... Snacka om att det vore katastrof om fallet vore så... 😎
allansson Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 fredag idag.. man kanske borde vara full eller nått. Men ojoj va trött man e idag då😎 alla mina vänner har lämnat stan... de har bättre saker för sig. Och här sitter jag helt ensam, och ensam blir det ingen fest... fast det verkar som dom har värsta partajet i lägenhet ovanför mig. Kanske dags att våldgästa? 😉
D Vibe Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 D Vibe Han leve: HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 :musik Tack så mycket, min vän! 🙂 🥰
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 <-- killen som skulle "plugga undan" ikväll så resten av helgen skulle vara fri. Gissa hur mycket som blivit gjort? 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 you're never lonely when the band plays! Jag har nu sett Liftarens guide till galaxen. Åh herregud vad jag har skrattat. Jag stortjöt när man fick höra valens tankar! Helt totalt mega-genialt! Wow! Det rimmar ju!
allansson Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 you're never lonely when the band plays! Jag har nu sett Liftarens guide till galaxen. Åh herregud vad jag har skrattat. Jag stortjöt när man fick höra valens tankar! Helt totalt mega-genialt! Wow! Det rimmar ju! Men det bästa är ju ändå när Marvin tar upp Point-of-View-gun och skjuter Vogonerna... "What's the point? ÖHHH" 🥰🙂🙂
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 ? Är Liftarens guide till galaxen verkligen komedi?????? 🥰 rundgång på tv//:musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 you're never lonely when the band plays! Jag har nu sett Liftarens guide till galaxen. Åh herregud vad jag har skrattat. Jag stortjöt när man fick höra valens tankar! Helt totalt mega-genialt! Wow! Det rimmar ju! Men det bästa är ju ändå när Marvin tar upp Point-of-View-gun och skjuter Vogonerna... "What's the point? ÖHHH" 🥰🙂🙂 Haha. Bland det roligaste var när man fick se deras "factory floor". Och backupen av jorden! 😆😆😎
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Genren är ju Sci-Fi, men den kanske är kul ändå... Får ta och läsa Douglas Adams nångång. 🥰
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) <-- killen som skulle "plugga undan" ikväll så resten av helgen skulle vara fri. Gissa hur mycket som blivit gjort? 🥰 Äh vafan det är helg. SUPA SUPA SUPA! 🙂 ..eller nej. 🙂 Jo men jag sitter lite risigt till, 2 prov nästa vecka. Hade tänkt plugga undan så man kunde koncentrera sig på folköl och dunka-dunka resten av helgen. Redigerat 17 februari 2006 av Pico
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 Imorgon skall jag "SUPA SUPA SUPA". Det blir ölspelet hos Roddan. Sen har jag tänkt kila till Metropol där 2 polare spelar skivor. Men jag funderar på att dissa dom för någon skojig privatfest med söta tjejer. Får se.
musik (oregistrerad) Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 & apelsinjuice = tidig frukost 😆
mornel Postat 18 februari 2006 Postat 18 februari 2006 you're never lonely when the band plays! Jag har nu sett Liftarens guide till galaxen. Åh herregud vad jag har skrattat. Jag stortjöt när man fick höra valens tankar! Helt totalt mega-genialt! Wow! Det rimmar ju! Inte läst böckerna? Jag tyckte att filmen var ganska tråkig, jämfört med dem.
Recommended Posts