mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Vi ska spela Risk i helgen... 😕 Vad är det där för en weird dood? Sådär ser inte mina Riskpjäser ut!
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Aningens långt men det är väl billigare arbetskraft där åandrasidan? 😕🙁😄 😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Vi ska spela Risk i helgen... 😄 Vad är det där för en weird dood? Sådär ser inte mina Riskpjäser ut! Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😕
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) *suck* vad ska man hitta på nu då? En hel helg framför sig... 🙁 *suck* (JIHOOOO 🙁 ) *dubbelsuck* 😕 Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄 Är det inte tvärtom? 😄 Ska man ta med sig helgerna till jobbet? 🙁 Nä, jag förstår inte... 😄 🙁 Redigerat 17 februari 2006 av Lynxo
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Galningar! 🙁 Hur är det Mornel? Det är lugnt. Har diskat 😕 Diska äger! Jag skulle dö om jag inte fick diska. Det är så tråkigt. Jag vill ha en diskrobot. Det borde man uppfinna! En maskin som kunde diska... 😄 Seriöst, var lite realistisk nu... en maskin som kunde diska? Näe, vänta bara tills vi dragit pipen, då får du dig en Colombianska som diskar åt dig! 😄
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😕 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare.
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😕 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😆 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😳 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😆 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠 Djävla fiskmås! 😳 😆
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😆 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😆 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠 Djävla fiskmås! 😳 😄 IQ = Fiskmås! 😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😄 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠 Djävla fiskmås! 😳 😄 IQ = Fiskmås! 😆 IQ = Fiskmås med fågelinfluensan... 😆
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😄 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠 Djävla fiskmås! 😳 😄 IQ = Fiskmås! 😆 IQ = Fiskmås med fågelinfluensan... 😆 😄 Jag ger upp... 😛
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Jag vet, jag vet!! 😆 Det är för att vi skrivit för många sidor? 😳
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Jag vet, jag vet!! 😄 Det är för att vi skrivit för många sidor? 😳 neee 😆
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Veckans tips förresten: Sjung "Vi klarar oss nog ändå" på stockholmska... 😠
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Veckans tips förresten: Sjung "Vi klarar oss nog ändå" på stockholmska... 😳 😠
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Veckans tips förresten: Sjung "Vi klarar oss nog ändå" på stockholmska... 😆 😠 Seriös! Det låter inte klokt... 😄 Fast det funkar ju åt andra hållet också. Kent på skånska typ... 😳
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag uttryckte mig slarvigt. Vi ska spela Risk 2210 i helgen... 😄 Det finns tre olika storlekar på mördarrobotarna, och så har man territorier på månen också... : 😄 Oj! Är det roligare än orginalet? Testade Sagan om Ringen-Risk en gång. Det var ingen höjdare. Jag fick det i fölsepresent* men vi har inte hunnit spela det än. Tänkte inviga det imorgon... 😄 *Fölsepresent = födelsedagspresent på skånska Sluta prata med gröt i munnen! 😠 Djävla fiskmås! 😳 😄 IQ = Fiskmås! 😆 IQ = Fiskmås med fågelinfluensan... 😆 😄 Jag ger upp... 😄 😛
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag tycker att vi sjunger på stockholmska, på norrländskt vis. 😠
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag vill bli så jälla full ikväll! 😠 Eller vad säger du Dark? 😳
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Har det med América del Sur att göra? 😳
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Har det med América del Sur att göra? 😳 Faktiskt ja...
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Har det med América del Sur att göra? 😳 Faktiskt ja... Skämten om Colombianskt kaffe/kvinnor och lego?
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Har det med América del Sur att göra? 😆 Faktiskt ja... Skämten om Colombianskt kaffe/kvinnor och lego? mmm 😳
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag är lite besviken på er grabbar Jag låte Gote förklara det närmre... 😠 Har det med América del Sur att göra? 😆 Faktiskt ja... Skämten om Colombianskt kaffe/kvinnor och lego? mmm 😳 Men asch, nog känner du oss va? Ber verkligen om ursäkt om du på någotvis tog illa vid dig. Det var absolut inget annat än skämt.
Recommended Posts