Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Djävla Grahn.... 😆 Nu blev jag ju sugen på Bullens pilsnerkorv...
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Fiskpinnar RULES! Har tröttnat på dem... falukorv dock, tröttnar aldrig! (Fast det finns scener i Fäbojäntan som kan en att skjuta upp falukorvs-middagen till en annan dag)
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag skulle koka lite havremust som vanligt, men den brände vid trots att det bara var medelvärme och gjort på vatten istället för mjölk. Att bränna vid pulver i vatten är faktiskt en bedrift! Verkar som jag inte kan ha på dem på plattan förrän de bränner... 😆
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Annars äter jag oftast Fransyska!!! 😄😆
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Planktron repar (film) 😆 Det är jag som säger bomtjafs-bomtjafs i slutet, Justus pratar om mellanöl och spelar octapad och Tor står bakom kameran.
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Planktron repar (film) 😄 Det är jag som säger bomtjafs-bomtjafs i slutet, Justus pratar om mellanöl och spelar octapad och Tor står bakom kameran. Jodå, jag kände allt igen dig. 😆
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Planktron repar (film) 😄 Det är jag som säger bomtjafs-bomtjafs i slutet, Justus pratar om mellanöl och spelar octapad och Tor står bakom kameran. Jodå, jag kände allt igen dig. 😆 😛
musik (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Var har jag hört namnet Planktron förut. Det låter faktiskt lite bekant. Jag kommer nog på det snart mornel, så du slipper undra... 😆
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Var har jag hört namnet Planktron förut. Det låter faktiskt lite bekant. Jag kommer nog på det snart mornel, så du slipper undra... 😄 Min signatur? 😆
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag gillar verkligen monologen om 2.8:or... 😕 Sådär är hela mitt liv 😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jag gillar verkligen monologen om 2.8:or... 😕 Sådär är hela mitt liv 😄 😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 *suck* vad ska man hitta på nu då? En hel helg framför sig... 🙁 *suck* (JIHOOOO 😄 ) *dubbelsuck* 😕 Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄
Micke H Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 *suck* vad ska man hitta på nu då? En hel helg framför sig... 🙁 *suck* (JIHOOOO 🙁 ) *dubbelsuck* 😕 Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄 Är det inte tvärtom? 😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 *suck* vad ska man hitta på nu då? En hel helg framför sig... 🙁 *suck* (JIHOOOO 🙁 ) *dubbelsuck* 😕 Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄 Är det inte tvärtom? 😄 Ska man ta med sig helgerna till jobbet? 🙁 Nä, jag förstår inte...
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 *suck* vad ska man hitta på nu då? En hel helg framför sig... 🙁 *suck* (JIHOOOO 😄 ) *dubbelsuck* 😕 Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄 Ja det var ju ingen dum idé. 🙁 Jag är full av inte dumma idéer...
Pazo Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Från Usa? Varför då? 😕
Recommended Posts