Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2401

• Pico

1657

• Gote

1453

• mornel

1391

Postat mest i detta ämne

Postat
Fiskpinnar RULES!

Har tröttnat på dem... falukorv dock, tröttnar aldrig!

(Fast det finns scener i Fäbojäntan som kan en att skjuta upp falukorvs-middagen

till en annan dag)

musik (oregistrerad)
Postat

Jag skulle koka lite havremust som vanligt, men den brände vid trots att det bara var medelvärme och gjort på vatten istället för mjölk. Att bränna vid pulver i vatten är faktiskt en bedrift! Verkar som jag inte kan ha på dem på plattan förrän de bränner...

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Annars äter jag oftast Fransyska!!!

😄😆

Postat

😆

Det är jag som säger bomtjafs-bomtjafs i slutet, Justus pratar om mellanöl och spelar octapad och Tor står bakom kameran.

Postat

😄

Det är jag som säger bomtjafs-bomtjafs i slutet, Justus pratar om mellanöl och spelar octapad och Tor står bakom kameran.

Jodå, jag kände allt igen dig. 😆

Postat

😄

Jodå, jag kände allt igen dig. 😆

😛

musik (oregistrerad)
Postat

Var har jag hört namnet Planktron förut. Det låter faktiskt lite bekant. Jag kommer nog på det snart mornel, så du slipper undra...

😆

Postat
Var har jag hört namnet Planktron förut. Det låter faktiskt lite bekant. Jag kommer nog på det snart mornel, så du slipper undra...

😄

Min signatur? 😆

Postat
Jag gillar verkligen monologen om 2.8:or... 😕

Sådär är hela mitt liv 😄

Postat
Jag gillar verkligen monologen om 2.8:or... 😕

Sådär är hela mitt liv 😄

😄

Postat
*suck* vad ska man hitta på nu då? julli-tristtenke.gif

En hel helg framför sig... 🙁

*suck*

(JIHOOOO 😄 )

*dubbelsuck* 😕

Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄

Postat

En hel helg framför sig...  🙁

*suck*

(JIHOOOO  🙁 )

*dubbelsuck*  😕

Du har inte tagit med dig jobb hem? Det brukar annars vara ett sätt att få helgerna att gå lite snabbare... 😄

Är det inte tvärtom? 😄

Postat

*suck*

(JIHOOOO  🙁 )

*dubbelsuck*  😕

Är det inte tvärtom? 😄

Ska man ta med sig helgerna till jobbet? 🙁

Nä, jag förstår inte...

Postat

*suck*

(JIHOOOO  😄 )

*dubbelsuck*  😕

Ja det var ju ingen dum idé. 🙁

Jag är full av inte dumma idéer...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.