Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Kanske inte, men det är ju bara för att inlägget blir så himla långt om man trycker på enter hela tiden. Nu blir det ju inte långt, utan bara brett...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill köpa ett hus i Spanien...  😆

Ska vi flytta ihop? 😆

Åkeej!

Har hittat ett hus för 4.5 miljoner. 🙂

Nice! 😆

Eller vänta, Nice ligger väl i Frankrike? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En rolig dock sann historia, kan ju vara trevlig en fredagseftermiddag som denna.

Något som inte är helt känt för alla (ingen) här på forumet, är att jag gått på musikgymnasium. Där hade jag en del trevliga och roliga klasskamrater. En del skyltade dock med att de inte riktigt hade alla hemma där uppe, så att säga.

Hur som helst. En av grabbarna i klassen hoppade av efter 1 ½ år. Medans jag fullgjorde min utbildning. Några år senare råkar jag stöta ihop med den killen igen, helt oväntat på stan. Och vi började snacka om lite allt möjligt. Sen kom förstås frågan om han fortfarande sysslade med musik. Och det gjorde han minsann. Han skrev faktiskt en hel del bra musik (enligt honom), jäkligt självsäker var han. Då frågade jag vilken typ av musik han skrev. Och hans förklaring på musikstil var inte helt väntad. Citat: "Jo, jag skriver en hel del, men det är nog mest världshits". 😆

Tänk om man var så duktig att man kunde bestämma, samtidigt som låten skrivs, att det är en världshit.

The Mr... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

😆

🥰

Det där en rolig symbol! Omöjlig att tolka som något dåligt, betyder bara KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK! Jag ÄLSKAR ER ALLA!

Fast behöver förmodligen skaffa mig ett liv... 😆

Näää... Du har ju forumlivet... precis som alla vi andra 😄

Vi känner ingen IRL o vi kan absolut inte tala med folk via munnen utan måste alltid ha ett tangentbord med oss...

🙂😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En rolig dock sann historia, kan ju vara trevlig en fredagseftermiddag som denna.

Något som inte är helt känt för alla (ingen) här på forumet, är att jag gått på musikgymnasium. Där hade jag en del trevliga och roliga klasskamrater. En del skyltade dock med att de inte riktigt hade alla hemma där uppe, så att säga.

Hur som helst. En av grabbarna i klassen hoppade av efter 1 ½ år. Medans jag fullgjorde min utbildning. Några år senare råkar jag stöta ihop med den killen igen, helt oväntat på stan. Och vi började snacka om lite allt möjligt. Sen kom förstås frågan om han fortfarande sysslade med musik. Och det gjorde han minsann. Han skrev faktiskt en hel del bra musik (enligt honom), jäkligt självsäker var han. Då frågade jag vilken typ av musik han skrev. Och hans förklaring på musikstil var inte helt väntad. Citat: "Jo, jag skriver en hel del, men det är nog mest världshits". 😆

Tänk om man var så duktig att man kunde bestämma, samtidigt som låten skrivs, att det är en världshit.

The Mr... 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

😆

🥰

Det där en rolig symbol! Omöjlig att tolka som något dåligt, betyder bara KÄRLEK, KÄRLEK, KÄRLEK! Jag ÄLSKAR ER ALLA!

Fast behöver förmodligen skaffa mig ett liv... 😆

Näää... Du har ju forumlivet... precis som alla vi andra 😄

Vi känner ingen IRL o vi kan absolut inte tala med folk via munnen utan måste alltid ha ett tangentbord med oss...

🙂😆😆

Jäpp, jag har alltid med mig ett tangentbord när jag går ut på stan. Då slipper jag öppna munnen, behöver bara skriva.

Link to comment
Dela på andra sajter

En rolig dock sann historia, kan ju vara trevlig en fredagseftermiddag som denna.

Något som inte är helt känt för alla (ingen) här på forumet, är att jag gått på musikgymnasium. Där hade jag en del trevliga och roliga klasskamrater. En del skyltade dock med att de inte riktigt hade alla hemma där uppe, så att säga.

Hur som helst. En av grabbarna i klassen hoppade av efter 1 ½ år. Medans jag fullgjorde min utbildning. Några år senare råkar jag stöta ihop med den killen igen, helt oväntat på stan. Och vi började snacka om lite allt möjligt. Sen kom förstås frågan om han fortfarande sysslade med musik. Och det gjorde han minsann. Han skrev faktiskt en hel del bra musik (enligt honom), jäkligt självsäker var han. Då frågade jag vilken typ av musik han skrev. Och hans förklaring på musikstil var inte helt väntad. Citat: "Jo, jag skriver en hel del, men det är nog mest världshits". 😆

Tänk om man var så duktig att man kunde bestämma, samtidigt som låten skrivs, att det är en världshit.

The Mr... 😆

Sa han så på skämt eller va han seriös? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

En rolig dock sann historia, kan ju vara trevlig en fredagseftermiddag som denna.

Något som inte är helt känt för alla (ingen) här på forumet, är att jag gått på musikgymnasium. Där hade jag en del trevliga och roliga klasskamrater. En del skyltade dock med att de inte riktigt hade alla hemma där uppe, så att säga.

Hur som helst. En av grabbarna i klassen hoppade av efter 1 ½ år. Medans jag fullgjorde min utbildning. Några år senare råkar jag stöta ihop med den killen igen, helt oväntat på stan. Och vi började snacka om lite allt möjligt. Sen kom förstås frågan om han fortfarande sysslade med musik. Och det gjorde han minsann. Han skrev faktiskt en hel del bra musik (enligt honom), jäkligt självsäker var han. Då frågade jag vilken typ av musik han skrev. Och hans förklaring på musikstil var inte helt väntad. Citat: "Jo, jag skriver en hel del, men det är nog mest världshits".  😆

Tänk om man var så duktig att man kunde bestämma, samtidigt som låten skrivs, att det är en världshit.

The Mr... 😆

Sa han så på skämt eller va han seriös? 😆

Han var helt seriös stackarn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...