tordA Postat 1 januari 2006 Trådstartare Postat 1 januari 2006 va fan är lagom 😕 , jäkligt svårt att veta ! ( särskilt när man är full....) 😉 Precis det jag försökte få sagt! Det börjar bra, men sen när man är full, så slutar det dåligt! 😄 Supa ska man göra medans man är nyker sen blir det ingen ordning alls... 😛
mornel Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Stank! 😉 Just det! 😛 Tack L Varsågod 😕 Leo, nästan omöjligt att jobba med vår låt! 800 MHz iBook G4 med 384 MB RAM så den går på knäna efter två-tre spår 😄 Hehe, tråkigt. Jag ska meka vidare så snart min fökylning är över. Jag hör typ dåligt och orkar aldrig upp ur sängen 🙁 Stackare! 🙁 Det vart inte mycket till firande igår då? Jo, igår tog jag mig upp, lite dålig hörsel och halsproblem har väl aldrig stoppat någon från att fira nyår?
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 va fan är lagom 😕 , jäkligt svårt att veta ! ( särskilt när man är full....) 😉 Precis det jag försökte få sagt! Det börjar bra, men sen när man är full, så slutar det dåligt! 😄 Supa ska man göra medans man är nyker sen blir det ingen ordning alls... 😛 🙁 Haha... nu vaknade rockis 🙁
Linus Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Jag skulle vilja påstå att.........äh! Nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva. 😕 😛 Blev det många renar igår? Hipp hurra, fördomar om Norrland ska vi ha! 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Jag skulle vilja påstå att.........äh! Nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva. 🙂 Blev det många renar igår? Hipp hurra, fördomar om Norrland ska vi ha! 🙂 🙂 Det var ju dessutom Grahn som lade fram dom. Ni missade väl inte det inlägget? 🙂
D Vibe Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet.
D Vibe Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Man kan tro att han behöver uppmärksamhet. 🙂 Man kan tro att han behöver något uppkört i rektum. Nej, nu ska jag inte vara så vass i munnen. Ska gå och lägga mig och sova istället. Frid på jorden! /Daniel
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Jag har aldrig förstått mig på den där... hm... människan?
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Ska nog faktiskt ta o gå o lägga mig... syns
Pico Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 (redigerat) Jävla knarklåt alltså... undrar om det är för mycket? 😄 Jag har en förmåga att spåra ur... Edit: Kan inte bestämma mig om jag verkligen vill dela med mig av det här eller för evigt spara för egna öron.. 😆 Redigerat 1 januari 2006 av Pico
tordA Postat 1 januari 2006 Trådstartare Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😆 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😄
Pico Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😆 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😛 😄😆😄
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Postat 1 januari 2006 (redigerat) Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😛 😄😛😄 Omg... den va bra 😉 Har du kommit på den själv? 😆😄 EDIT: skrev bar istället för bra Redigerat 1 januari 2006 av ViktorDenStore
red_house_painter Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen
Pico Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Ohhh sweet, spammar längsta tråden i sömnen.. Grahns postcount är i farozonen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 DAMN! Skaffa er Chris Liebings och Ben Sims Sambal Olek. Den krossar allt i sin väg. Pazo, du gillar 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Ohhh sweet, spammar längsta tråden i sömnen.. Grahns postcount är i farozonen. 😏 Det var jävligt länge sen man såg målaren alltså! Hur är livet ute i den riktiga världen?
Pico Postat 2 januari 2006 Postat 2 januari 2006 Vaffö plågar jag mig så här? 😏 Dygnsrytm ställd åt helskotta...
Recommended Posts