iHz Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Ja, okej då, Marcus. Jag kommer väl då... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 1 januari 2006 va fan är lagom 😕 , jäkligt svårt att veta ! ( särskilt när man är full....) 😉 Precis det jag försökte få sagt! Det börjar bra, men sen när man är full, så slutar det dåligt! 😄 Supa ska man göra medans man är nyker sen blir det ingen ordning alls... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Stank! 😉 Just det! 😛 Tack L Varsågod 😕 Leo, nästan omöjligt att jobba med vår låt! 800 MHz iBook G4 med 384 MB RAM så den går på knäna efter två-tre spår 😄 Hehe, tråkigt. Jag ska meka vidare så snart min fökylning är över. Jag hör typ dåligt och orkar aldrig upp ur sängen 🙁 Stackare! 🙁 Det vart inte mycket till firande igår då? Jo, igår tog jag mig upp, lite dålig hörsel och halsproblem har väl aldrig stoppat någon från att fira nyår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 va fan är lagom 😕 , jäkligt svårt att veta ! ( särskilt när man är full....) 😉 Precis det jag försökte få sagt! Det börjar bra, men sen när man är full, så slutar det dåligt! 😄 Supa ska man göra medans man är nyker sen blir det ingen ordning alls... 😛 🙁 Haha... nu vaknade rockis 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Jag skulle vilja påstå att.........äh! Nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva. 😕 😛 Blev det många renar igår? Hipp hurra, fördomar om Norrland ska vi ha! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Jag skulle vilja påstå att.........äh! Nu glömde jag bort vad det var jag skulle skriva. 🙂 Blev det många renar igår? Hipp hurra, fördomar om Norrland ska vi ha! 🙂 🙂 Det var ju dessutom Grahn som lade fram dom. Ni missade väl inte det inlägget? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Oban! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Oban! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Skönt att vara ledig en vecka till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Man kan tro att han behöver uppmärksamhet. 🙂 Man kan tro att han behöver något uppkört i rektum. Nej, nu ska jag inte vara så vass i munnen. Ska gå och lägga mig och sova istället. Frid på jorden! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11406733.asp Vad i helvete... När han inte klarar av att skriva egen musik, eller ens sjunga den rent, då går han ut och provocerar och klankar ner på band och artister som är gigantiska i jämförelse med honom; både vad gäller säljintäkter, professionalism, kreativitet och musikalitet. Jag har aldrig förstått mig på den där... hm... människan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Ska nog faktiskt ta o gå o lägga mig... syns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 (redigerat) Jävla knarklåt alltså... undrar om det är för mycket? 😄 Jag har en förmåga att spåra ur... Edit: Kan inte bestämma mig om jag verkligen vill dela med mig av det här eller för evigt spara för egna öron.. 😆 Redigerat 1 januari 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 WPT, Kan 5. Kl. 00:45 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😆 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😛 😄😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 januari 2006 Dela Postat 1 januari 2006 (redigerat) Jag har en förmåga att spåra ur... Toppen 😄 om jag tappar en klocka så ringer jag dig 😛 😄😛😄 Omg... den va bra 😉 Har du kommit på den själv? 😆😄 EDIT: skrev bar istället för bra Redigerat 1 januari 2006 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Ohhh sweet, spammar längsta tråden i sömnen.. Grahns postcount är i farozonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 DAMN! Skaffa er Chris Liebings och Ben Sims Sambal Olek. Den krossar allt i sin väg. Pazo, du gillar 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 vad i helvete gör jag uppe nu? jag tror jag går i sömnen Ohhh sweet, spammar längsta tråden i sömnen.. Grahns postcount är i farozonen. 😏 Det var jävligt länge sen man såg målaren alltså! Hur är livet ute i den riktiga världen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 God fortsättning tråden... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Vaffö plågar jag mig så här? 😏 Dygnsrytm ställd åt helskotta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts