Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Kan du inte slänga ihop nåt i Java? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA H AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA H AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH A HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA H AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😕 😆😆😉😆😄
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 CoffeeCup Direct FTP 6.2 Kanske kan va nått? 😆 Där harvit Grahn 😕
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Kaffet är KLART! Oh, jag som inte har druckit nåt idag... perfekt 🙁 Har du en kopp över? Jo fast då var det det där med transporten... ftp? msn? e-mail? Kanske är bättre att streama, då det handlar om en vätska iofs... 😄 Kaffe med dropp är enklast... 😛 Vi borde skaffa oss ett Kaffe-nätverk... 😕😆 Fan va bra idé! 😄 Jaja, nu har jag satt på en egen kanna tills vi får ihop nätverket... 😆 Få se, hur många meter slang kommer det gå åt? Och vilken tjocklek ska vi ha på slangen? Samt vad ska vi ha för pump/kompressor som får kaffet att åka i slangen? 😆 Bredslang är att föredra... 😄 Fast de kräver nog mer av pumpen... 😉 Hur många mil ungefär är det från dig till mig Grahn? Sen får man ju tänka på att det är längre på tillbaka vägen... 🥰😄
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia?
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 😆 Nu ska jag pysa. Jag har börjat för en minut sedan... 🥰 HEJDÅ! 😆 *Pussa!* Gote: Absolut 😄
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Sjönk spamtempot nu när Grahn försvann? 🥰😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa?
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Aningens långt men det är väl billigare arbetskraft där åandrasidan? 🥰😆 :lol:
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Måste den frakta kaffe enbart?
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Måste den frakta kaffe enbart? Jupp. Inget djävla socker i mitt kaffe. 🥰
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Galningar! 😆 Hur är det Mornel? Det är lugnt. Har diskat 🥰
Pico Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Måste den frakta kaffe enbart? Jupp. Inget djävla socker i mitt kaffe. 😆 Tänkte på flyktingbarn och lego... men ok då.. 🥰
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Galningar! 😄 Hur är det Mornel? Det är lugnt. Har diskat 😆 Ok... Gote: Håller med, inte massa kaffelatte, expresso o allt va fan det heter... 😆🥰
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Måste den frakta kaffe enbart? Jupp. Inget djävla socker i mitt kaffe. 😆 Tänkte på flyktingbarn och lego... men ok då.. 🥰 Lego i kaffet? 😆 Ni Västerbottningar är inte klåååååka... 😄
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Är det inte lika bra att vi bygger en pipeline direkt från Columbia? Precis! Det måste väl vara det bästa? Måste den frakta kaffe enbart? Jupp. Inget djävla socker i mitt kaffe. 😆 Tänkte på flyktingbarn och lego... men ok då.. 🥰 Lego? 😆
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jo förresten, det kan gärna vara en liten gök i ledningen också. Om den är vaccinerad.
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Columbia är väl ett filmbolag? Jag antar att ni syftar på Colombia.
mornel Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jo förresten, det kan gärna vara en liten gök i ledningen också. Om den är vaccinerad. En kaffegök?
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Columbia är väl ett filmbolag?Jag antar att ni syftar på Colombia. Nänä, jag pratar om skolan i New York...
ViktorDenStore Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Columbia är väl ett filmbolag?Jag antar att ni syftar på Colombia. Förmodligen... 🥰
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Jo förresten, det kan gärna vara en liten gök i ledningen också. Om den är vaccinerad. En kaffegök? BINGO!! 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Galningar! 😆 Hur är det Mornel? Det är lugnt. Har diskat 🥰 Diska äger! Jag skulle dö om jag inte fick diska.
Recommended Posts