Roger Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Och är Pazo full nu eller 😕 ... Och i så fall hur full 😳😆Ja, djävlar... Hur ofta har jag inte sagt: Jag ska inte dricka något ikväll 🙁 ... Eh, kanske EN öl då... Ähh, JA, jag tar en till, men bara en, ska gå upp tidigt och 😆 ... Där kommer en till ja.. He, he det var ju kul här och 🙂 ... Faen TJOOHOOOO PARRTY nam nam.. Vha fhina högon dhu hcaAr. (hick) Shcaa whi dhansa hcär ellarh nuppa hos mäjh älle? Vhadå!? Jha shåwer enntte! 😳 ZZzzzzz? Ja, djävlar... 😆 Haha! Vem har inte varit i den situationen... 😄 Saknar det nästan... 😄
Roger Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Nåja! God natt på er! Imorrn är en annan dag men ändå samma som idag...jobba jobba jobba... 😄
musik (oregistrerad) Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Nästan alla hatar Tordarns ujuj-tråd. Varför? Nästan alla har glömt Stafettsagan. Varför?
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Och är Pazo full nu eller 😄 ... Och i så fall hur full 😎😆Ja, djävlar... Hur ofta har jag inte sagt: Jag ska inte dricka något ikväll 🙁 ... Eh, kanske EN öl då... Ähh, JA, jag tar en till, men bara en, ska gå upp tidigt och 😳 ... Där kommer en till ja.. He, he det var ju kul här och 🙂 ... Faen TJOOHOOOO PARRTY nam nam.. Vha fhina högon dhu hcaAr. (hick) Shcaa whi dhansa hcär ellarh nuppa hos mäjh älle? Vhadå!? Jha shåwer enntte! 😎 ZZzzzzz? Ja, djävlar... 😆 haha. Blev ändå två stora stark och två cider! Kom precis hem! 😛 Axel å jag träffade fan coolaste/skönaste tjejerna ju! Jag fick numret till den snyggare av dem 😄 :D Ska festa med dem på lörda är de sagt också 😎 Fan va coolt bah lixom sådär!
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Ja djävlar..! Jag hatar att alltid ha rätt... Alkohol ÄR alltså lösningen på... ...På ehh... Hm..? ... Ja det... ??? Man får dåligt minne av sprit va? 😳
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 😳😄😎 Ja, djävlar... HAH! Ska genast genomgå lobotomi och räkna årsringarna där inne... Faen vet. Här på forumet är jag ofta 5... Ja år alltså!
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 haha! fegis!!!! 😳 Nu ska jag lägga mig... Runt 7.20 sen förväntar jag mig att ett ärligt svar har dykt upp i tråden! 😄 Gnatt Grahnis Och Dark! 😎
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 (redigerat) Tycker jag med.. Jag trodde att han sov sedan länge.. Nykter dessutom. 😳 Örh... Hick... Natthi hich! Redigerat 17 februari 2006 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Varför är det så otroligt lätt att ta några öl för mycket i goda vänners lag??? Det här med blykeps är ju ett rent djävulskt påfund. 😉
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Varför är det så otroligt lätt att ta några öl för mycket i goda vänners lag??? Det här med blykeps är ju ett rent djävulskt påfund. 😱 Jodu, det där vet jag allt om... 😉
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 ... Jag kom på något nu.!? Kan det ha med dumhet och enfald att göra?? Samt taskig timing och ett omdöme som suger?
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Nej, nej! Dumsnut! 😉 Det måste vara tecken på en väldigt stark karaktär och ett ovanligt skarpt intellekt.
Dark Of Light Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 Aahhh.. Tack... Vilken lättnad! 😱 Här var jag inne på helt fel spår ett tag 😉 .. Vilka följder det kunde fått!? Usch! Bättre att blicka framåt... Det finns pilsner kvar i backen.. 😆🙂
Sonnert Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 datorn/stereon/skivspelarna nerkopplade hemma. 🙁 jag ska börja måla den väggen ikväll
Gote Postat 17 februari 2006 Postat 17 februari 2006 datorn/stereon/skivspelarna nerkopplade hemma. 🙁 jag ska börja måla den väggen ikväll Måla i ett tyst rum? 🙁 The horror! THE HORROR!
Recommended Posts