mornel Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 MEEEEEEEEEN FÖÖÖÖR IIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 Vad händer?
Per_a_55 Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Låter bra! Jag fick förresten låna två skivor av en kompis. Johnny Winter. Grym gitarrist. Kan jag verkligen rekomendera. 🙂 Brorsan Edgar är rätt bra på piano, fast två albino i samma grupp är kanske att ta i....
Pico Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 MEEEEEEEEEN FÖÖÖÖR IIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂 Vad händer? Alltså, jag älskar hockey... men när det ser ut så som det gör idag blir jag så jävla frustrerad. Vill bara skrika så rösten distar. 2 perioder spelade, Ryssland leder med 3-0 mot Sverige. 😄 Ändå tycker jag Sverige har spelat bra men de har inte fått utdelning. Bloody hell...
Per_a_55 Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Har flugit hem så jag har inte sett något, och tydligen var det lika bra...
Per_a_55 Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Låter bra! Jag fick förresten låna två skivor av en kompis. Johnny Winter. Grym gitarrist. Kan jag verkligen rekomendera. 😄 Brorsan Edgar är rätt bra på piano, fast två albino i samma grupp är kanske att ta i.... 😄🙂😄🙂 Johnny Winter AND, mycket bra LP. Dom hade bara låtar till tre sidor, så fjärde sidan är tom.
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 MEEEEEEEEEN FÖÖÖÖR IIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad händer? Alltså, jag älskar hockey... men när det ser ut så som det gör idag blir jag så jävla frustrerad. Vill bara skrika så rösten distar. 2 perioder spelade, Ryssland leder med 3-0 mot Sverige. 😄 Ändå tycker jag Sverige har spelat bra men de har inte fått utdelning. Bloody hell... Fucking kukfitta! Förlora 5-0 ?!?!?!?!? HELVETE!!! DOMMARJÄVELN som dömde bort målet också!! Och där på ger sundin utvisning! KUK!
Pico Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 MEEEEEEEEEN FÖÖÖÖR IIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄 Vad händer? Alltså, jag älskar hockey... men när det ser ut så som det gör idag blir jag så jävla frustrerad. Vill bara skrika så rösten distar. 2 perioder spelade, Ryssland leder med 3-0 mot Sverige. 😄 Ändå tycker jag Sverige har spelat bra men de har inte fått utdelning. Bloody hell... Fucking kukfitta! Förlora 5-0 ?!?!?!?!? HELVETE!!! DOMMARJÄVELN som dömde bort målet också!! Och där på ger sundin utvisning! KUK! Jävligt frustrerande, hela matchen...
ViktorDenStore Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 MEEEEEEEEEN FÖÖÖÖR IIIII HELVETEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄 Vad händer? Alltså, jag älskar hockey... men när det ser ut så som det gör idag blir jag så jävla frustrerad. Vill bara skrika så rösten distar. 2 perioder spelade, Ryssland leder med 3-0 mot Sverige. 😄 Ändå tycker jag Sverige har spelat bra men de har inte fått utdelning. Bloody hell... Fucking kukfitta! Förlora 5-0 ?!?!?!?!? HELVETE!!! DOMMARJÄVELN som dömde bort målet också!! Och där på ger sundin utvisning! KUK! Jävligt frustrerande, hela matchen... Tur att jag sov när det där varade...
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Förb... ... Jävl... ... Skit... ... Hockey... ... Hmmmnnggh!!!
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Nu vill jag bara bli full igen... Är det bra..? 🙁
ViktorDenStore Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Ni borde nog besöka Humor-tråden, ni verkar ju inte riktigt vara på humör idag... 🙁 .Viktor
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Nu vill jag bara bli full igen... Är det bra..? 🙁 Javisst 😎 Själv drack jag två öl innan och åt nachos buffe 🙂
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Varken bajskorvar, Parkinson eller Bellman på humortråden kan rädda detta läge... Bättre att vara full här på "humörtråden" istället... 🙁
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Nu vill jag bara bli full igen... Är det bra..? 🙁 Javisst 🙂 Själv drack jag två öl innan och åt nachos buffe 🙂 Åt??? 😎 Varför då????? Tyskarna kallar ölet för "det flytande brödet"... ... Lätt tuggat...
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig!
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎
ViktorDenStore Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎 🙂 Nää älskling, va rädd om dig... tänk på att du inte tål så mkt... 🙂
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎 😄 Nää älskling, va rädd om dig... tänk på att du inte tål så mkt... 🙂 Inte tål så mkt? HAHAHAH!! 🙂
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎 För att fortsätter jag sådär blir jag tvungen att flytta bort från alla fester och kommer dessutom inte ha råd att festa mer 🙂
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎 För att fortsätter jag sådär blir jag tvungen att flytta bort från alla fester och kommer dessutom inte ha råd att festa mer 🙂 Hah.. Ordna egna fester och panta flaskor... 🙂
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Liksom bah coolt. Ska ut en sväng med axel sen. Ingen fest! jag måste kontrolera mig! ... Nu börjar jag att bli orolig för dig igen Pazo, först äter du och nu "ingen fest måste kontrollera mig" 🙁 ..? Varför då???? Kaos är granne med gud!!! Kör tills det svartnar!!! 😎 För att fortsätter jag sådär blir jag tvungen att flytta bort från alla fester och kommer dessutom inte ha råd att festa mer 😄 Hah.. Ordna egna fester och panta flaskor... 🙂 haha. eller hur 🙂 ... Ska te mcdonalds å träffa axel en sväng nu... tJO!
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 ... Och är Pazo full nu eller 😆 ... Och i så fall hur full 😆😄 Ja, djävlar... Hur ofta har jag inte sagt: Jag ska inte dricka något ikväll 🙁 ... Eh, kanske EN öl då... Ähh, JA, jag tar en till, men bara en, ska gå upp tidigt och 😄 ... Där kommer en till ja.. He, he det var ju kul här och 🙂 ... Faen TJOOHOOOO PARRTY nam nam.. Vha fhina högon dhu hcaAr. (hick) Shcaa whi dhansa hcär ellarh nuppa hos mäjh älle? Vhadå!? Jha shåwer enntte! 😮 ZZzzzzz? Ja, djävlar... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Vafan är sprit det enda ni tänker på???? 😄 ...äh nu går jag och blandar en grogg... 😄 😄
mornel Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Hahaha. Direct Connect är sjukt roligt ibland. Hittade precis en spexlåt jag och två kompisar svängde ihop en natt efter alldeles för mycket alkohol och alldeles för lite att göra. Sov tre timmar den natten (en onsdag om jag inte minns helt fel) och gick upp och jobbade efteråt. Huga. Låten hittar ni Your browser does not support the HTML5 audio tag . Jag sjöng också in ett sångspår (vi improviserade melodier var och en för sig utan att få höra vad de andra hade gjort), men min sång plockades bort när jag hade somnat 😄
Recommended Posts