Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Jepp... jag är inte på humör 😛 Nä men jag förstår ditt läge lixom bah. Som när vågen närmar sig stranden och bryts mot sanden. Vågen kan lixom inte finnas längre och dör ut. Lite samma dillemma här bah sådär ofett nice. 😎
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Bah lixom nu när flowet och groovet försvunnit ur tråden var de lixom inte coolt längre. Ricardo flyger iväg till nästa ändamål! bah sådär halo lixom!?!?... PEACE MADDAFÄCKS! 😛
ViktorDenStore Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Jepp... jag är inte på humör 😎 Nä men jag förstår ditt läge lixom bah. Som när vågen närmar sig stranden och bryts mot sanden. Vågen kan lixom inte finnas längre och dör ut. Lite samma dillemma här bah sådär ofett nice. 😎 Jag är hungrig också... 🙁 Fan va jobbigt det är... tyck synd om mig nu 😎😛😎 1. Viktor har blivit stenhårt dissad av en fin flicka 2. Viktor har ett skolarbete som ska in imorrn som han knappt har börjat på 3. Viktor är så ledsen så att han har huvudvärk etc 4. Viktor är hungrig 5. Viktors bästa vän, Erik är sjuk 6. Viktors värsta fiende umgås med den fina flickan som dissade honom idag. Helvetes skit! 🙁🙁🙁
Danabacken Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Nej, det blir inget Halo för mig på ett tag. 😛
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Nej, det blir inget Halo för mig på ett tag. 😛 Lämnade tillbaka Xboxen till brorsan idag. Vi har den två månader i taget, äger lika delar och bor på olika ställen.
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Jepp... jag är inte på humör 😎 Nä men jag förstår ditt läge lixom bah. Som när vågen närmar sig stranden och bryts mot sanden. Vågen kan lixom inte finnas längre och dör ut. Lite samma dillemma här bah sådär ofett nice. 😎 Jag är hungrig också... 🙁 Fan va jobbigt det är... tyck synd om mig nu 😎😛😎 1. Viktor har blivit stenhårt dissad av en fin flicka 2. Viktor har ett skolarbete som ska in imorrn som han knappt har börjat på 3. Viktor är så ledsen så att han har huvudvärk etc 4. Viktor är hungrig 5. Viktors bästa vän, Erik är sjuk 6. Viktors värsta fiende umgås med den fina flickan som dissade honom idag. Helvetes skit! 🙁🙁🙁 😎
Danabacken Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Nej, det blir inget Halo för mig på ett tag. 😛 Lämnade tillbaka Xboxen till brorsan idag. Vi har den två månader i taget, äger lika delar och bor på olika ställen.
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 har alla lixom bara gett upp flowet nu bah sådär? HALO!?!?😎 Nej, det blir inget Halo för mig på ett tag. 😛 Lämnade tillbaka Xboxen till brorsan idag. Vi har den två månader i taget, äger lika delar och bor på olika ställen. 😎
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 NATTI BAH LIXOM! KNULLA INTE FÖR MKT NU! PUSSSSSSSSSS!!!!!!!!! 🙂
ViktorDenStore Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 NATTI BAH LIXOM! KNULLA INTE FÖR MKT NU! PUSSSSSSSSSS!!!!!!!!! 🙂 :) 🙂 :)
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Borde gå och lägga mig. Var nära på att skriva under min timrapport med Mornel 😉
musik (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hej! Timrapport?? Läget? Vet nån när de definitiva speldagarna presenteras för Sweden Rock Festival, 8-10 juni, vilka band vilka dagar alltså. På hemsidan står bara att de inte vet... Jag menar, tidigare år...har de presenterats i mars? april? maj? Ännu så länge är bara Jeff Healey Band intressanta. Kanske även Deep Purple, Sweet och möjligen Alex Harvey Band... Det krockar med Fotbolls-VM! Kommer det att finnas någon storbilds-tv där i närheten, tror ni??? Öppningsmatchen, 9 juni och sedan spelar Sverige dagen efter. 😉 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Borde gå och lägga mig. Var nära på att skriva under min timrapport med Mornel 😉 🙂😄😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hej! Timrapport?? Timrapport är väl en rapport över vilka timmar man tagit del av under det senaste dygnet?
Dark Of Light Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hej! Timrapport?? Läget? Vet nån när de definitiva speldagarna presenteras för Sweden Rock Festival, 8-10 juni, vilka band vilka dagar alltså. På hemsidan står bara att de inte vet... Jag menar, tidigare år...har de presenterats i mars? april? maj? Ännu så länge är bara Jeff Healey Band intressanta. Kanske även Deep Purple, Sweet och möjligen Alex Harvey Band... Det krockar med Fotbolls-VM! Kommer det att finnas någon storbilds-tv där i närheten, tror ni??? Öppningsmatchen, 9 juni och sedan spelar Sverige dagen efter. 🙂 :musik Har alldeles för mig att det var i mars..? 😄 Örh... Kommer å andra sidan inte ihåg vad jag gjorde igår heller så säker är jag ju inte... 😉 Sedan brukar ju det där ändras och divideras. Faen, en kan inte vara säker på något när man är där ens..
musik (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Hehehehehe... Jo, men varför skulle mornel skriva en sådan, M Rombo? Han skulle väl inte börja jobba förrän om ett tag?! D o Light: Sweden Rock Festival är bestämd sedan länge till 8-10 juni. Krockar utmärkt med Sverige-Trinidad & Tobacco den 10 juni. Storbilds-tv där?? :musik
musik (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Finns det inga koltrastar och domherrar där i skogen? Här i stan finns inte ens duvor... 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Nej, domherrarna är röda på halsen, heter det nog. Såg en sån i Göteborg för 7-8 år sedan senast. Fast det var ju utanför Gbg då. Koltrastar sjunger vackert. Fast vår naturlärare i gymnasiet sa att de sjöng fulast av alla fåglar och deprimerande. Han var nog tondöv, även om han gick an med tungan i munnen när han pratade som Janne Shaffer när han spelar gitarr. nötytterfilé med gorgonzoal och pasta//:musik
mornel Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Hehehehehe... Jo, men varför skulle mornel skriva en sådan, M Rombo? Han skulle väl inte börja jobba förrän om ett tag?! Jag vikarierar lite till och från på Eriksdalsskolan i Stockholm nu. Idag var jag bildlärare för estetsjuorna.
musik (oregistrerad) Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Grattis mornel!! Dax för vår shönhetssömn nu kanske? Bonne notte! 😆
mornel Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Grattis mornel!! Dax för vår shönhetssömn nu kanske? Bonne notte! 🙂 Tackar! Jag behöver ingen skönhetssömn. Inte ens det kan hjälpa mig 😆 God natt!
Dark Of Light Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 A midnight snack meat delivery to Mr Grahn... 😆
Pazo Postat 16 februari 2006 Postat 16 februari 2006 Kommer komma försent ida! Men de gör mig int så möe 😆
Recommended Posts