Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 haha. Danny har iof dissat viktor rätt hårt ibland 😉 höhö 😉 Jo men jag fick för mig att något hänt idag/ikväll? ja, just därfö jag undra... Alltid roligt att läsa intriger 😛 drama.studio.se
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Grahn 8346 Pazo 6547 MarcusRombo 5705 mornel 4087 Pico 3974 <--- weeeeeeeee, snart 4k Gote 3743 k9 3293 ViktorDenStore 2552 Per_a_55 2428 Linus 2207
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär?
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär? Ledsen, jag gör slut... skall fråga chans på Pazo.
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 I tried your birthday / I tried your monster's name / I have the password to your shell account. 😉
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär? Ledsen, jag gör slut... skall fråga chans på Pazo. 😉😉😛 !!! Irl Flin! 🙂
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär? Ledsen, jag gör slut... skall fråga chans på Pazo. Äh, det är ju Ring Snuten! för bövelen. Kalmar-Patrik, sveriges finaste låtskrivare.
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 (redigerat) Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär? Ledsen, jag gör slut... skall fråga chans på Pazo. Äh, det är ju Ring Snuten! för bövelen. Kalmar-Patrik, sveriges finaste låtskrivare. Hur ser han ut dårå? Om han nu är så fin... 😎 (Erkänner, suckar själv åt den där...) Redigerat 15 februari 2006 av Pico
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Din ord och handlingar passar dåligt ihop. Ständiga förvandlingar. Har jag drömt dig? Det vore så typiskt mig! Huvudet i bitar, ska man känna såhär, kan jag lita på att du fortfarande är kär? Ledsen, jag gör slut... skall fråga chans på Pazo. Äh, det är ju Ring Snuten! för bövelen. Kalmar-Patrik, sveriges finaste låtskrivare. Hur ser han ut dårå? Om han nu är så fin... 😎 (Erkänner, suckar själv åt den där...) 🙂
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 De gör inget mornel. Vi gillar dig ändå 😕 😎 Hade nästan förväntat mig att se mitt namn i den meningen... 🙂
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 De gör inget mornel. Vi gillar dig ändå 😕 😎 Hade nästan förväntat mig att se mitt namn i den meningen... 🙂 Jag vet... Jag ville bara skapa allmän förvirring. Tydligen gick det bra 😱
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 De gör inget mornel. Vi gillar dig ändå 😱 😎 Hade nästan förväntat mig att se mitt namn i den meningen... 🙂 😕
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 De gör inget mornel. Vi gillar dig ändå 😱 😎 Hade nästan förväntat mig att se mitt namn i den meningen... 🙂 😕 Är du förvirrad igen? Då blir jag bara mer förvirrad... 😱
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Har ni sett "Skriv ut tråden"-länken? Upptäckte den nu. Ganska kul. Man får alla 52 000 inlägg på en sida 😎🙂😕😱😱😱😲😆😄😎
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Det buggade visst, man får inte med alla inlägg 😎
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Har ni sett "Skriv ut tråden"-länken? Upptäckte den nu. Ganska kul. Man får alla 52 000 inlägg på en sida 🙂😕😱😱😱😲😆😄😎😆 Per lekte med den knappen runt början av din "tid" tror ja 😎
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Jag borde gå och lägga mig... mardrömspluggande imorgon.
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Det buggade visst, man får inte med alla inlägg 🙂 Man får ju faktiskt bara med en dag 😎
mornel Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Det buggade visst, man får inte med alla inlägg 🙂 Man får ju faktiskt bara med en dag 😎 Tråkki
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Jag borde gå och lägga mig... mardrömspluggande imorgon. ja me.. Fortsatt "allämn" plugg imöra.. Det vanliga skulle kalla "mardrömmspluggande" Jag hoppas att jag faktiskt kommit in i lite av en pluggrutin nu. För idag vare inte lika svårt att dra upp böckerna och slentrianplugga lite sådär helt sonika... 😎
Pazo Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Det buggade visst, man får inte med alla inlägg 🙂 Man får ju faktiskt bara med en dag 😎 Tråkki lixom aj wan moor!
Pico Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 (redigerat) Jag borde gå och lägga mig... mardrömspluggande imorgon. ja me.. Fortsatt "allämn" plugg imöra.. Det vanliga skulle kalla "mardrömmspluggande" Jag hoppas att jag faktiskt kommit in i lite av en pluggrutin nu. För idag vare inte lika svårt att dra upp böckerna och slentrianplugga lite sådär helt sonika... 😎 Det tar fan i mig emot att erkänna det... men sakta men säkert har jag börjat göra just det, erkänna. Jag vill ju vara en sån där snor-disciplinerad snubbe med sketabra rutiner osv. Jag tror inte jag kan hantera något annat än stress. Har jag fem minuter extra så använder jag dem till något roligare. Sen... hur var det jag sa, blir det till att bita i den sura brevlådan med skägget på andra sidan? Man kanske har gått och blivit kaosberoende på äldre dar... Redigerat 15 februari 2006 av Pico
Danabacken Postat 15 februari 2006 Postat 15 februari 2006 Gokväll, studiorävar Tjenixen lixom hej! 🙂 Hej! Läget? 😎 MVH- Dana.. 😕
Recommended Posts