Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Well, boys..

Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten..

Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🥰

Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Well, boys..

Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten..

Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🥰

Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii..

oj... 😆😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, boys..

Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten..

Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🙂

Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii..

Hjälp!

Det låter ju som mig 😉

Jag har också känt mig precis sådär sissta gångerna på gymmet! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...