nurfen Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Well, boys.. Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten.. Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🥰 Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii..
Pazo Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Bra indé med Radiohead pico. *tar fram amnesiac vinylen*
Pazo Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Well, boys.. Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten.. Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🥰 Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii.. oj... 😆😛😆
nurfen Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Men det positiva är ju att jag slipper ligga med huvudet i 30 graders vinkel och jag får pissa själv och duscha! 😉 Man vet inte hur jobbigt det är att ligga ner förrän man inte får resa sej upp.
Pazo Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Men det positiva är ju att jag slipper ligga med huvudet i 30 graders vinkel och jag får pissa själv och duscha! 😉 Man vet inte hur jobbigt det är att ligga ner förrän man inte får resa sej upp. hehe 🙂
Pico Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Bra indé med Radiohead pico. *tar fram amnesiac vinylen* Jag vet... 😉🙂
Pazo Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Nehep. Om man skulle ta och lägga sig och läsa lite mekanik, för att sedan förhoppningsvis somna tidigt... hejrå! 😉
Pazo Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Bra indé med Radiohead pico. *tar fram amnesiac vinylen* Jag vet... 😉🙂 😄
ViktorDenStore Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Well, boys.. Skrev förut i den här tråden att jag fick sjukt ont i skallen efter att ha maxat på gymmet. Efter det fick jag lika ont i skallen vid minsta lilla fysiska ansträngning. Det höll i sej en vecka och i torsdags drog jag till Vårdcentralen för att kolla upp det, vilket resulterade i ambulans till neurologakuten. Där blev det blodprover, EKG, hjärnröntgen plus åtta timmars väntetid på akuten.. Sen trodde dom jag hade en liten hjärnblödning så jag blev inlagd med konstant övervakning, fick inte resa mej upp och behövde ligga med huvudet i 30 graders vinkel. Lagom spooky.. Dagen efter fick jag en magnetröntgen, och efter 1 timme i ett magnetrör och 4 timmars väntan fick jag reda på att jag inte hade en blödning i hjärnan, DÄREMOT har jag nånting i skallen som buktar ut hjärnan lite grann 🙂 Och imorn bitti ska jag dit för att få reda på vad det är där och vad dom ska göra åt det. Weii.. Hjälp! Det låter ju som mig 😉 Jag har också känt mig precis sådär sissta gångerna på gymmet! 😄
ViktorDenStore Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Varför håller hon för brösten? Äre kallt? Då kan hon väl dra på sig en tröja? 😉 🙂
ViktorDenStore Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Jonna (till vänster) och hennes syster
Linus Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Viktors kompis Jonna Liknar en ganska ung Lindsay? 😕
mornel Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Kan nån ge mig ett tips på en BRA musikdvd? Kraftwerk - Minimum Maximum
ViktorDenStore Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Vadan denna blondinbilder-spree, Viktor? Va? 😕 blondinbilder-spree?
Recommended Posts