Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

Träffade snyggaste bruden också! MM! MM!!

Va nån kille som kom fram te mig tyckte håret var snyggt å sen började snacka med mig. Denna männikan hade då va två tjejkompisar som hängde med han. Och den ena vart ju skiiiitsnygg! 🙂😄

Hängde med dem ett litet tag. Den snygga tjejen får då lust att dansa. Och vem ställer inte upp då, om inte jag 😄 ; Hade faktiskt lust att dansa även jag så.

Iaf. Vi började dansa. å det hettade till som fan! MM!! MMM!!. Sen skule hon dra. för klockan vart "sen" ( 00.30 ). Tyckte detta var lite skum tid. För är man student så äre fan tidigt 🙂.

Tidigare under kvällen hade jag hört dem (vad jag trodde var skämt) snacka om att de typ gick i nian eller någe sånt.

iaf. Jag frågar efter tjejens Mob.nr. Men hon säger att jag får hennes msn istället. Hon skriver ner den på en lapp och ger den te mig. Och vad står det på henne nick om inte _90 (efter hennes namn då).. OMFGWTF!?!?... Männsikan går ju i Nian på riktigt!! 🙂

Men de skiter jag i just nu!! för hon var DYNGFRÄSH!!! MMM! M!MMM! !M!M!M!M!"?!?!H"#"#¤=)#?)¤#!?#)!)

Hahaha. Fulleinlägg är bäst.

Kan vi vänta oss något annat än ett "Uuuh, har vaknat nu. Är sjukt bakis" vid tretiden i eftermiddag? 😄

😄😄

Jag blir ju inte bakis om jag får sova 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu ätit frukost, skall packa för den där jädrans huvudstaden i morrn igen..

🤪 Jobbar du där alla vardagar elle?

Nä, men det har blivit åt helvete för mycket sista tiden. Fyra dagar i veckan som kommer sen skall jag fan vara hemma några veckor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörde just The Ark - Clamour For Glamour...

Har de pitchshiftat i elgitarriffet? 😮

Anar att de dubbat gitarrerna och oktaverat upp med antingen datorplugin eller nån gitarreffekt. Takt 2 och 3 i det fyra takter långa riffet låter seriöst skunkigt! 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis gjort mig en äggröra med lök tomat och rökt skinka 😆

sj kalasar jag på cola 😆

Mjölk är mkt bättre 😆

Har druckit vin, det var gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...