Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Nehep. Här vare ju inte mkt action. Får väl ta mid Chipsfrukost och se på lite mythbusters eller OC då...
Pico Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Hungrig som bara faen... kanske man skall dra till affären och inhandla något smarrigt.
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 haha. Det är lördag idag. Och det finns två fester jag vill gå på 🥰
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Första gången jag lyssnar på slipknot nu med nya stereon. Nice med massa nya ljud. Låter fiiint 🥰
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 haha. Det är lördag idag. Och det finns två fester jag vill gå på 🥰 Vad funderar du på? Gå på båda! 😆 Men de ligger ju typ samtidigt 🥰
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 haha. Det är lördag idag. Och det finns två fester jag vill gå på 🙂 Vad funderar du på? Gå på båda! 😄 Men de ligger ju typ samtidigt 🙂 Och? 😛😆😄 De ligger inte nära varandra 😛 😆
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 haha. Det är lördag idag. Och det finns två fester jag vill gå på 😆 Vad funderar du på? Gå på båda! 😄 Men de ligger ju typ samtidigt 🙂 Och? 😛😛😄 De ligger inte nära varandra 😛 😄 Attans! 😆 Gå dit där det är mest sprit och fruntimmer. 😄 HAHA! Det är ju det som är min plan hitills! 😛 Mest sprit är det nog i korridorsfesten hos en kompis. Mest brudar vet man aldrig! Min andra kompis bror som har den andra festen är ju en hel del äldre. Så de kanske bara kommer äldre folk å massa sånt. Har egentligen mer lust att vara med mina klasskompisar i korridorsfesten och bara fula sig! Men jag har lovat Axel att komma på hans brors fest... 🙂
Pico Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Blir bio för mig ikväll... någon som sett Walk the line ännu?
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Blir bio för mig ikväll... någon som sett Walk the line ännu? nej... 😛
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 haha. Det är lördag idag. Och det finns två fester jag vill gå på 😛 Vad funderar du på? Gå på båda! 😄 Men de ligger ju typ samtidigt 🙂 Och? 😛😄😄 De ligger inte nära varandra 😄 😄 Attans! 😆 Gå dit där det är mest sprit och fruntimmer. 😛 HAHA! Det är ju det som är min plan hitills! 😄 Mest sprit är det nog i korridorsfesten hos en kompis. Mest brudar vet man aldrig! Min andra kompis bror som har den andra festen är ju en hel del äldre. Så de kanske bara kommer äldre folk å massa sånt. Har egentligen mer lust att vara med mina klasskompisar i korridorsfesten och bara fula sig! Men jag har lovat Axel att komma på hans brors fest... 🙂 Gå dit där det är tråkigaste först och smutta på alla gratisgroggar. Sedan smiter du iväg till den roligare festen. Smart va? 😛😄 jag vet! Men jag vet inte vilken fest som börjar först! 😛 Korridorsfesten har "släpp" klockan 19.30 Så runt 20-21 lär det ju bli drag där! 😛 Den andra har jag ingen aning 😆
mornel Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Blir bio för mig ikväll... någon som sett Walk the line ännu? nej... 😛 nej... 🙂 nej... 🙂
Linus Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 (redigerat) Blir bio för mig ikväll... någon som sett Walk the line ännu? nej... 😛 nej... 🙂 nej... 🙂 nej... 😆 Redigerat 11 februari 2006 av Linus
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Blir bio för mig ikväll... någon som sett Walk the line ännu? nej... 😛 nej... 🙂 nej... 🙂 Vill du att jag ska "previewa" den åt dig Pico? 😆
mornel Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 (redigerat) *har problem* Hälsningar, Pazo Redigerat 11 februari 2006 av mornel
mornel Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag är så jävla hungrig. Hajar inte. Jag åt en falafel på vägen hem igår, har ätit frukost två gånger samt mellanmål. Vad är det med min kropp?
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Jag är så jävla hungrig. Hajar inte. Jag åt en falafel på vägen hem igår, har ätit frukost två gånger samt mellanmål. Vad är det med min kropp?
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Slipknot - Vol 3 (the sublimical verses) Deras senaste skiva alltså. Den är ju faktiskt ruggigt bra. Riktigt snyggt sound på den också 😛
Recommended Posts