MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Sure! Mitt liv äger! 😉 Börja skriv i din blogg igen! 🙂 Jag vettefan alltså... Senaste tiden har det hänt massor som jag inte vill dela med mig av. Inte till obehöriga iaf. Jag får se om jag kanske drar igång snart igen... Eller så.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Jaja... Macaroni and cheese. Hahahah Vad fan gör du här?!
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Jaja... Macaroni and cheese. Hahahah Vad fan gör du här?! Dricker vodka vanilj + sprite + lime-drinkar med mina internetvänliga vänner och lyssnar på ATB! 😉 Edit: okej, jag kommer ut ur garderoben. Redigerat 10 februari 2006 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Jaja... Macaroni and cheese. Hahahah Vad fan gör du här?! Dricker vodka vanilj + sprite + lime-drinkar med mina internetvänliga vänner och lyssnar på ATB! 😕 Edit: okej, jag kommer ut ur garderoben. Wtf?! 🙂 Skulle inte du dra? 😉
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Jaja... Macaroni and cheese. Hahahah Vad fan gör du här?! Dricker vodka vanilj + sprite + lime-drinkar med mina internetvänliga vänner och lyssnar på ATB! 😳 Edit: okej, jag kommer ut ur garderoben. Wtf?! 😕 Skulle inte du dra? 😉 Det skulle jag också göra... men så hamnade jag här igen 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hmm, man kanske borde byta nick till Kärleken?
Per_a_55 Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Måste vara minst 6 månader sedan sist jag drack alkohol. Börjar jag bli nykterist? *oroväckande* 😉🙂 Grahn, gå till doktorn! Det där låter oroväckande, helt klart.
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Jaja... Macaroni and cheese. Hahahah Vad fan gör du här?! Dricker vodka vanilj + sprite + lime-drinkar med mina internetvänliga vänner och lyssnar på ATB! 😛 Edit: okej, jag kommer ut ur garderoben. Wtf?! 😆 Skulle inte du dra? 😱 Haha, nej, inte än. Snart ska vi iväg. Fast det blev inte Light Bulb. Det blev Vinterträdgården istället. Om en stund. Ska kanske ta en till drink först 😛
Per_a_55 Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Måste vara minst 6 månader sedan sist jag drack alkohol. Börjar jag bli nykterist? *oroväckande* 😱 😆 Grahn, gå till doktorn! Det där låter oroväckande, helt klart. Ja, ett recept på Kosken Korva vore inte dumt egentligen. 😛 Finskt lantvin! Gott!
ViktorDenStore Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Måste vara minst 6 månader sedan sist jag drack alkohol. Börjar jag bli nykterist? *oroväckande* 😱 😆 Grahn, gå till doktorn! Det där låter oroväckande, helt klart. Ja, ett recept på Kosken Korva vore inte dumt egentligen. 😛 Finskt lantvin! Gott! 😛
Per_a_55 Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Elden tändes snyggt! Nu skall jag sova! G'natt!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äre os på teve? 😳 Matos? 😆😄 Och Mateo?
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Godnatt Per! Jag ska också lägga mig... Är hur trött som helst.
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Måste vara minst 6 månader sedan sist jag drack alkohol. Börjar jag bli nykterist? *oroväckande* 😛 😄 Grahn, gå till doktorn! Det där låter oroväckande, helt klart. Ja, ett recept på Kosken Korva vore inte dumt egentligen. 😄 Recept: Ta ett glas, fyll det med Kosken Korva. Lägg till ett sugrör. Drickfärdigt. /L Edit: Sug rör... 🙂😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 The Boxer äger! Varför kan inte jag programmera trummor som The chemical bros för?!
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Måste vara minst 6 månader sedan sist jag drack alkohol. Börjar jag bli nykterist? *oroväckande* 😄😄 mitt längsta uppehåll sen augusti är på mindre än två veckor 😎
Pazo Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 tja förresten! kom precis hem från att ha festat. Att dansa stenhårt i tre timmar tär lite på en. Har ont i fötterna och huvudverk nu 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 februari 2006 Postat 11 februari 2006 Vad fan, nurå? Jag vill fortfarande ha We're so loud!
Recommended Posts