Myrli Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Mkycet inrteassnt Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn roll i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det edna som är vtikigt är att föstra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hulelr om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäser vjrae bkasatv för sig, uatn odern som hlehet.
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Because I fell in love with the girl at the rock show She said "what?" and I told her that I didn't know She's so cool, gonna sneak in through her window Everything's better when she's around I can't wait til her parents go out of town I fell in love with the girl at the rock show
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😏 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Redigerat 10 februari 2006 av Pico
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😮 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😄 Nåni, jag är straight. 😉 omfgrotflmaowep
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😆 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😉 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😆 Nåni, jag är straight. 😮 Hörru! Nåni sa att jag var söt! Först! 😄
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😉 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Det gör inget! 😄 ...eh... 😏 Fast samtidigt... skall jag känna mig förolämpad, hur definierar du ett bra citat? 😆
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Because I fell in love with the girl at the rock show She said "what?" and I told her that I didn't know She's so cool, gonna sneak in through her window Everything's better when she's around I can't wait til her parents go out of town I fell in love with the girl at the rock show YEAH! BLINK! Ska skicka över en låt med mina västervikskompisars ironiska emoband Sights of Spring till dig.
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😆 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😮 Nåni, jag är straight. 😆 Hörru! Nåni sa att jag var söt! Först! 😉 Ja men du var ju gay??? 😄 Eller var det bara bi? 😆 /L och Nåni
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😏 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Jag med! Linus är ute och gräver just nu! 😄
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😄 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Nja, inte så värst gayiga... Det är typ såna här inlägg bara: Gay-O-Meter! 😆 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😮 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😆 Nåni, jag är straight. 😉 Hörru! Nåni sa att jag var söt! Först! 😆 Ja men du var ju gay??? 😆 Eller var det bara bi? 😉 /L och Nåni Nej 😛 Jag är inte gay. Och inte bi! 😛 Beter mig kanske lite gay ibland dock 😄 Om vi ska klassa en enorm kärlek till rosa, make-up och ett överdrivet användande av "sååååå" som gay? 😮
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😆 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Nja, inte så värst gayiga... Det är typ såna här inlägg bara: Gay-O-Meter! 😉 😏 Bloody hell! 😄 Redigerat 10 februari 2006 av Pico
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 If I gave everythingWould you grant me with yourself? If I said every word was true for you would you come to me? I doubt it, I doubt it I've been through you - many times! I've seen it all before I've heard you crawl, for you for you!
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😮 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😆 Nåni, jag är straight. 😉 Hörru! Nåni sa att jag var söt! Först! 😆 Ja men du var ju gay??? 😆 Eller var det bara bi? 😉 /L och Nåni Nej 😛 Jag är inte gay. Och inte bi! 😛 Beter mig kanske lite gay ibland dock 😄 Om vi ska klassa en enorm kärlek till rosa, make-up och ett överdrivet användande av "sååååå" som gay? 😮 Det ska vi inte. I sådana fall vore jag gay. I alla fall som sjuttonåring. Alla mina gayvänner hävdade iofs att deras gaydar sa dem att jag är gay, och att den aldrig har slagit fel tidigare, men jag har bevisat för mig själv att de hade och har fel.
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Den här diskussionen är fanimig det bästa som hänt längsta tråden på länge! 😏
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äsch, nu sticker jag! Ha en fortsatt kul fredagskväll! Puss & kram! 😏😄😆
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äsch, nu sticker jag! Ha en fortsatt kul fredagskväll! Puss & kram! 😏😄😆 Detsamma!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ja, sorry att inlägget tog sån tid men jag kunde inte hitta nåt bra Pico-citat... 😄 Finns inga gayiga Pico-citat! Edit: Har en jävligt fet känsla av att jag kommer få käka upp det här. Nja, inte så värst gayiga... Det är typ såna här inlägg bara: Gay-O-Meter! 😆 😏 Jag tänker inte ens säga vad jag fick på det där .P
ViktorDenStore Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Grahn, Linus, Pico, Pazo, mornel, Odels_tant, Soundborn, MarcusRombo och ViktorDenStore... Nu är vi många här. 😏 Jepp, fast jag är nästan oförskämt tyst idag...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Den här diskussionen är fanimig det bästa som hänt längsta tråden på länge! 😏 Tänkte precis säga det!!!! Tråden har aldrig varit bättre.
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Den här diskussionen är fanimig det bästa som hänt längsta tråden på länge! 😄 Tänkte precis säga det!!!! Tråden har aldrig varit bättre. Ja det säger ju en del om den här tråden... 😏
tordA Postat 10 februari 2006 Trådstartare Postat 10 februari 2006 (redigerat) Edit: Stavfel skidstavar ? Edit: Stavfel Redigerat 10 februari 2006 av TordA
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Oj, nu blev det livat. Rebecca vill inte att jag är med Amanda och tittar på film. För Rebecca säger att jag tror att jag kommer "få något". Jag säger att det inte är så. Amanda säger... Öhm, jag tror hon tar hänsyn till Rebeccas åsikt. Delvis. Eller, jag vet inte...
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Oj, nu blev det livat. Rebecca vill inte att jag är med Amanda och tittar på film. För Rebecca säger att jag tror att jag kommer "få något". Jag säger att det inte är så. Amanda säger... Öhm, jag tror hon tar hänsyn till Rebeccas åsikt. Delvis. Eller, jag vet inte... Marcus... jag har en affärsidé. Om vi filmar ditt liv, tror du inte vi kan göra oss lite pengar på det? O.C och alla sånna serier kan ju slänga sig i väggen! 😉
Recommended Posts