Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Sorry pojkar men Nåni bidde våt. 😏 Hon spillde vatten på golvet dvs. 😄 Humor!
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Sorry pojkar men Nåni bidde våt. 😄 Hon spillde vatten på golvet dvs. 😎 Humor! 😏
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Sorry pojkar men Nåni bidde våt. 😎 Hon spillde vatten på golvet dvs. 😄 Humor! IRL-LAUGH! 😏😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Haha, nu lyssnar jag Geht's Noch. Fy fan vad den rockar elefantpung!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😎 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😎 Jaaaa men nån är inte Nåni 😄 Sorry pojkar men Nåni bidde våt. 😄 Hon spillde vatten på golvet dvs. 😎 /L och Nåni 😎
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Grahn, Linus, Pico, Pazo, mornel, Odels_tant, Soundborn, MarcusRombo och ViktorDenStore... Nu är vi många här. 😏
Umemagnus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 jaha.. nu missade lillan pottan igen....arrghhhh... fram med trasan...igen... 😏
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Grahn, Linus, Pico, Pazo, mornel, Odels_tant, Soundborn, MarcusRombo och ViktorDenStore... Nu är vi många här. 😏 😄
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😏 Tror du jag är redo för det? Kom igen! Du har skjortan knäppt hela vägen upp, snedlugg och gillar I'm From Barcelona. Du är redo. Säg till så bäddar jag extrasängen 😎 (metaforiskt alltså, jag har ingen extrasäng) Gosh, I'm gay. Edit: alltså, jag är inte gay. Jag beter mig bara rätt gay 😄 Redigerat 10 februari 2006 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😏
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😄 Tror du jag är redo för det? Kom igen! Du har skjortan knäppt hela vägen upp, snedlugg och gillar I'm From Barcelona. Du är redo. Säg till så bäddar jag extrasängen 😄 (metaforiskt alltså, jag har ingen extrasäng) Gosh, I'm gay. Edit: alltså, jag är inte gay. Jag beter mig bara rätt gay 😎 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😏 Tror du jag är redo för det? Kom igen! Du har skjortan knäppt hela vägen upp, snedlugg och gillar I'm From Barcelona. Du är redo. Säg till så bäddar jag extrasängen 😎 (metaforiskt alltså, jag har ingen extrasäng) Gosh, I'm gay. Edit: alltså, jag är inte gay. Jag beter mig bara rätt gay 😄 Hahahahahahahha. Seriöst. NU garvade jag på riktigt 😎 Och var tvungen att slå mig på låret i rask takt. (som kalle gör. fast han ligger ner och slår i golvet) 😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Och en fredagskväll är tiden ni väljer att ha denna träffen! 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Och en fredagskväll är tiden ni väljer att ha denna träffen! 😏 😄 Hade jag haft pengar, mer pengar än jag har. Hade jag tagit 21.05 tåget 😎 EDIT: Varför sätter jag punkt på helt sjuka ställen?!?!!?! Redigerat 10 februari 2006 av MarcusRombo
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😏 Tror du jag är redo för det? Kom igen! Du har skjortan knäppt hela vägen upp, snedlugg och gillar I'm From Barcelona. Du är redo. Säg till så bäddar jag extrasängen 😎 (metaforiskt alltså, jag har ingen extrasäng) Gosh, I'm gay. Edit: alltså, jag är inte gay. Jag beter mig bara rätt gay 😄 Hahahahahahahha. Seriöst. NU garvade jag på riktigt 😎 Och var tvungen att slå mig på låret i rask takt. (som kalle gör. fast han ligger ner och slår i golvet) 😄 Still going strong. Om du tyckte at det där var roligt skulle du träffa mig, jag är Jerry Seinfeld reinkarnerad. *flörtar*
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😄 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😄 Tror du jag är redo för det? Kom igen! Du har skjortan knäppt hela vägen upp, snedlugg och gillar I'm From Barcelona. Du är redo. Säg till så bäddar jag extrasängen 😎 (metaforiskt alltså, jag har ingen extrasäng) Gosh, I'm gay. Edit: alltså, jag är inte gay. Jag beter mig bara rätt gay 😎 Hahahahahahahha. Seriöst. NU garvade jag på riktigt 😄 Och var tvungen att slå mig på låret i rask takt. (som kalle gör. fast han ligger ner och slår i golvet) 😎 Still going strong. Om du tyckte at det där var roligt skulle du träffa mig, jag är Jerry Seinfeld reinkarnerad. *flörtar* 😏
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Nice try, sunshine! Why... Thank you! Edit: Förtydligade, men jag vet i faen om jag lyckades... 😏 Redigerat 10 februari 2006 av Pico
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 NU DRA JAG!! HEJDÅ! 😏 PUSHING LITTLE CHILDREN WITH THEIR FULLY AUTOMATICS!!!!
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Nice try, sunshine! Why... Thank you! Edit: Förtydligade, men jag vet i faen om jag lyckades... 😏 Fantastiskt bra låt av svenska tweebandet Second Hand Furniture.
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 jaha.. nu missade lillan pottan igen....arrghhhh... fram med trasan...igen... 😏 Tog typ en kvart att torka upp. 😄 /L och Nåni
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Let's go! Don't wait! This night's allmost over!
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😮 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😄 Nåni, jag är straight. 😉
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😮 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😆 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😄 Nåni, jag är straight. 😉 😉😮😆😆😆
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 np: Relay Racers - Lovetrain (To Be Left Alone)
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 10 besökare läser denna tråd 😆 Vad kan det bero på? 😏 /L och Nåni Gosh, I'm gay. Vi män vet precis vad vi vill ha! Ska bli homosexuell!! Fan vad Gayig jag är nu! 😉 Du är gay for real va? Jag gillar det. Är jävligt nyfiken på gaysex. 😆 Nåni, jag är straight. 😮 *puh* Vi började bli liiite oroliga. 😆 Noni undrar: Hur gammal är han? (Linus) 😄 /L och Nåni
Recommended Posts