MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 NANANA!!! LLALAL! NANA!! *skuttar runt* 😳😄 ! Den där smileyn är standard på clubdecks! Pazo, jag kom just på hur du ska tok-kirra partystämningen! Audion - Just Fucking. Känns som en bra helg för den faktiskt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 You make me wanna la la! In the kitchen, on the floor!
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😳det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 NANANA!!! LLALAL! NANA!! *skuttar runt* 😳😄 ! Den där smileyn är standard på clubdecks! Pazo, jag kom just på hur du ska tok-kirra partystämningen! Audion - Just Fucking. Känns som en bra helg för den faktiskt. Skicka den då ffs! 😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😳det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni Själv skulle jag varit skitglad om de så bara var en! 😄
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😄det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni Men jag vill ju prata med Nåni 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😳det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😮 /L och Nåni Själv skulle jag varit skitglad om de så bara var en! 😄 😄 Du får den snart. Har den bara på vinyl.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😄det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni Men jag vill ju prata med Nåni 😳 Jag vill prata med Nåni!
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😄det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni Men jag vill ju prata med Nåni 😳 Jag vill prata med Nåni! jag ville först!
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😳
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 kom igen ring mig nu 😄det är jag och 2 kvinnor som jobbar sent! Om du är ensam med två kvinnor ska du väl vara glad. 😄 /L och Nåni Men jag vill ju prata med Nåni 😳 Jag vill prata med Nåni! jag ville först! 😄😮😛 !
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😄 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😳
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😎 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😎 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😄 😄😎 !
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😄 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😎 Jaaaa men nån är inte Nåni 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 😏 Alltså, vad fan rocha?! 😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Vilka kläder ska jag ha!?!?! 😄 Ska jag ha kvar t-shirten jag har på mig?. Samma som igår.. Eller ska jag ta på mig skjorta med en snygg tröja ovanför? 😏
Pico Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Vilka kläder ska jag ha!?!?! 😄Ska jag ha kvar t-shirten jag har på mig?. Samma som igår.. Eller ska jag ta på mig skjorta med en snygg tröja ovanför? 😏 Kilt och en rosa top..
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😎 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😎 Jaaaa men nån är inte Nåni 😄 Precis, Nåni är nån i alla fall.... ÄSCHA jag försökte va rolig.. 😎 Edit: Stavfel 😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Vilka kläder ska jag ha!?!?! 😄Ska jag ha kvar t-shirten jag har på mig?. Samma som igår.. Eller ska jag ta på mig skjorta med en snygg tröja ovanför? 😏 Kilt och en rosa top.. Rosa topp hade jag iaf tänkt mig 😎 (överdel iaf)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Alltså, what the fuck is up? Vad ska jag göra ikväll? Kanske till Alice? Kanske iväg med Jens? Jag vill iaf ut och flasha med min nya lugg! Kom till Stockholm och gå på indiespelning med mig 😏 Tror du jag är redo för det?
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Äh! Det ni behöver är att gå ut till ett uteställe. dra te dansgolvet. dansa lite med tjejr 😎 det gör jag! Men inte får jag prata med Nåni för det 😏 Nån borde du få prata med i alla fall... 😄 Jaaaa men nån är inte Nåni 😄 Sorry pojkar men Nåni bidde våt. 😎 Hon spillde vatten på golvet dvs. 😎 /L och Nåni
Recommended Posts