Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Gud! Jag vill ha Dub Sweden - We're So Loud jag vill ha 2 biljoner! Men se du mig få det????? nääää!!!!!! fan va livet är orättvist!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 är det inte lite överdrivet att använda en sådan mixer då? ... 😱 Jo, men vad fan! Har man pengar så har man. Problemet är att den började samla för mycket damm. 🙂 om du skickar hem den till mig så kan jag damma av den om du vill? 😉 Självklart! Eller inte! Köp köp köp! Du kan få en CD-R, några cola nappar och ett spanskt-svenskt lexikon med om du vill?
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 är det inte lite överdrivet att använda en sådan mixer då? ... 😱 Jo, men vad fan! Har man pengar så har man. Problemet är att den började samla för mycket damm. 🙂 om du skickar hem den till mig så kan jag damma av den om du vill? 😉 Självklart! Eller inte! Köp köp köp! Du kan få en CD-R, några cola nappar och ett spanskt-svenskt lexikon med om du vill? jag blev lite sugen på napparna... Är dom använda? Isåfall är jag väldigt intresserad!
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hur många indie-poäng får jag? MarcusRombo är sööööööt tycker: Odels_tants lekkompis Nåni... 😱
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hur många indie-poäng får jag? MarcusRombo är sööööööt tycker: Odels_tants lekkompis Nåni... 😉 varför är det alltid så typiskt att tjejer alltid använda sina "kompisar" för att säga att en kille är söt? Kom igen nu odels tant - säg som det är nu,... Det är DU som tycker marcus är söt 😱🙂
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Min kompis kalle tycker också att marcus är söt 😱
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Mitt alterego mornel tycker också att Marcus är söt... 😱
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Mitt alterego mornel tycker också att Marcus är söt... 😱 🙂
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hur många indie-poäng får jag? MarcusRombo är sööööööt tycker: Odels_tants lekkompis Nåni... 😛 varför är det alltid så typiskt att tjejer alltid använda sina "kompisar" för att säga att en kille är söt? Kom igen nu odels tant - säg som det är nu,... Det är DU som tycker marcus är söt 🙂😉 Soundborn sötnos... 😱 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😛 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet*
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Cecka in killen längst till höger i denna bilden då! 🥰 http://www.uppsalavimmel.com/events.view.p...&image_id=10689
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😆 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Vars är alla de där tjejerna när jag är ute å festar!? 🥰
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Min kompis Björk tycker oxå det. Är du kompis med ?
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hur många indie-poäng får jag? MarcusRombo är sööööööt tycker: Odels_tants lekkompis Nåni... 😄 varför är det alltid så typiskt att tjejer alltid använda sina "kompisar" för att säga att en kille är söt? Kom igen nu odels tant - säg som det är nu,... Det är DU som tycker marcus är söt 😆😄 Soundborn sötnos... 🥰 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😄 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Ok jag tror dig 😄 (såg ni, hon kallade mig för sötnos) 😆
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😆 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Vars är alla de där tjejerna när jag är ute å festar!? 🥰 Hahaha. Det undrar jag också 😆
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Min kompis Björk tycker oxå det. Men jag är nästan 100 på att det stod "Björn" där innan 🥰
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😆 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Vars är alla de där tjejerna när jag är ute å festar!? 🥰 Hahaha. Det undrar jag också 😄 De är på ställen där ni inte kommer in. Som ex: Mitt vardagsum. 😆 /L Edit: Mera vin, mera vin, mera svin Va? Vad hände?
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😆 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Vars är alla de där tjejerna när jag är ute å festar!? 🥰 Jag tror du sa det själv... Du är ute och festar, och tjejerna sitter hemma med Marcus.
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Det är faktisk Nåni *hick* som tycker att han är söt. Vi har ganska olika preferenser, jag föredrar machomän, medan Nåni föredrar den söta pojklooken... No offence Marcus. 😆 /L *som dricker vin med Nåni och funderar på när det är dags att öppna barskåpet* Vars är alla de där tjejerna när jag är ute å festar!? 🥰 Hahaha. Det undrar jag också 😄 De är på ställen där ni inte kommer in. Som ex: Mitt vardagsum. 😆 Damn!
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 (redigerat) Min kompis Björk tycker oxå det. Odels_tants singel lekkamrat Nåni tycker att det verkar som att Grahn har något mellan öronen (dvs kunskap). Vänligen svar med foto till /Bortagen pga spam/ 🥰 /L Edit: Äktenskapsmäklerska... Edit 2: Spam Redigerat 10 februari 2006 av Odels_tant
ViktorDenStore Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Grahn äger! Han är min förebild! Och Hacke! 🥰😆😆 😄😄😄
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 🥰 Finns en vimmelbild på BARA mig! 😆 :lol: på utelivuppslas sida 😄
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Well well, nu ska jag lägga mig i sängen med en bärs och se ett avsnitt av OC. Sen blir det utekväll på Allhuset. Light Bulb Project spelar (nudge nudge Linus) 🥰
Odels_tant Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Min kompis Björk tycker oxå det. Odels_tants singel lekkamrat Nåni tycker att det verkar som att Grahn har något mellan öronen (dvs kunskap). Vänligen svar med foto till /borttagen pga spam/. 🥰 /L Edit: Äktenskapsmäklerska... Min kompis Björk tycker att Grahn har sågspån mellan och I öronen... 😆😆 Shot down! 😄 Nåni genom /L
Recommended Posts