mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hörlursuttag på monitorerna är väl ganska ovanligt? Har aldrig lyssnat på Phonicshögtalare.
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hörlursuttag på monitorerna är väl ganska ovanligt? Har aldrig lyssnat på Phonicshögtalare. vad gör jag om jag vill lyssna i hörlurarna då? Jag har ju ingen mixer 🙁 ska jag behöva koppla om varenda gång då? *chockad*
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hörlursuttag på monitorerna är väl ganska ovanligt? Har aldrig lyssnat på Phonicshögtalare. vad gör jag om jag vill lyssna i hörlurarna då? Jag har ju ingen mixer 🙁 ska jag behöva koppla om varenda gång då? *chockad* Skaffa en mixer också 😉 Eller en Mackie Big Knob. Fast de är dyra.
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 en mixer kan man väl få för inte så mkt pengar?
mornel Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 en mixer kan man väl få för inte så mkt pengar? Precis, det kan bli billigt. Fast man vill ju ha en som inte brusar.
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 en mixer kan man väl få för inte så mkt pengar? Precis, det kan bli billigt. Fast man vill ju ha en som inte brusar. ohh va komplicerat allt blir nu juh! buuuaaa 🙁 jag som enbart hade tänkt att köpa monitorer
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Jag har ett par Phonic P8A men jag är inte sådär supernöjd över dom. Skaffa andra istället.... 😄 Däremot så har jag en Yamahamixer till salu för en liten peng. Köp vettja! 😆 Ja du får köpa mina Phonic högtalare oxå. KÖÖÖP VETTJA! Ja jag har hela studion till salu. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! 😉😉😛🙂😆😆😉🙂 skojar du nu eller är du allvarlig? Jag kanske är intresserad ... 🙁
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 asså? Är dom bra P8A monitorerna? Har hört ganska bra saker om dom, ska själv in och lyssna imorgon.. Vad är det för mixer du tänker sälja? Om jag nu faller för monitorerna, hur mkt skulle du ha för både mixern och monitorerna? Kom igen nu! Forumpris 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Ey! Köp min Yamaha mixer! Då har du så det räcker i framtiden också...
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Hej? 😕 Hej! 😱 Hur gå de me na? 😱 Äh hon är bara intresserad av dirty sex. 😆😆😆 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Tillägg: Vad är det för jävla kron som drar ut en bild på bredden?!
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 asså? Är dom bra P8A monitorerna? Har hört ganska bra saker om dom, ska själv in och lyssna imorgon.. Vad är det för mixer du tänker sälja? Om jag nu faller för monitorerna, hur mkt skulle du ha för både mixern och monitorerna? Kom igen nu! Forumpris 😕 Du kan kolla på min hemsida vad det är för slags mixer. Jag är inte säker på om jag ska sälja mina monitorer egentligen. Dom låter ganska bra men basen är lite så där knepig........ Mixern vill jag ha 1500:- för men monitorerna vet jag inte. Dom kostade 3995:-/par. Mixern är till salu iallafal... Ska fundera om monitorerna. 😱 Bra grahn! Då vet jag 😱 hur tycker du monitorerna är då? Jag ska använda dom enbart för elektronisk musik.. Kan du inte berätta lite om dom? I grahn I trust!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Tillägg igen: OMG GRAHN! SÄLJER DU OCKSÅ EN?!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 asså? Är dom bra P8A monitorerna? Har hört ganska bra saker om dom, ska själv in och lyssna imorgon.. Vad är det för mixer du tänker sälja? Om jag nu faller för monitorerna, hur mkt skulle du ha för både mixern och monitorerna? Kom igen nu! Forumpris 😕 Du kan kolla på min hemsida vad det är för slags mixer. Jag är inte säker på om jag ska sälja mina monitorer egentligen. Dom låter ganska bra men basen är lite så där knepig........ Mixern vill jag ha 1500:- för men monitorerna vet jag inte. Dom kostade 3995:-/par. Mixern är till salu iallafal... Ska fundera om monitorerna. 😱 Bra grahn! Då vet jag 😱 hur tycker du monitorerna är då? Jag ska använda dom enbart för elektronisk musik.. Kan du inte berätta lite om dom? I grahn I trust! Grahn äger! Han är min förebild! Och Hacke!
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 https://www.studio.se/index.php?act=Membe...sort_order=desc Weeeeeee!! Heading for the top?! 😕
Linus Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Grahn äger! Han är min förebild! Och Hacke! 😕😱😱
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Fan vad jag fastnat för The Sounds senaste nu!
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 asså? Är dom bra P8A monitorerna? Har hört ganska bra saker om dom, ska själv in och lyssna imorgon.. Vad är det för mixer du tänker sälja? Om jag nu faller för monitorerna, hur mkt skulle du ha för både mixern och monitorerna? Kom igen nu! Forumpris 😕 Du kan kolla på min hemsida vad det är för slags mixer. Jag är inte säker på om jag ska sälja mina monitorer egentligen. Dom låter ganska bra men basen är lite så där knepig........ Mixern vill jag ha 1500:- för men monitorerna vet jag inte. Dom kostade 3995:-/par. Mixern är till salu iallafal... Ska fundera om monitorerna. 😱 Bra grahn! Då vet jag 😆 hur tycker du monitorerna är då? Jag ska använda dom enbart för elektronisk musik.. Kan du inte berätta lite om dom? I grahn I trust! Grahn äger! Han är min förebild! Och Hacke! Med alls respekt för hacke så tycker jag nog grahn är lite vassare 😱
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 asså? Är dom bra P8A monitorerna? Har hört ganska bra saker om dom, ska själv in och lyssna imorgon.. Vad är det för mixer du tänker sälja? Om jag nu faller för monitorerna, hur mkt skulle du ha för både mixern och monitorerna? Kom igen nu! Forumpris 😱 Du kan kolla på min hemsida vad det är för slags mixer. Jag är inte säker på om jag ska sälja mina monitorer egentligen. Dom låter ganska bra men basen är lite så där knepig........ Mixern vill jag ha 1500:- för men monitorerna vet jag inte. Dom kostade 3995:-/par. Mixern är till salu iallafal... Ska fundera om monitorerna. 😱 Bra grahn! Då vet jag 😆 hur tycker du monitorerna är då? Jag ska använda dom enbart för elektronisk musik.. Kan du inte berätta lite om dom? I grahn I trust! Jag tror att det bästa är att du åker och lyssna på dom så får du bilda dig en egen uppfattning. Jag tycker iallafall att dom är ganska tydlig i ljudbilden. Går bra att ratta fint ljud i dom men basen är lite trixigare att få till bra. Iofs kan det bero på akustiken i rummet och allt det där. För elektronisk musik vet jag inte om dom är så himla bra egentligen med tanke på basen. När du säger att basen är lite trixig,, menar du då att basen inte är något bra? Finns det inget tryck i dom? 😕
Tilly Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 vad är det för mixer marcus säljer då? Marcus mitt lilla jordnötssmör vart håller du hus? 😕
Recommended Posts