ThomasJ Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 😲 Det är nåt visst med torsdagar! 😕 You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 😕 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 😲
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 😲 Det är nåt visst med torsdagar! 😕 You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 😕 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 😲 Orup - Stockholm. På repeat. Hela kvällen.
Pazo Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... 😉 Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 🙂 Det är nåt visst med torsdagar! You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 😎 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 🙂 Såg det nu. Ska se vad jag kan göra 🙂
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... 😉 Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 🙂 Det är nåt visst med torsdagar! 😎 You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 🙂 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 🙂 Orup - Stockholm. På repeat. Hela kvällen. Jag trodde att det var Peaches - Stockholm 🙂
ThomasJ Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... 😉 Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 🙂 Det är nåt visst med torsdagar! You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 🙂 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 🙂 Såg det nu. Ska se vad jag kan göra 🙂 Loveley.. Hoppas du kan fåtill nått:) vorre soft:) Pma din msn föresten:) Enklare så😎
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jag är hungrig. Kan inte Tor komma snart? Han skulle vara här halv sju sa han!
Pazo Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... 😉 Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 🙂 Det är nåt visst med torsdagar! You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 🙂 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 🙂 Såg det nu. Ska se vad jag kan göra 😄 Loveley.. Hoppas du kan fåtill nått:) vorre soft:) Pma din msn föresten:) Enklare så😎 finns ju en msn knapp i varje inlägg ja gör ju! 🙂
ThomasJ Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote-status: Slut för idag, tack för idag, imorgon är det fredag då ses vi igen... 😉 Ha en trevlig torsdagskväll Gote! 🙂 Det är nåt visst med torsdagar! You bet! Fest på Stockholms nation ikväll 🙂 vad för slags musik spelas? Företsn: Pazo du har pm 🙂 Såg det nu. Ska se vad jag kan göra 😄 Loveley.. Hoppas du kan fåtill nått:) vorre soft:) Pma din msn föresten:) Enklare så😎 finns ju en msn knapp i varje inlägg ja gör ju! 🙂 haha.. just det
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 😉 ännu en ny sida på den eviga tråden Och fler ska det bli... 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nyss hemkommen från träningen. Grus idag. Typ en timma. Sedan körde vi lite löpningar på gräsplan. Det var väl en 30-40 cm snö iaf. Fram och tillbaka över kortsidan räknades som 1. Vi körde 4.
ViktorDenStore Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 VDS-status: Bäst på allt och lite trött...
Pluffo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Fan vad jag hatar att sova. Kan man inte komma runt hela den här löjliga företeelsen på något sätt? 😄🙂😉
Pazo Postat 10 februari 2006 Postat 10 februari 2006 Är inte alls så bakis som jag trodde jag skulle va!... Konstig i magen är jag dock! Skulle fan inte ätit så mkt igårkväll!
Recommended Posts