Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 😠 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop! Åh, jag vill ha den där jättelånga till höger. 🙂 /L Det kan jag gå med på, om jag får övriga? 🙂 Njae, inte alla vad? 🙂 Jag kan få en eller två till? /L kejjråå... 😕
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 🙂 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop! Åh, jag vill ha den där jättelånga till höger. 😕 /L *hungrig* Stackars Grahn. 🙂 *Bjuder på överbliven hemgjord pizza som Odel gjorde igår kväll* Innehåll: Tomatsås(inkl:vitlök o lök), skinka, färska tomater, Färska champinjoner och kryddor... /L
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Storleken har alltså betydelse? 😕 Givetvis, tvivlade du? 😄
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) Jag tar den där roliga! 🙂 Nej, inte den... utan den där roliga... få se en, två, tre. Mmm, den tredje från höger! Eller ja, ditt vänster blir det väl? Den där som ser ut som en Stormtrooper iaf... Ja, den där ja!! Och så kaffe med mjölk, tack. Sen är det bra. Redigerat 9 februari 2006 av Linus
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Bidde åsså hungri. 🙂 Kanske man ska äta lite pizza självt... Ok, matpaus blir det. *vinka* 😛 /L
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Javaffan om man skulle käka lite. Men inte blir det några semlor... 🙂
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hoppsan, det blev visst rätt mycket tom yta omkring Får fixa det.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Ah, en gammal klassiker! "Gammal" som i två månader? 🙂
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Ah, en gammal klassiker! "Gammal" som i två månader? 😱 Julen blir gammal redan 27e december.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Ah, en gammal klassiker! "Gammal" som i två månader? 😄 Julen blir gammal redan 27e december. Julen blir gammal redan den 27:e november nuförtiden... 😱
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 😱 Jag gäspade åt julen... Jag blir också trött på den! Komma här och komma här varenda år!
ViktorDenStore Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 😆 Okej, jag tolkade det inte så 😆 Att prata om sig själv i tredje person är ju helt galet... det går ju bara inte 😱 Den där Grahn är banne mig helt sinnesjuk.... 😄 Det tycker inte mornel! Viktor tycker att han är söt. 🙂
ViktorDenStore Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 😄 Okej, jag tolkade det inte så 😆 Att prata om sig själv i tredje person är ju helt galet... det går ju bara inte 😱 Den där Grahn är banne mig helt sinnesjuk.... 😆 Det tycker inte mornel! Viktor tycker att han är söt. 😆 Lennart? 😄 Nej, han tycker att Grahn är det... och Lennart, men bara från sidan och bakifrån! 🙂
ViktorDenStore Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 VDS-Status: Lite hungrig. Ganska kaffesugen.
ViktorDenStore Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 VDS-Status: Lite hungrig. Ganska kaffesugen. VDS-Status Mätt o belåten.
Recommended Posts