mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😏 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. What?! Klart du kan! Jag kan! Jag skrev ju sen att jag kunde 😎 Jag hittade det bara inte först.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jag har influensan. 😎 Synt om mig! 🙂 /L *som inget hör pga elakt lock i öronen, för tredje dan i rad* Edit: Ville bara gnälla lite. 😏 😆 Krya på dig!
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jag har influensan. 😎 Synt om mig! 🙂 /L *som inget hör pga elakt lock i öronen, för tredje dan i rad* Edit: Ville bara gnälla lite. 😏 Oj oj, stackars!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😕 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. What?! Klart du kan! Jag kan! Jag skrev ju sen att jag kunde 🙂 Jag hittade det bara inte först. Aha! 🙂 Missade jag... 😄
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄 Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 😕 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host*
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 http://www.voidaudio.net/percussion.html Cuica!?? Ja. Cuica heter det. Provade precis midiljuden i min surfdator. Cuica är det. 😄 Tack! 😕
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 😕 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Krya på dig!
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙂 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Kul att skriva prov när man är helt mosig i skallen... 😕 Vad är det du pluggar?
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 😕 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Varsågod! Om du hostar tycker jag att du ska koka te och droppa i lite honung och tjata på din karl att han ska svänga förbi Apoteket och köpa Baffucin - de lindrar inte bara svedan i halsen - de är goda också!
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😕 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. What?! Klart du kan! Jag kan! Jag skrev ju sen att jag kunde 🙂 Jag hittade det bara inte först. Aha! 🙂 Missade jag... 😄 Klantigt! 🙂🙂😠
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙂 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Kul att skriva prov när man är helt mosig i skallen... 🙂 Vad är det du pluggar? VST pluggar? 😠😕 Du glömde ett bindestreck där 🙂
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙁 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Kul att skriva prov när man är helt mosig i skallen... 🙂 Vad är det du pluggar? VST pluggar? 🙂😕 Du glömde ett bindestreck där 🙂 Ooops... 🙂 😠 ...spooO
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙁 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Kul att skriva prov när man är helt mosig i skallen... 🙂 Vad är det du pluggar? VST pluggar? 🙂😕 Du glömde ett bindestreck där 🙂 Ooops... 🙂 😠 ...spooO Jag hjälper dig, Grahn; V-ST Pluggar!
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Skola snart, yawn... 😄 Det är inte frivilligt idag också? Bäst att stanna hemma så är du på den säkra sidan... 😕
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Skola snart, yawn... 😄 Det är inte frivilligt idag också? Bäst att stanna hemma så är du på den säkra sidan... 😕 Heh, näe, tror det skall vara närvaro idag. Jag hann dock göra klart arbetshäftet på den frivilliga lektionen igår så jag får ledigt från lektionen imorgon bitti. 🙂
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙂 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 🙂 /L *Host, host och host* Varsågod! Om du hostar tycker jag att du ska koka te och droppa i lite honung och tjata på din karl att han ska svänga förbi Apoteket och köpa Baffucin - de lindrar inte bara svedan i halsen - de är goda också! *Skriver lista* Mjukt papper Honung (Rätt sort från Ica) Baffucin Semla (För att det är synt om mig) ... Älskling, du ser det här va? 😕 *Blinkar med ögonfransarna och ser olycklig ut* /L
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Baffucin - de lindrar inte bara svedan i halsen - de är goda också! Jag har hört skrämmande saker om Bafucin... Bla. en sångerska som tuggade en Bafucin om dagen i några månader - förebyggande syfte. Men det var inget hon tänkte på alls. 😄 Sen märkte hon att det började växa ut hår i munnen vid gommen. Hon åkte till sjukhus i Göteborg och läkare berättade att det var den stora Bafucin-konsumtionen som orsakade det. 😕
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Passar på att gnälla lite mer nu när sympatin är tillgänglig. 😄Dessutom måste jag skriva ett prov imorgon. 🙂 Hela kursen hänger på det provet. *mutter* Nu ska jag göra en kopp te, ploppa en febernedsättande och krypa upp i soffan under en filt med min bok. Tack för trevlig sympati, Mornel och Gote. 😠 /L *Host, host och host* Kul att skriva prov när man är helt mosig i skallen... 😕 Vad är det du pluggar? Just nu Företagsekonomi på gymnasienivå. Alltså A-kursen. 🙂 Hela betyget hänger på fem veckor och ett prov. *morra åt KomVux periodstudier* /L
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 😕 /L
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 😕 /L Jo det är ju det... 🙂
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Baffucin - de lindrar inte bara svedan i halsen - de är goda också! Jag har hört skrämmande saker om Bafucin... Bla. en sångerska som tuggade en Bafucin om dagen i några månader - förebyggande syfte. Men det var inget hon tänkte på alls. 😄 Sen märkte hon att det började växa ut hår i munnen vid gommen. Hon åkte till sjukhus i Göteborg och läkare berättade att det var den stora Bafucin-konsumtionen som orsakade det. 😕 Det är väl som med all medicin att det är dumt att överkonsumera och att använda lång tid i streck. Jag har inget hår i munnen.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 😕 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop!
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Baffucin - de lindrar inte bara svedan i halsen - de är goda också! Jag har hört skrämmande saker om Bafucin... Bla. en sångerska som tuggade en Bafucin om dagen i några månader - förebyggande syfte. Men det var inget hon tänkte på alls. 😄 Sen märkte hon att det började växa ut hår i munnen vid gommen. Hon åkte till sjukhus i Göteborg och läkare berättade att det var den stora Bafucin-konsumtionen som orsakade det. 😕 Det är väl som med all medicin att det är dumt att överkonsumera och att använda lång tid i streck. Jag har inget hår i munnen. Asch, fram med hyveln och sedan gurgla med rakvatten.
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 🙂 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop! Åh, jag vill ha den där jättelånga till höger. 😕 /L
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 🙂 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop! Åh, jag vill ha den där jättelånga till höger. 😕 /L Det kan jag gå med på, om jag får övriga? 🙂
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Jäklar människa, där sa du något... semlor.. 😄 Det är ju såååå gott.. 🙂 /L Här! Det borde väl räcka till er allihop! Åh, jag vill ha den där jättelånga till höger. 🙂 /L Det kan jag gå med på, om jag får övriga? 😠 Njae, inte alla vad? 😕 Jag kan få en eller två till? /L
Recommended Posts