mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Denna post dedikerar jag till Mornel! 😎 😎 Hmm.... 😳😄
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Gör inte så, jag är trött! 😄 😳 Blir ju alldeles lost... 😎
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Gör inte så, jag är trött! 😄 😳 Blir ju alldeles lost... 😎
Danabacken Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Gör inte så, jag är trött! 😄 😳 Blir ju alldeles lost... 😎 när börjar det igen? 😎
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Alltså, jag spelar poker mot två nötter... Hur faen skall jag kunna veta vad dom gör om de själva inte har en aning? Edit: Eller, jag vet exakt vad de gör 40% av gångerna, resten är jag helt lost. Spelar man mot de som är mer vana, så har man en aning hela tiden, men vet sällan helt exakt. Redigerat 7 januari 2006 av Pico
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Problemet är att de spelar likadant hela tiden. Checkar allt, synar allt snabbt, om de så har pocket aces eller 2-7 off. 9 av tio gånger snor jag pengarna, men då den där tionde när jag försöker köpa potten, ja då sitter snorungarna med essen... LOL Fick bort dem nu dock, all in tills båda var borta, och det gick vägen... 😳 😄 Edit: Så vad är det jag säger egentligen, vet jag eller vet jag inte vad de håller på med? 😎 Redigerat 7 januari 2006 av Pico
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Aja, poker var på tok för mycket hjärngympa för mig i det här tillståndet dock... 😳
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ah! 😳 Jag brukar bluffa som fan i början oxå och när dom ser att jag bluffar så foldar jag när jag har typ mellankort och när jag har chans på stege eller färg eller triss så synar jag högt igen och då tror dom oftast att jag bluffar och då åker dom dit. Men det är oftast jag sitter och foldar hela tiden. Kör på så säkra kort som möjligt. Jepp, vanligtvis... men jag hamnade i en ny situation denna gången. Ogillar när det är någon störande lite fjant som är väldigt short stacked men lyckas klamra sig fast vid pokerbordet hur länge som helst tack vare tur. Och denna gång var dem två stycken, och klamrade förbannat hårt...
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Skall man se det här: Tid: 1330 - 1515 Titel: Babe - en gris kommer till stan eller det här: Tid: 1255 - 1545 Titel: Ishockey: Frölunda indians-Kärpät Oulu 😳
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Ja. Det värsta är tycker jag när man har dealknappen. Man vet inte om dom bluffar. Sitter man med blindarna så kan man endera satsa högt innan floppen och visa vem som bestämmer ...eller folda. Jo fast, har man bra kort så får man utgå från det. Går ju testa att re-raise:a om de raisar första beten. Howard Lederer har gjort ett par filmer om Hold 'em (typ Secrets to No Limit Hold 'em, eller vad de heter). Rätt sevärt tyckte jag, och jag anser själv att jag tog ett par kliv uppåt efter jag sett dem. Det jag främst behövde veta var, hur mycket bettar man, när och varför. 😳 Ibland vill man ju ha call och utdelning, andra gånger vill man ju att de lägger sig. Redigerat 7 januari 2006 av Pico
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Absolut, man kan ju inte se om motståndaren håller på dö av hjärtklappning eller drukna i sin egen saliv när man sitter bakom skärmen... 😳 Nåväl, får bli hockey på TV nu... herrå! 😎 Redigerat 7 januari 2006 av Pico
Per_a_55 Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 🙂 nä,ska gå och duscha nu ska på fest i kväll hej då
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) o_0 Redigerat 7 januari 2006 av mornel
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Som vanligt ingen här när jag ska skriva ... 😆 Varför gick du när jag skulle skriva då? 😛
Pazo Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Som vanligt ingen här när jag ska skriva ... 😆 Varför gick du när jag skulle skriva då? 🙂 Men du hann ju inte komma 😛
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Men du hann ju inte komma 😆 Det där lät obehagligt...
Recommended Posts