Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Bemötande hälsningsfras! Då var det torsdag. Jag tror att jag ska väcka en kär gammal OT-tråd till liv. Kan du gissa vilken, Gote? Avskedsfras-Linus... Solglasögonsmiley.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) Bemötande hälsningsfras! Då var det torsdag. Jag tror att jag ska väcka en kär gammal OT-tråd till liv. Kan du gissa vilken, Gote? Avskedsfras-Linus... Solglasögonsmiley. Bemötande hälsningsfras! Lätt! Avskedsfras-Gote... Solglasögonsmiley. Redigerat 9 februari 2006 av Gote
musik (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Varför sa de inget om att de hade åkt ur? 😛
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Varför sa de inget om att de hade åkt ur? 😛 😄 Stolthet? Sårade känslor? 😄
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu har jag varit på anställningsintervju på en vikarieförmedling. Tror att jag får jobbet. Härligt!
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu har jag varit på anställningsintervju på en vikarieförmedling. Tror att jag får jobbet. Härligt! Schysst! 😛
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu har jag varit på anställningsintervju på en vikarieförmedling. Tror att jag får jobbet. Härligt! Schysst! 😛 Yeah. Fast jobbet börjar inte förrän om tre veckor. Så lite tid har jag allt kvar att hänga här.
musik (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Gote, kan ha varit sårade känslor... En annan sak: varför tog de väck matchen 14.30 Söndag 19 Feb ur ViaSat Sport 2, trots att den spelas?? 😛
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu har jag varit på anställningsintervju på en vikarieförmedling. Tror att jag får jobbet. Härligt! Trevligt! 😛
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😛 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer.
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😛 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. Det kanske är mornel? 😄
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😏 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. Det kanske är mornel? 😎 Nej, jag hittade ipnumret nu. Jag är ganska säker på vem det är 🙂
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmmm, vad heter latin percussioninstrumentet som låter som ett ljust rop, ett hundskall och ett drag med sågen på samma gång? 😏
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmmm, vad heter latin percussioninstrumentet som låter som ett ljust rop, ett hundskall och ett drag med sågen på samma gång? 😏 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Säga vad man vill om Pico, men envis är han... 😏 🙂 😎
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) Hmmm, vad heter latin percussioninstrumentet som låter som ett ljust rop, ett hundskall och ett drag med sågen på samma gång? 😏 Your browser does not support the HTML5 audio tag No more pets for you, tiger! Helt fascinerad, sitter och lyssnar på klippet om och om igen... Redigerat 9 februari 2006 av Pico
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmmm, vad heter latin percussioninstrumentet som låter som ett ljust rop, ett hundskall och ett drag med sågen på samma gång? 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag vet exakt vad det heter men har glömt.... 🙂😆😏 Word! 😎
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm... två paket GHS Boomers föll just oprovocerat från bokhyllan rakt ned i papperskorgen... försöker musikgudarna säga åt mig att jag skall köra med annat sträng-fabrikat?
Gote Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm... två paket GHS Boomers föll just oprovocerat från bokhyllan raktned i papperskorgen... försöker musikgudarna säga åt mig att jag skall köra med annat sträng-fabrikat? Kolla bäst före-datumet. De kanske bara gick ut... 😏
Pico Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm... två paket GHS Boomers föll just oprovocerat från bokhyllan raktned i papperskorgen... försöker musikgudarna säga åt mig att jag skall köra med annat sträng-fabrikat? Kolla bäst före-datumet. De kanske bara gick ut... 😏 😎
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hmm, jag undrar vem "Hemlig beudrare" som har kommenterat min blogg är. 😏 Kan inte kolla ip-nummer på kommentarer. What?! Klart du kan! Jag kan!
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Djembe är en trumma. Precis som Conga, Bongo osv.
Linus Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 http://www.voidaudio.net/percussion.html Cuica!??
Odels_tant Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 (redigerat) Jag har influensan. 😎 Synt om mig! 🙂 /L *som inget hör pga elakt lock i öronen, för tredje dan i rad* Edit: Ville bara gnälla lite. 😏 Redigerat 9 februari 2006 av Odels_tant
Recommended Posts