Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 visade jag dig min nya väska? Och helt plötsligt var det inte så jobbigt att gå och lägga sig? 😛 🙂🙂 nja gjorde ingen skillnad. Hon kom precis över efter det. Det visade sig bara vara ett stort tygstycke som hon ska sy en väska av 🙂
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Antingen så hör man extremt mkt skillnad mellan 128 och 192 mp3:or nu med nya stereon. Eller så råkade bara ett antal låtar vara dåligt rippade 🙂
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Antingen så hör man extremt mkt skillnad mellan 128 och 192 mp3:or nu med nya stereon. Eller så råkade bara ett antal låtar vara dåligt rippade 🙂 Du kanske hängde väskan för ena högtalaren? 🙂
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Antingen så hör man extremt mkt skillnad mellan 128 och 192 mp3:or nu med nya stereon. Eller så råkade bara ett antal låtar vara dåligt rippade 🙂 Du kanske hängde väskan för ena högtalaren? 😛 nop... 128:or verkar helt plötsligt ha förlorat all klarhet och diskant 🙂
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad har Per gjort idag då? Jobat i S-H, flugit hem, gjort några goda varma mackor, tagit en grogg, sett på Malvägen! Själv då Viktor? Jadu... jag har varit o fått en Reiki-behandling (naturmedicin, ungefär som akupunktur) Annars har det inte hänt mkt idag... 🙂 Ska nog ta o sussa nu. *Pussah!* 🙂
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 "Svenska dialektmysterier" är både humoristiskt och samtidigt språkligt intressant för en språkidiot som mig själv. Go Lindström! Go! 😛 Han är sååå skön 🙂 Go Lindström! Goooo! 🙂
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Neh! läggdags får jag påstå nu! Jepp! Puss o kjamiz 🙂
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hej! Tillbaka från träningen nu. Trött.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Nej fan, nu tar jag och kastar in el handuko! Förstår inte spanska 🙂
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Whee, fick till ett kul trumsväng ala Shapeshifters 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad bra! 🙂 Nu behöver du bara cratedigga i ett halvår och ratta till ett snyggt filter. Så då får vi se dig på Top Of The Pops om ett år då?
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 😆 Okej, jag tolkade det inte så 🙂
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad bra! 😆 Nu behöver du bara cratedigga i ett halvår och ratta till ett snyggt filter. Så då får vi se dig på Top Of The Pops om ett år då? Ja, eller hur? 🙂
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 🙂 Okej, jag tolkade det inte så 😆 Att prata om sig själv i tredje person är ju helt galet... det går ju bara inte 🙂
mornel Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 🙂 Okej, jag tolkade det inte så 😛 Att prata om sig själv i tredje person är ju helt galet... det går ju bara inte Den där Grahn är banne mig helt sinnesjuk.... 😱 Det tycker inte mornel!
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ville bara meddela... Lennart är sjuk imorgon... så det blir tyvärr ingen lektion. Är du lärare? Nej... men en av Lennarts elever 🙂 Okej, jag tolkade det inte så 😛 Att prata om sig själv i tredje person är ju helt galet... det går ju bara inte Den där Grahn är banne mig helt sinnesjuk.... 😛 Men det slog ju Gote fast redan imorse... 😱 Grahn: Du är fan inte klok! 🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu är snart nya studion klar!!!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Oj nu blev det dubbellt av alla smilisar igen. Jo därför att jag har bytt mus igen. Man ska fan inte köpa skräp... 😱 Det blev dubbelt av L också 🙂 Förlåt... 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu är snart nya studion klar!!! Bjuder du på bilder då?
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu är snart nya studion klar!!! Bjuder du på bilder då? Jdå. Kommer bilder snart. Måste bara lura ner några bikinichicks så det blir fina bilder. & lägga fram weed & pistoler, jag är ju hiphop, du vet.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu är snart nya studion klar!!! Bjuder du på bilder då? 😱 Jdå. Kommer bilder snart. Måste bara lura ner några bikinichicks så det blir fina bilder. & lägga fram weed & pistoler, jag är ju hiphop, du vet.
mornel Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Nu är snart nya studion klar!!! Bjuder du på bilder då? 😕 Jdå. Kommer bilder snart. Måste bara lura ner några bikinichicks så det blir fina bilder. & lägga fram weed & pistoler, jag är ju hiphop, du vet. Yeah!
Recommended Posts