Per_a_55 Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 I know the answer! of what`? Jaa du... det vill jag också veta 😛 Du vet svaret men inte frågan... Då är vi väldigt lika, fast jag vet frågan... 😱 Jeopardy?
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 I know the answer! of what`? Jaa du... det vill jag också veta 🙂 Du vet svaret men inte frågan... Då är vi väldigt lika, fast jag vet frågan... 😱 Jeopardy? 😄😛
Per_a_55 Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 I know the answer! of what`? Jaa du... det vill jag också veta 🙂 Du vet svaret men inte frågan... Då är vi väldigt lika, fast jag vet frågan... 😱 Jeopardy? 😄😛
Per_a_55 Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad har Per gjort idag då? Jobat i S-H, flugit hem, gjort några goda varma mackor, tagit en grogg, sett på Malvägen! Själv då Viktor?
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Det sitter ett E0 på min klaviatur. Den låter visst. Fast man får inga ackord. Asch, avancerat... jag har bara E1 till E4. 😉 Och just E4:an går rätt igenom stan... 😛 Är det DET som menas med att den tangerar stan? 😄 Men linus lilla. Du vet väl att när saker tangerar så är det bara en rak linje som beskriver lutningen i just den punkten. eller helt enkelt derivatan i en viss punkt. 😎
Per_a_55 Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Det sitter ett E0 på min klaviatur. Den låter visst. Fast man får inga ackord. Asch, avancerat... jag har bara E1 till E4. 😉 Och just E4:an går rätt igenom stan... 😛 Är det DET som menas med att den tangerar stan? 😄 Men linus lilla. Du vet väl att när saker tangerar så är det bara en rak linje som beskriver lutningen i just den punkten. eller helt enkelt derivatan i en viss punkt. 😎 Och nu tangerade Pazo sanningen... (eller deriverade?)
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Och nu tangerade Pazo sanningen... Ja det kan man säga :9
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 "Svenska dialektmysterier" är både humoristiskt och samtidigt språkligt intressant för en språkidiot som mig själv. Go Lindström! Go! 😉
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 "Svenska dialektmysterier" är både humoristiskt och samtidigt språkligt intressant för en språkidiot som mig själv. Go Lindström! Go! 😉 😉 Hur är allt med Linus då?
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Det är rätt okej. 😉 Här är lite trådar, Pazo. Gissa trummaskinen Hoppa in och gissa nu... Det är riktigt riktigt nära lösningen på nuvarande maskin, så du har goda chanser att gissa rätt. Missa heller inte: Glenmark samplar...
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Det är rätt okej. 😉 Här är lite trådar, Pazo. Gissa trummaskinen Hoppa in och gissa nu... Det är riktigt riktigt nära lösningen på nuvarande maskin, så du har goda chanser att gissa rätt. Missa heller inte: Glenmark samplar... haha. Skulle aldrig kunna lista ut trummaskinen 😉 Jag har inte varit med i sådanna kretsar alls. Däremot kan jag höra stoleken på cymbaler och huruvida trummisen kör med coated/uncoated skin. Om trummpinnarnas druvor är av nylon eller trä. Sam formen på dem.
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 osiris äter semla 😉 Ricardo är riktigt pizzamätt! ...och Linus käkade en tallrik A-fil 😉
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 osiris äter semla 😉 Ricardo är riktigt pizzamätt! ...och Linus käkade en tallrik A-fil 😉 😉
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 osiris äter semla 😉 Ricardo är riktigt pizzamätt! ...och Linus käkade en tallrik A-fil 😉 muhahahahhaha 😉
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Alltså. Jag vill gå och lägga mig! Men nånting håller mig kvar! 😉
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 "Svenska dialektmysterier" är både humoristiskt och samtidigt språkligt intressant för en språkidiot som mig själv. Go Lindström! Go! 😉 Mycket bra! Undrar om det finns någon DVD-box med Lindströms språkprogram.. (Jo, jag är helt seriös)
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 osiris äter semla 😉 Ricardo är riktigt pizzamätt! ...och Linus käkade en tallrik A-fil 😉 muhahahahhaha 😉
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 -Pazo-> säger: Jag är så trött! B e i s säger: Meen gå å sov då=) -Pazo-> säger: jag vet! har velat lägga mig i en halvtimma nu... men jag orkar inte! så jobbigt att behöva göra sig i ordning och flytta på sig å sånt! B e i s säger: haha äsch då=) visade jag dig min nya väska?
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 osiris äter semla 😛 Ricardo är riktigt pizzamätt! ...och Linus käkade en tallrik A-fil 🙂 muhahahahhaha 🙂
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 visade jag dig min nya väska? Och helt plötsligt var det inte så jobbigt att gå och lägga sig? 🙂
Recommended Posts