Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 För det första är det lätt som en plätt, och för det andra så är det värsta som kan hända att det blir pannkaka...
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 För det första är det lätt som en plätt, och för det andra så är det värsta som kan hända att det blir pannkaka...
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)2 medlem(mar): Gote, Olsberg 😲
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 The Jones Girls snurrar i cd-spelaren! 😲
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag gick till Idas lektion och lämnade tillbaka kameran till Kjell, en annan fotolärare jag är betydligt bättre vän med än Gunnar. Kjell är snäll. Men var ju lite sur för att jag inte lämnat tillbaka den i tid. Jag frågade om Gunnar var arg imorse, och han sa att det var en jävla tur att jag inte lämnade tillbaka kameran då. Han hade, helt seriöst, slagit ihjäl mig 😲
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Glöm inte ge mig credit i den flashiga fyrfärgade bookleten, Grahn. Ett utvik med fem glittriga bokstäver i guld [m u s i k] på ett papper av transparent sort räcker... 😄
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 *funderar på att skapa en hemsida och lägga ut små ljudklipp där på en minut* Kan avgift 110 SEK vara tillräcklig per låt? Vad tror ni? 😕😄😄
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 *funderar på att skapa en hemsida och lägga ut små ljudklipp där på en minut* Kan avgift 110 SEK vara tillräcklig per låt? Vad tror ni? 😆😉😉😉 Ja inte mindre i alla fall... 🙂 Det är väl Du som har gjort musiken? 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 *funderar på att skapa en hemsida och lägga ut små ljudklipp där på en minut* Kan avgift 110 SEK vara tillräcklig per låt? Vad tror ni? 😉 😉 😉 🙂 Ja inte mindre i alla fall... 🙂 Det är väl Du som har gjort musiken? 😉 Nej nej, klart det inte är! 😆
Arin (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 *funderar på att skapa en hemsida och lägga ut små ljudklipp där på en minut* Kan avgift 110 SEK vara tillräcklig per låt? Vad tror ni? 😄 😛 🙂 😄 Ja inte mindre i alla fall... 🙂 Det är väl Du som har gjort musiken? 😉 Nej nej, klart det inte är! 😛 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Tillbaka från baksidan! Sveriges? Fan vad skrämmade dåligt drag det var här idag. Håller ni på att tappa, gubbar? Well well, jag kilar till träningen nu! Ciao!
Arin (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 ah har jobbar religonskunskap i 5timmar kan inte tänka på mycket annat.. Buddha buddha buddha buddha tralallal
osiris Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 I know the answer! of what`? Jaa du... det vill jag också veta 😳
Arin (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 nu börjar lost om man nu följer det efter kvalitets fallet efter andra säsong
Per_a_55 Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Malmvägen är slut nu... (och Marcus, det var Sveriges baksida - Stockholm)
ViktorDenStore Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 I know the answer! of what`? Jaa du... det vill jag också veta 😛 Du vet svaret men inte frågan... Då är vi väldigt lika, fast jag vet frågan... 😱
Recommended Posts