ThomasJ Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 omdrar om man skulle koka mera.........kaffe? 🙂 Någon som vill ha? jatack! tänkte just det samma.. värkar passande till min fralla:D
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Fy tusan vad bra musik det görs i framtiden!!! Har ni hört dom senaste från 2007? :musik
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Fy tusan vad bra musik det görs i framtiden!!! Har ni hört dom senaste från 2007? :musik 🙂 Fick en skiva av mina kollegor. Från 1928. Ståpäls.
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 E D EN C D ? Nej, en hällristning. Nej, det är en CD. Remastrad från originalhällristningarna. Rockar hårt!
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Fy tusan vad bra musik det görs i framtiden!!! Har ni hört dom senaste från 2007? :musik 😛 Fick en skiva av mina kollegor. Från 1928. Ståpäls. Det finns ju förstås en del folkmusik från slutet av 1800-talet. Som är bra dessutom. Dom gubbarna visste hur man gned på fiolerna på den tiden minsan. 😄 Jag har lite folkmusiknoter från den tiden... 🙂 Synd bara att de använde så mycket kompression på den tiden, all dynamik liksom försvinner... 🙂 😄
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 E D EN C D ? Nej, en hällristning. Nej, det är en CD. Remastrad från originalhällristningarna. Rockar hårt! 🙂
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte.
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Var det inte MFF (lokalt arena-band) som brukade spela i Tre noll? 🙂
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Det sitter ett E0 på min klaviatur. Den låter visst. Fast man får inga ackord.
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Ackord? Det låter jobbigt! Jag vill jobba i min egen takt!
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hoppas att Grahn bättre får in sin favvokanal Grahns favvokanal på Radioapparaten idag...
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Mmm...gôrbra...och repris torsdagar 22.00 väl? Jag var med i en duo/trio i 10 år som aldrig repade. Vi spelade in direkt, på ren improvisation... 😆😄
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Det sitter ett E0 på min klaviatur. Den låter visst. Fast man får inga ackord. Asch, avancerat... jag har bara E1 till E4. 😆 Och just E4:an går rätt igenom stan... 😄
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Var det inte MFF (lokalt arena-band) som brukade spela i Tre noll? 😆 😄
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Vad är EN för ett ackord? godagyxskaft/Grahn Men du vet... E noll, den där speciella färgningen. Den låter inte. Det sitter ett E0 på min klaviatur. Den låter visst. Fast man får inga ackord. Asch, avancerat... jag har bara E1 till E4. 😆 Och just E4:an går rätt igenom stan... 😄 Är det DET som menas med att den tangerar stan? 😄
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Oj, nu vare nära att det skulle bli pannkaka utan ägg. Tror jag just kvalade in till VM i tankspridd.
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Oj, nu vare nära att det skulle bli pannkaka utan ägg. Tror jag just kvalade in till VM i tankspridd. Ses i finalen. Jag bakade scones utan smör. Kom på det när jag tog ut dem, men då var det bara att knipa käft och bjuda ändå. De var tydligen jättegoda.
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Oj, nu vare nära att det skulle bli pannkaka utan ägg. Tror jag just kvalade in till VM i tankspridd. Ses i finalen. Jag bakade scones utan smör. Kom på det när jag tog ut dem, men då var det bara att knipa käft och bjuda ändå. De var tydligen jättegoda. Fast om jag nu tar och tänker efter... vad är det värsta som kan hända? Jo, det blir pannkaka av alltihop... osså var problemet löst.
Recommended Posts