Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Om Refused och liknande band var hardcore för 7-8 år sedan (eller när fandet nu var, jag minns inte), vad är hardcore idag? Fanns det inte en variant av techno som också kallades Hardcore? 😕 Jojo, allt kan ha en "hardcore-stämpel", men jag nämnde Refused för att göra det uppenbart vad det var jag frågade om. Du får fan sova i hundburen ute på gården i natt K9. 😕
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Om Refused och liknande band var hardcore för 7-8 år sedan (eller när fandet nu var, jag minns inte), vad är hardcore idag? Fanns det inte en variant av techno som också kallades Hardcore? 😕 Hardcore techno är en överkategorisering av Gabber, Happy Hardcore och andra typiska Rave-genrer 😕 Nämner man ren Hardcore brukar man mena... ja, Hardcore, rock&punk-stämpeln
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag tyckte jag läste "tysk porr" här nånstans? 😕 😕
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Näe fan, det håller på att vara dags för mig att skrämma kvinnor och barn. Måste lämna lägenheten, skola snart.
mornel Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag kan inget om hardcore 😕 Berättta gärna mera om det! 😕 Okej:
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag skall gå ut med jycken nu, Hej sä länge! 😕 Menar du inte husse?
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hmm... vad var det där? *hugger* AJ! Hej, svansen! http://video.google.com/videoplay?docid=-8689366181727845562
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag skall gå ut med jycken nu, Hej sä länge! Altså mammas hund. 😕 Mammas hund? 😕 Ett syskon då? Inte dig själv?
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hmm, osså när man väl är i skolan visar det sig att det var "frivilligt" om man ville vara på lektionen i dag eller inte... 😕
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hmm, osså när man väl är i skolan visar det sig att det var "frivilligt" om manville vara på lektionen i dag eller inte... 😕 Surt... 😕 Men Pico vände i dörren! 😳
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hmm, osså när man väl är i skolan visar det sig att det var "frivilligt" om manville vara på lektionen i dag eller inte... 🙂 Surt... 🙂 Men Pico vände i dörren! 😆 Nu när jag liks sitter här kan jag spamma forumet från skolan... 😄
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hmm, osså när man väl är i skolan visar det sig att det var "frivilligt" om manville vara på lektionen i dag eller inte... 🙂 Surt... 🙂 Men Pico vände i dörren! 😆 Nu när jag liks sitter här kan jag spamma forumet från skolan... 😄 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Det första jag såg idag när jag vaknade (nyss), var kameran jag lånat från skolan. Den används i undervisning och skulle varit tillbakalämnad innan 08.30. Öhm. Jag är såååå jävla död. Helt fucking jävla stendöd. Gunnar komma krossa mitt ansikte. Damn, jag måste komma på något nu, jävligt snabbt.
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Här är en idé; lämna igen kameran och ta den eventuella smällen... 🙂
Linus Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Gå direkt till skolan, lämna tillbaka kameran och be om ursäkt. Ev. följder är sånt man får ta.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Öh. Ni har inte träffat Gunnar.
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Öh. Ni har inte träffat Gunnar. Jag tror alla över 20 har träffat en "Gunnar" någon gång i sitt liv... 🙂
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Öh. Ni har inte träffat Gunnar. Jag tror alla över 20 har träffat en "Gunnar" någon gång i sitt liv... 🙂 Gunnar var mitt befäl i lumpen... 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag har min idé nu! Ida har lektion i foto senare idag, hon får ta med den in i salen och se till så att allt kommer tillbaka till sin plats utan att någon märker något. Det var ju inte lite grejer heller. Kameran, minneskort, laddare, batteri och en usb sladd. Och nummer från alla prylar skrivs upp på en klasslista bredvid mitt namn. Undrar om Ida kanske kan vara skolad hos CIA eller något utan att jag vet om det? Hon kanske kan ta bort alla dom där grejerna från listan också? Typ Alias liksom?
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Jag har min idé nu! Ida har lektion i foto senare idag, hon får ta med den in i salen och se till så att allt kommer tillbaka till sin plats utan att någon märker något. Det var ju inte lite grejer heller. Kameran, minneskort, laddare, batteri och en usb sladd. Och nummer från alla prylar skrivs upp på en klasslista bredvid mitt namn. Undrar om Ida kanske kan vara skolad hos CIA eller något utan att jag vet om det? Hon kanske kan ta bort alla dom där grejerna från listan också? Typ Alias liksom? Ah! En såpoperalösning! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hehe, well well. Jag är helt enkelt för feg för att gå till Gunnar och säga att jag sabbade hans 2 timmar långa lektion imorse.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Japp, nu måste jag iaf jalla! Ciao!
ThomasJ Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Grhan: Om du inte har nått vettig för dig kan du lyssna på min skiss på demo:S
Recommended Posts