musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Danabacken, du har aldrig testat å va mittfältare?
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 HEJ! Kom precis hem! Egentligen ska jag vakna klokan 6.30. Men jag skiter i första lektionen. ( vet ni hur lång tid det tar att stava!?!?) Har väckarklckan på 9.30. Fårse om jag vaknar då ens. Blev rätt hårt ikvåäll faktiskt 😄
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Hej! NU börjar det likna nåt!! :musik Du menar att jag också snackar om alla skador jag har? 😄 😆😆 Pazo, har du uppsökt läkare för näsan? 😄 Om det är nåt brutet kanske det är bäst att lägga ner pillandet och låta det läka? Alltså.. Inget en var brutet. De märkte jag såfort jag fik smällen. Dock nu i efterhand har jag märkt att brosket inte sitter "helt" rätt. Jag pillar dock inte så mkt att jag skadar mig igen...
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 <Full till vanvetter!!! Borde få i mig lite mat kanske. Och nåt antal vatten!
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Sådär! lite rostade mackor och ett glas mjölk borde göra lite susen iaf!
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Sådär! måste fan försöka sova trotts att rummet snurrar! TJOOO!
Pazo Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Mår fan bättre än vad jag trodde jag skulle göra... Fast jag mår ju inte helt bra för det 🙂
Gote Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Blandat ska det vara! Annars får man ju bara tonic i början!! 🙂
Danabacken Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Kan du see meeejjj, nana na na, kan du see meeeej, nana nana na
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 😮 Vaknade i morse och kunde omöjligt låtabli att koka ris?!?!? 😆 Så nu käkar jag ris och dricker hånungste. 🙂 😮 😮
Pico Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 😲 Vaknade i morse och kunde omöjligt låtabli att koka ris?!?!? 😆 Så nu käkar jag ris och dricker hånungste. 🙂 😳 😆 😱 Fan jag är nod dräktig, nu igen!! 😱 😛 😆
Recommended Posts