Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jag mår riktigt illa nu! Fan om jag åker på magsjukan nu. Den härjar på mitt jobb! 🙂 Återkommer vid spyattack. Tur för er att det inte smittar över nätet. Men jag kan ju iofs skicka något annat. 🙂
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 ? Näsan sitter fast som en sten. haha. Det vågar jag inte testa!! Benet sitter ju fast som en sten! Brosket vet jag inte 🙂 Det känns som att man kommer kunna läsa om den här diskussionen i dagstidningen någon dag här fram över... "Fyrtio personer till sjukhus efter att ha brutit av sin egen näsa, på inrådan av Pazo, pastor i den Internet-baserade sekten n00sen" IRL SKRATT!!! 🙂😆😆
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Sådär! Nu är mitt rum riktigt läckert igen 🙂 Nu ska jag bränna nåra skivor åt min bror medans jag lyssnar på en av mina gamla The police vinyler 🙂
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Axel ringde nyss! Tydligen ska jag ut ikväll! 🙂 Jag vet nån som kommer missa första lektionen imöra 🙂 Puss på er! Hejdå!
Linus Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Hej! NU börjar det likna nåt!! :musik Du menar att jag också snackar om alla skador jag har? 🙂 😆😆 Pazo, har du uppsökt läkare för näsan? 🙂 Om det är nåt brutet kanske det är bäst att lägga ner pillandet och låta det läka?
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Matchen är snart slut!! Oj. Ujuj. 🙂
Pluffo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) HAAAAA!!!!!!!!!!!! IN YOU FACE MADDAFÄCK!!!!! 🙂 😄 😄 😄 😄 😄 😄 ÄNTLIGEN!!! Snart är det dags för inlägg 2000...mums 🙂 Edit: Sida...Sida 2000. Redigerat 7 februari 2006 av Pluffo
mornel Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Bidrar med ett litet inlägg till den här tråden...
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Måste rösta, kom jag på... Alltså maila till topplistan@telia.com. Låten "Stand". Sjätte veckan. 😕 -18 i frysen//:musik
Danabacken Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Och, verkar som att jag får ta över efter musik inatt. ok, nattens ämne är:..... Mat! 😕
Valdez Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Bidrar med en ruta.....hahahha Gunatt gunatt!...😄
Recommended Posts