Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 1


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    2401

  • Pico

    1657

  • Gote

    1453

  • mornel

    1391

Postat mest i detta ämne

blipp blopp! har just gett min 10 åriga lillebror en demo av ableton live....Så snart får ni höra nya hits:D

haha! 😉

Hur gick det med din flyttning föresten?

jodå gick rätt smärtfritt. Har inget internet hemma ännu så man sitter här hemma hos sin mor o blippar dagarna i ända istället.. men men det kommer nog igång med det med snart (nätet alltså).🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina funderingar är nog sanna!

Frågade min bror och han tror nog det med.

När jag fick smällen på näsan så lossnade nog en bra bit av brosken från näsbenet.

För nu när jag inte har ont längre så har jag kunnat pilla lite 😛

Och det känns extremt kontigt om jag flyttar "mittenbrosket" åt sidorna. och det känns konstigt precis där det fäster vid benet. 😕

Och det var även precis därifrån allt blod kom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina funderingar är nog sanna!

Frågade min bror och han tror nog det med.

När jag fick smällen på näsan så lossnade nog en bra bit av brosken från näsbenet.

För nu när jag inte har ont längre så har jag kunnat pilla lite 😛

Och det känns extremt kontigt om jag flyttar "mittenbrosket" åt sidorna. och det känns konstigt precis där det fäster vid benet. 😕

Och det var även precis därifrån allt blod kom...

har du lekt rambo?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina funderingar är nog sanna!

Frågade min bror och han tror nog det med.

När jag fick smällen på näsan så lossnade nog en bra bit av brosken från näsbenet.

För nu när jag inte har ont längre så har jag kunnat pilla lite 😛

Och det känns extremt kontigt om jag flyttar "mittenbrosket" åt sidorna. och det känns konstigt precis där det fäster vid benet. 😕

Och det var även precis därifrån allt blod kom...

har du lekt rambo?

Nej... Däremot lekte kilen som slog mig "fitta"

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina funderingar är nog sanna!

Frågade min bror och han tror nog det med.

När jag fick smällen på näsan så lossnade nog en bra bit av brosken från näsbenet.

För nu när jag inte har ont längre så har jag kunnat pilla lite 😛

Och det känns extremt kontigt om jag flyttar "mittenbrosket" åt sidorna. och det känns konstigt precis där det fäster vid benet. 😕

Och det var även precis därifrån allt blod kom...

har du lekt rambo?

Nej... Däremot lekte kilen som slog mig "fitta"

fy vad trevligt hällt jag på o säga.... Men jävlar i min balja, nötter det fins om håller på o slåss o har sig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina funderingar är nog sanna!

Frågade min bror och han tror nog det med.

När jag fick smällen på näsan så lossnade nog en bra bit av brosken från näsbenet.

För nu när jag inte har ont längre så har jag kunnat pilla lite 😆

Och det känns extremt kontigt om jag flyttar "mittenbrosket" åt sidorna. och det känns konstigt precis där det fäster vid benet. 😛

Och det var även precis därifrån allt blod kom...

har du lekt rambo?

Nej... Däremot lekte kilen som slog mig "fitta"

fy vad trevligt hällt jag på o säga.... Men jävlar i min balja, nötter det fins om håller på o slåss o har sig!

mmm.. Jag hade dessutom inte gjort någonting... Han kom fram och anklagade mig. och sket i att jag svarade NEJ. sen slog han mig 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Pazo... 😛😄😆 ...jag tänkte faktiskt inte så, utan på Bachs noter, men din koppling var ju suverän och passande den med. Bra minne! Jag tror din näsa är bruten. Flytta mittenbrosket? Det kan inte jag, det kan jag försäkra!!

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo... 😛😄😆 ...jag tänkte faktiskt inte så, utan på Bachs noter, men din koppling var ju suverän och passande den med. Bra minne! Jag tror din näsa är bruten. Flytta mittenbrosket? Det kan inte jag, det kan jag försäkra!!

😕

allså jag kan inte flyta på den så. Men du vet. Man kan ju röra lite på näsan ändå!... och när jag rör på min så känner jag hur det sitter lite "udda" i fästet 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo... 😆  😄  😄 ...jag tänkte faktiskt inte så, utan på Bachs noter, men din koppling var ju suverän och passande den med. Bra minne! Jag tror din näsa är bruten. Flytta mittenbrosket? Det kan inte jag, det kan jag försäkra!!

😕

allså jag kan inte flyta på den så. Men du vet. Man kan ju röra lite på näsan ändå!... och när jag rör på min så känner jag hur det sitter lite "udda" i fästet 😛

Jag tror det är dax för lite superlim.... 😛

😄

Om det gick att hälla i näsan så! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

?

Näsan sitter fast som en sten.

haha. Det vågar jag inte testa!! Benet sitter ju fast som en sten! Brosket vet jag inte 🙂

Det känns som att man kommer kunna läsa om den här diskussionen i dagstidningen

någon dag här fram över...

"Fyrtio personer till sjukhus efter att ha brutit av sin egen näsa, på inrådan av Pazo, pastor i den Internet-baserade sekten n00sen"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...