musik (oregistrerad) Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Nä fan göbbar, nu måste ja änna ner på stan och brôta lite. Ska tetta på nåra kläder och annat... får se upp så jag inte möter nåra tavringar heller, det vore la inte så där jävla gôrsköj idag kanske... gôtt mos!! :musik
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Gomorron 🙂 Redan vakna? 😮 Nej... 😄 Ok 😄 Jag tänkte väl det 😄😳
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ja det där skulle ju också kunna vara en programmeringsmiss, men kör du Eldröv 1.5 så skall väl den vara stabil. Fast, att det händer lite här och där, överallt och närsomhelst tyder ju på att något annat, mer centralt och väsentligt är knas snarare än att du råkar hitta av alla möjliga jäkla prog-missar som gjorts de senaste 10 åren.
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ett annat exempel... Om det hade varit min dator så hade jag kastat ut fanskapet genom fönstret. Hur kan man få sånna fel? Sånna har jag aldrig haft? 😳 Livet är orättvist 😄 Jag vill också få massa fel-rutor... 😄
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ett annat exempel... Om det hade varit min dator så hade jag kastat ut fanskapet genom fönstret. Hur kan man få sånna fel? Sånna har jag aldrig haft? 😳 Livet är orättvist 😮 Jag vill också få massa fel-rutor... 😄 winknapp + R, skriv regedit i rutan som kommer upp. Tryck enter. Ta bort var tredje post i editorn så skall du få se på fan! 😄
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ett annat exempel... Om det hade varit min dator så hade jag kastat ut fanskapet genom fönstret. Hur kan man få sånna fel? Sånna har jag aldrig haft? 😳 Livet är orättvist 😄 Jag vill också få massa fel-rutor... 😄 winknapp + R, skriv regedit i rutan som kommer upp. Tryck enter. Ta bort var tredje post i editorn så skall du få se på fan! 😮 De gjorde jag på min gamla dator i tro om att allt skulle gå snabbare... (det stod det i nån PC-tidning) Det funkade skitbra... mest skit 😄
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus, kan något ha blivit knas med din Win-installation när dina minnen strejkade tro?
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus vad har du för Windows-tema... 😳 Eller vad det heter? Din list i fönstret ser inte ut som orginal lixom... 😄
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Köp en ny dator... 😄 Music XPC - S2 😳 Verkar jäkligt bra...
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus vad har du för Windows-tema... 😳 Eller vad det heter? Din list i fönstret ser inte ut som orginal lixom... 😄 Temat heter Bluescreen of Death, och det kommer med kraschsimulator och runtime error-emulator.
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 (redigerat) Kära tomten, jag skall vara snäll hela detta år... Cubase + Linux? SNÄLLA! 😳 Redigerat 7 januari 2006 av Pico
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus vad har du för Windows-tema... 😛 Eller vad det heter? Din list i fönstret ser inte ut som orginal lixom... 😎 Temat heter Bluescreen of Death, och det kommer med kraschsimulator och runtime error-emulator. Helt gratis? 🙂 Jippie!!! 😄
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vilka är fördelarna med Linux? Att man kan ändra en del själv? Eller är det nackdelen kanske? 😛
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vilka är fördelarna med Linux? Att man kan ändra en del själv? Eller är det nackdelen kanske? 😛 Ja det kan ju vara både och, man kan i princip ändra allt. Men jag tycker det är ett skönt OS, och stabilt. Enskilda applikationer kan ju förstås hänga sig, men det går alltid avsluta dem och systemet är stabilt som vanligt efteråt
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vilka är fördelarna med Linux? Att man kan ändra en del själv? Eller är det nackdelen kanske? 😎 Ja det kan ju vara både och, man kan i princip ändra allt. Men jag tycker det är ett skönt OS, och stabilt. Enskilda applikationer kan ju förstås hänga sig, men det går alltid avsluta dem och systemet är stabilt som vanligt efteråt Ok... så Linux är jäkligt bra om man är duktig på att editiera sånt? Men om man inte kan så mkt C++ (o allt vad det kan tänkas heta) så är det väl inte så smidigt att köra Linux? 😛
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vilka är fördelarna med Linux? Att man kan ändra en del själv? Eller är det nackdelen kanske? 😎 Ja det kan ju vara både och, man kan i princip ändra allt. Men jag tycker det är ett skönt OS, och stabilt. Enskilda applikationer kan ju förstås hänga sig, men det går alltid avsluta dem och systemet är stabilt som vanligt efteråt Ok... så Linux är jäkligt bra om man är duktig på att editiera sånt? Men om man inte kan så mkt C++ (o allt vad det kan tänkas heta) så är det väl inte så smidigt att köra Linux? 😛 Tanka och bränn en Knoppix-cd, och boota upp den CD:n så kan du testa OSet utan att behöva installera på hårddisken. Du behöver inte kunna programmering, och config-filerna kommer man överens med med tiden.. 🙂
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus vad har du för Windows-tema... 😛 Eller vad det heter? Din list i fönstret ser inte ut som orginal lixom... 😎 Det är VistaXP Visual style fast jag har satt mina egna teckensnitt.
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Linus, kan något ha blivit knas med din Win-installation när dina minnen strejkade tro? Mmm, jag får formatera om.
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Vilka är fördelarna med Linux? Att man kan ändra en del själv? Eller är det nackdelen kanske? 🙂 Ja det kan ju vara både och, man kan i princip ändra allt. Men jag tycker det är ett skönt OS, och stabilt. Enskilda applikationer kan ju förstås hänga sig, men det går alltid avsluta dem och systemet är stabilt som vanligt efteråt Ok... så Linux är jäkligt bra om man är duktig på att editiera sånt? Men om man inte kan så mkt C++ (o allt vad det kan tänkas heta) så är det väl inte så smidigt att köra Linux? 😎 Tanka och bränn en Knoppix-cd, och boota upp den CD:n så kan du testa OSet utan att behöva installera på hårddisken. Du behöver inte kunna programmering, och config-filerna kommer man överens med med tiden.. 🙂 Ok... hm får se... 😛 Låter intressant, men nu är snart mitt jullov slut o då är det nog bäst att inte ha massa Linux-arbete att göra... 😄
D Vibe Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hoppsan, jag har blivit lite solbränd på min vänstra arm. .. svetsade i tshirt igår en sväng. Och vänstra armen har jag närmast svetslågan.. Får skylla mig själv. 😛
tordA Postat 7 januari 2006 Trådstartare Postat 7 januari 2006 Ett annat exempel... har man en debugger installerad så haglar det felmeddelanden mest hela tiden 😛
mornel Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Hmm, om man kanske skulle spendera dagen med att formatera om hårddisken och installera om hela rasket? Länge sedan datorn fick en rundsmörjning.
ViktorDenStore Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Trött, tröttare, tröttast... är jag samtidigt. 😳 tröttast, tröttastare, tröttastast
Linus Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Ett annat exempel... har man en debugger installerad så haglar det felmeddelanden mest hela tiden 😳 Firefox installerades utan "Quality Feedback Agent"
Pico Postat 7 januari 2006 Postat 7 januari 2006 Denna post dedikerar jag till Mornel! 😎 😎 Hmm.... 😳😄
Recommended Posts