Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det var en gång för länge länge sedan, ja så längesedan att jag glömt resten av sagan. Men sagan ville fortsätta att bli ihågkommen! Så K9 fick helt plötsligt en natt. VÄldigt konstiga drömmar... katten, han fick pippi och... Bajsade där han inte borde. Då kom en mus... ...som var trådlös. Ja, inte en tråd hade hon på kroppen.... Men så hittade hon ett forum med många trådar! 🙂 Klädde genast av forumet allt... Men då blev minssagt alla forumedlemmar...
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Har någon provat att ringa med Skype? 🙂 Mina Kompisar har. Känner en tjej som pratar i det mest hela tiden 😆
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Har någon provat att ringa med Skype? 🙂 Mina Kompisar har. Känner en tjej som pratar i det mest hela tiden 😆 är de nöjda med abonemanget ,eller? Jag vet inte. Har inte frågat. Men jag vet att de mest bara ringer till andra skype användare. Blir ju gratis då. Känner iof en som brukar ringa utomlands massa med skype. Han är helnöjd 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Nu gör jag deep tech igen. Den här gången ska jag FAN få ihop en hel EP. Den här gången ska jag inte fega ur eller tröttna... Nu jävlar! Men eftersom jag är en sån jävla nuyorican wannabe brukar det blir mer deep och mindre tech, men men...
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 (redigerat) HAAAAA!!!!!!!!!!!! IN YOU FACE MADDAFÄCK!!!!! 😮😄😄😄😄😄😄 ÄNTLIGEN!!! Redigerat 7 februari 2006 av Pazo
mornel Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jahaja, ni höll på och jagade efter 1700, det missade jag totalt. Lagade middag i stället 😮
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jahaja, ni höll på och jagade efter 1700, det missade jag totalt. Lagade middag i stället 😄 😮
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Det tog mig och Jimmy nästan en och en halvtimma att göra en uppgift innan 😮
Linus Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 HAAAAA!!!!!!!!!!!! IN YOU FACE MADDAFÄCK!!!!! 😄😄😄😄😄😄😄 ÄNTLIGEN!!! 😮
Vallhagen Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Pris-krig Världs-krig ???? Rot-mos Potatis-mos ???? 😮 Tre saker Småsaker Massaker
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 jag har snott en sån här av skolan idag! OBS: Lånat menar jag
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Vad dött de blir efter ett hundratal! 😉 Jag var ju tvungen att dra och äta. Och nu är jag hemma hos mig. Ska hänga upp två målningar jag fick av min bror. Som han själv gjort 🙂
ViktorDenStore Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 HAAAAA!!!!!!!!!!!! IN YOU FACE MADDAFÄCK!!!!! 😄😄😄😄😄😄😄 ÄNTLIGEN!!! 😄 Grattis älskling 😉 Eternal: Gick inte så bra det där va 🙂😄😛 *pussah*
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 HAAAAA!!!!!!!!!!!! IN YOU FACE MADDAFÄCK!!!!! 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 ÄNTLIGEN!!! 😄 Grattis älskling 😉 Eternal: Gick inte så bra det där va 😛😄 :D *pussah* 🙂
Pazo Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jag har precis hängt klart tavlorna. 😉🙂😛 Och jag pluggade efter skolan idag 😄 Var å käkade hos min bror efter det. Det var där jag fick hans tavlor me 😄
Recommended Posts